FireFighter Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 Wie heeft er +- 8 dia van mij gepakt? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 Ik betwijfel het ten zeerste dat degene die de durf heeft om bij iemand diamonds te stelen dat hier gaat toegeven wanneer je dat vraagt. Kent de server dan geen lockette (of andere vorm van private chests)? :v Reageren
Niked Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 Ik betwijfel het ten zeerste dat degene die de durf heeft om bij iemand diamonds te stelen dat hier gaat toegeven wanneer je dat vraagt. Kent de server dan geen lockette (of andere vorm van private chests)? :v Nee dat is er niet ik heb ook een geheime kamer moeten maken tegen griefers Reageren
FireFighter Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 (bewerkt) Ik betwijfel het ten zeerste dat degene die de durf heeft om bij iemand diamonds te stelen dat hier gaat toegeven wanneer je dat vraagt. Kent de server dan geen lockette (of andere vorm van private chests)? :v Nee dat is er niet ik heb ook een geheime kamer moeten maken tegen griefers Ja, dat moet ik blijkbaar ook gaan maken. Ik dacht ik dat GTAF mensen wel kon vertrouwen.. ;p Van wie is het huis naast de treefarm en mijn kerk eigenlijk? Bewerkt: 15 juni 2014 door FireFighter Reageren
Niked Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 Je kan het best niet te dicht bij je huis maar ook niet te ver zodat andere spelers het niet direct opvalt dat er iets is Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 (bewerkt) Dat huis is van mij, en nee, ik heb geen toestemming nodig. Er staat op de bordjes NIET dat je er niet mocht bouwen. Jij hebt alleen het strand in je macht. Bewerkt: 15 juni 2014 door Ezra24rct3 Reageren
Niked Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 (bewerkt) Dat huis is van mij, en nee, ik heb geen toestemming nodig. Er staat op de bordjes NIET dat je er niet mocht bouwen. Jij hebt alleen het strand in je macht. Maar je bouwt toch niet vlak naast iemand anders ? Bewerkt: 15 juni 2014 door skullz-000 Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 Het is geen territorium van hem. Reageren
FireFighter Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 (bewerkt) Dat huis is van mij, en nee, ik heb geen toestemming nodig. Er staat op de bordjes NIET dat je er niet mocht bouwen. Jij hebt alleen het strand in je macht. Ik citeer een stukje uit bericht #2895 op pagina 193 van dit topic: Ohja, en bij deze claim ik het hele gebied achter de tree farm. Zonder toestemming niets veranderen aan het landschap aub. Bomen mogen wel gekapt worden, maar graag volledig kappen en herplanten (dus geen totale ontbossing of zwevende stukken boom op 6 hoog Maw, het gebied achter de tree farm, tot aan het water en inclusief het strand is mijn gebied. De bouw maakt niet zoveel uit, aangezien ik op dat stukje land waar je huis staat nog geen bouwplannen heb. Als je het in het vervolg alleen zou willen vragen voordat je op andermans grondgebied bouwt dan is het goed. Bij deze vraag ik ook om het gebouw niet uit te breiden bovengronds. Dankje EDIT: Visueel beeld: Legenda: Rood: Tree Farm Geel: Ezra's huis Zart: Geclaimd gebied door FireFighter (geclaimd in post #2895) Oranje: Huidig werkgebied en hierbij geclaimd gebied door FireFighter Bewerkt: 15 juni 2014 door FireFighter Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 (bewerkt) Ehm, dan staan je bordjes dus in het midden van je geclaimde gebied? Ja logisch...En trouwens, mijn huis is het bruine huisje ten zuiden van de plaats waar je zegt dat mn huis is... Bewerkt: 15 juni 2014 door Ezra24rct3 Reageren
FireFighter Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 We hebben dit onderling inmiddels opgelost. Reageren
Crypteq Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 De host van de standaard server (waar dus niemand op speelt), verloopt bijna. De host van deze eerste server ga ik verlengen, en de snapshot server laat ik verlopen. Wat betekent dit als speler? De map van de snapshot server gaat overgezet worden naar de "standaard" server, hierop komt de snapshot versie te draaien. Dat betekent dat de map verdwijnt op de "standaard server", je kan dus niet meer op deze map spelen. De map zal natuurlijk zoals altijd te downloaden zijn zodat je deze nog altijd kan bewonderen. Deze overstap zal voor 17 juni (op het moment van schrijven: binnen 2 dagen) gedaan worden, meer informatie volgt nog. Reageren
FireFighter Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 De host van de standaard server (waar dus niemand op speelt), verloopt bijna. De host van deze eerste server ga ik verlengen, en de snapshot server laat ik verlopen. Wat betekent dit als speler? De map van de snapshot server gaat overgezet worden naar de "standaard" server, hierop komt de snapshot versie te draaien. Dat betekent dat de map verdwijnt op de "standaard server", je kan dus niet meer op deze map spelen. De map zal natuurlijk zoals altijd te downloaden zijn zodat je deze nog altijd kan bewonderen. Deze overstap zal voor 17 juni (op het moment van schrijven: binnen 2 dagen) gedaan worden, meer informatie volgt nog. Ah, dus de snapshot server (de berg) verdwijnt, en de oude server (ik en thebig op de mooshrooms) gaat verder? Reageren
Votair Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 Ik betwijfel het ten zeerste dat degene die de durf heeft om bij iemand diamonds te stelen dat hier gaat toegeven wanneer je dat vraagt. Kent de server dan geen lockette (of andere vorm van private chests)? :v Daar zijn wel degelijk plugins voor. Reageren
Dexist Geplaatst: 16 juni 2014 Rapport Geplaatst: 16 juni 2014 Ah, dus de snapshot server (de berg) verdwijnt, en de oude server (ik en thebig op de mooshrooms) gaat verder? Nee andersom de snapshot wereld(de berg dus) wordt overgezet naar de originele server. (deze server wordt verlengd) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.