Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ze wachten wel heel lang met de update 1.8 update, maar dit zijn mooie toevoegingen.

Server is ook geüpdatet naar de laatste snapshot versie.

Let erop dat je de laatste versie hebt van de snapshot om te kunnen spelen.

Geplaatst:

Hoe verover je zo'n dungeon. Moet je die helemaal droogleggen? :puh:

Je kan je helm toch enchanten zodat je oneindig kan ademen? Dat is al een betere manier, denk ik. Ik blijft het wel raar vinden.

Geplaatst:

Wordt de wereld nu ook anders gegenereerd worden door aanpassingen in de biomes? Zometeen allerlei rechte muren midden in de natuur en de zee.

Geplaatst:

Ik ben de laatste tijd fanatiek bezig met Minecraft en het ziet er goed uit, al zeg ik het zelf. Het is op een andere server maar ik zal de screens binnenkort posten als dat mag. Of is dit alleen voor de GTAF-server?

Geplaatst:

Dit is een Minecraft topic in het algemeen waar we het ook hebben over de GTAF server, dus dat mag gewoon neem ik aan. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Zolang je geen reclame maakt mag het ! ip geven mag ook

Bewerkt: door skullz-000
Geplaatst:

JAAAAAAAAAA!!!!!

Zo is de update wel uitgesteld (en dat zal voor wat problemen zorgen met de wedstrijd), maar fantastisch!

Ziet er gaaf uit, ja! Al die nieuwe blocks en mobs... Ik moet me eens flink gaan inlezen in al die updates, heb het echt al tijdenlang niet meer gevolgd. :puh: Dit lijkt in ieder geval tof, dat soort generated structures maken een ontdekkingstocht altijd een stuk leuker en verrassender.

Geplaatst:

Hoe verover je zo'n dungeon. Moet je die helemaal droogleggen? :puh:

Aqua Affinity helpt je echt al een eind op weg.

En heb ook al lopen nadenken hoe zoiets aan te pakken, heb al een goede techniek denk ik.

Wordt de wereld nu ook anders gegenereerd worden door aanpassingen in de biomes? Zometeen allerlei rechte muren midden in de natuur en de zee.

Nee, zolang jij je wereld niet opnieuw genereerd dan zul je geen ChunkWall tegenkomen in je oudere gebieden. Maar structures kunnen opnieuw "spawnen" in de geschikte biomes. Toch zo lang dat ik begrijp. Tussen 1.6 en 1.7 zit een ChunkWall, maar 1.8 zal dit niet hebben denk ik.

Geplaatst: (bewerkt)

I4MMynI.jpg

bron: reddit

en de nieuwe sponges(of eigenlijk oude blokken, maar nu bruikbaar!)

klik

Dus nu eindelijk terugvechtende water monsters :D

Er is dus een nieuwe water dungeon

Hier nog een album er van op reddit!

http://imgur.com/a/d7eth

En hier nog een filmpje met alle updates :)

Bewerkt: door Dexist
Geplaatst:

Is iedereen inmiddels al verhuist? Ik kom vanavond weer even langs!

Ik kom vanavond na mijn werk (rond 23:00) ook even kijken. :)

Geplaatst:

Ik ga ook nog eens even online komen, denk ik. Is al een tijd geleden. Hopelijk bedenk ik wel iets om te maken, anders zal ik weer vlug weg zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...