Niked Geplaatst: 19 juni 2014 Rapport Geplaatst: 19 juni 2014 Ik zet hier nog wat screens meer kon ik er niet zetten wegens Te groot om te uploaden ! bootje varen met Bierbuikje Ik open de markt Geen idee waar dat opslaat Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 juni 2014 Rapport Geplaatst: 19 juni 2014 Spider Jockey's zijn nu niet zo speciaal meer. In het begin waren deze zeer zeldzaam, maar als je eens een Vech's Super Hostile hebt gespeeld kijk je er echt niet meer van op. Reageren
thebig Geplaatst: 19 juni 2014 Rapport Geplaatst: 19 juni 2014 Is de server nog altijd offline of zo? Ik heb daarstraks geprobeerd erop te gaan en nu ook, maar het lukt niet edit: zat nog op het oude serveradres, is in orde Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 20 juni 2014 Rapport Geplaatst: 20 juni 2014 (bewerkt) Mijn gebied in de server wordt groter en ik ben al aardig aan het uitbreiden. Daarom claim ik bij deze een gebied waar ik me op kan uitleven. Hierop komen meerdere dorpjes en forten van het Hertogendom Bierbuikje. Het gaat om het omlijnde gebied, misschien niet heel duidelijk op de kaart, maar in de servers zul je zien dat het duidelijk afgescheidden is van de rest door middel van rivieren. Kan het trouwens kloppen dat ik geen skins zie in de snapshot servers? Bewerkt: 20 juni 2014 door Bierbuikje Reageren
Crypteq Geplaatst: 20 juni 2014 Rapport Geplaatst: 20 juni 2014 Ja dat klopt. De snapshots voor 1.8 die hebben een nieuw skin systeem introduceert. Zie bijvoorbeeld hier hoe je het compatibel kan maken: klik (zal dan dus niet meer werken op de oudere ) Je kan anders ook een converter gebruiken: klik Reageren
FireFighter Geplaatst: 20 juni 2014 Rapport Geplaatst: 20 juni 2014 (bewerkt) Thebig heeft het helaas via de hardway moeten ondervinden (sorry daarvoor, nogmaals :$), maar ik zeg het nu bij voorbaat: Gezien het feit dat er diamanten gestolen zijn uit mijn chest, ben ik de boel gaan beveiligen, waaronder mijn opslag in de nether. Niet betreden voor je eigen bestwil ;p Bewerkt: 20 juni 2014 door FireFighter Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 20 juni 2014 Rapport Geplaatst: 20 juni 2014 Jammer dat het nodig is, maar begrijpelijk. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 20 juni 2014 Rapport Geplaatst: 20 juni 2014 TheBig heeft het erge al meegemaakt, en hij kon het nog na vertellen ook! Zijn woorden waren: "Alles is weg. Nu moet ik weer gaan werken naar 30 levels voor mijn Enchantment." Begrijpelijke woorden waren het wel. xD Reageren
FireFighter Geplaatst: 20 juni 2014 Rapport Geplaatst: 20 juni 2014 TheBig heeft het erge al meegemaakt, en hij kon het nog na vertellen ook! Zijn woorden waren: "Alles is weg. Nu moet ik weer gaan werken naar 30 levels voor mijn Enchantment." Begrijpelijke woorden waren het wel. xD Erg begrijpelijk.. xD Reageren
Niked Geplaatst: 20 juni 2014 Rapport Geplaatst: 20 juni 2014 (bewerkt) 1. Iemand heeft mijn ruiten gebroken. Mijn ijzer en mijn kaart zijn gestolen. Ik snap niet dat er leden zijn die gewoon doodleuk raampjes en spulle stelen .2. Crazyshotgun (petra) je zit op mijn terrein te bouwen wil je het aub weghalen ? het gaat om die brug op het land . Aangezien ik op pagina 182 heb vermeld dat het geclaimd is. ik claim dit gebied ALLEEN bouwen met mijn toestemming 3.Ik ben de eerste die een onderwater satd heeft gevonden hieronder een screen met de cor. jammer genoeg ging ik net dood door een guardian Bewerkt: 20 juni 2014 door skullz-000 Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 20 juni 2014 Rapport Geplaatst: 20 juni 2014 Ja dat klopt. De snapshots voor 1.8 die hebben een nieuw skin systeem introduceert. Zie bijvoorbeeld hier hoe je het compatibel kan maken: klik (zal dan dus niet meer werken op de oudere ) Je kan anders ook een converter gebruiken: klik Dat werkt nog niet helemaal. In Singleplayer zie ik de skin wel, maar in multiplayer niet. Heel raar. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 21 juni 2014 Rapport Geplaatst: 21 juni 2014 .2. Crazyshotgun (petra) je zit op mijn terrein te bouwen wil je het aub weghalen ? het gaat om die brug op het land . Aangezien ik op pagina 182 heb vermeld dat het geclaimd is. Ik zal wel wat naar achteren gaan, is dat goed? Reageren
Niked Geplaatst: 21 juni 2014 Rapport Geplaatst: 21 juni 2014 .2. Crazyshotgun (petra) je zit op mijn terrein te bouwen wil je het aub weghalen ? het gaat om die brug op het land . Aangezien ik op pagina 182 heb vermeld dat het geclaimd is. Ik zal wel wat naar achteren gaan, is dat goed? achter je toren dan wel aub ik heb de muur weggehaald en in j ekist gezet Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 21 juni 2014 Rapport Geplaatst: 21 juni 2014 Hmm ik moet eens naar die stad opzoek gaan! Reageren
Dexist Geplaatst: 21 juni 2014 Rapport Geplaatst: 21 juni 2014 Ronde 1 van minecraft bouwwedstrijd is gestart. Heb je je nog niet aangemeld, maar wil je wel meedoen? Dat kan nog steeds! Tot 29 juni 23:59 mag je je nog aanmelden (Maar als je nog mee wilt doen met ronde 1 adviseer ik je eerder aan te melden ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.