Phoenyxar Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 JAAAAAAAAAA!!!!! Zo is de update wel uitgesteld (en dat zal voor wat problemen zorgen met de wedstrijd), maar fantastisch! Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Hoe verover je zo'n dungeon. Moet je die helemaal droogleggen? Reageren
Crypteq Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Ze wachten wel heel lang met de update 1.8 update, maar dit zijn mooie toevoegingen. Server is ook geüpdatet naar de laatste snapshot versie. Let erop dat je de laatste versie hebt van de snapshot om te kunnen spelen. Reageren
thebig Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Hoe verover je zo'n dungeon. Moet je die helemaal droogleggen? Je kan je helm toch enchanten zodat je oneindig kan ademen? Dat is al een betere manier, denk ik. Ik blijft het wel raar vinden. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Wordt de wereld nu ook anders gegenereerd worden door aanpassingen in de biomes? Zometeen allerlei rechte muren midden in de natuur en de zee. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Ik ben de laatste tijd fanatiek bezig met Minecraft en het ziet er goed uit, al zeg ik het zelf. Het is op een andere server maar ik zal de screens binnenkort posten als dat mag. Of is dit alleen voor de GTAF-server? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Dit is een Minecraft topic in het algemeen waar we het ook hebben over de GTAF server, dus dat mag gewoon neem ik aan. Reageren
Niked Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 (bewerkt) Zolang je geen reclame maakt mag het ! ip geven mag ook Bewerkt: 18 juni 2014 door skullz-000 Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 JAAAAAAAAAA!!!!! Zo is de update wel uitgesteld (en dat zal voor wat problemen zorgen met de wedstrijd), maar fantastisch! Ziet er gaaf uit, ja! Al die nieuwe blocks en mobs... Ik moet me eens flink gaan inlezen in al die updates, heb het echt al tijdenlang niet meer gevolgd. Dit lijkt in ieder geval tof, dat soort generated structures maken een ontdekkingstocht altijd een stuk leuker en verrassender. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Hoe verover je zo'n dungeon. Moet je die helemaal droogleggen? Aqua Affinity helpt je echt al een eind op weg. En heb ook al lopen nadenken hoe zoiets aan te pakken, heb al een goede techniek denk ik. Wordt de wereld nu ook anders gegenereerd worden door aanpassingen in de biomes? Zometeen allerlei rechte muren midden in de natuur en de zee. Nee, zolang jij je wereld niet opnieuw genereerd dan zul je geen ChunkWall tegenkomen in je oudere gebieden. Maar structures kunnen opnieuw "spawnen" in de geschikte biomes. Toch zo lang dat ik begrijp. Tussen 1.6 en 1.7 zit een ChunkWall, maar 1.8 zal dit niet hebben denk ik. Reageren
Dexist Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 (bewerkt) bron: reddit en de nieuwe sponges(of eigenlijk oude blokken, maar nu bruikbaar!) klik Dus nu eindelijk terugvechtende water monsters Er is dus een nieuwe water dungeon Hier nog een album er van op reddit! http://imgur.com/a/d7eth En hier nog een filmpje met alle updates Bewerkt: 19 juni 2014 door Dexist Reageren
AXIO Geplaatst: 19 juni 2014 Rapport Geplaatst: 19 juni 2014 Is iedereen inmiddels al verhuist? Ik kom vanavond weer even langs! Reageren
FireFighter Geplaatst: 19 juni 2014 Rapport Geplaatst: 19 juni 2014 Is iedereen inmiddels al verhuist? Ik kom vanavond weer even langs! Ik kom vanavond na mijn werk (rond 23:00) ook even kijken. Reageren
Dexist Geplaatst: 19 juni 2014 Rapport Geplaatst: 19 juni 2014 Er is nog steeds plek bij de Minecraft Bouwwedstrijd! Wil je nog mee doen dan kan dat! http://www.gtaforum.nl/topic/131673-ov-minecraft-bouwwedstrijd-hoofdtopic/ Reageren
thebig Geplaatst: 19 juni 2014 Rapport Geplaatst: 19 juni 2014 Ik ga ook nog eens even online komen, denk ik. Is al een tijd geleden. Hopelijk bedenk ik wel iets om te maken, anders zal ik weer vlug weg zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.