Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik speel dit spel ook vet vaak,

ik doe eigenlijk alleen maar classic multiplayer, ik heb ook de Alpha gedownload (Illegaal) .

Alleen nu krijg ik de hele tijd fatal error 5:

Hij kan niet extracten.

Best wel jammer...

Bewerkt: door j0uk3
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel ook, ik heb ook de Alpha versie (gedownload, enkel voor single player omdat ik toch niet zou mogen betalen, en ik wou het ook graag eens spelen, maar ik vind het wel leuk. Ik ben net echt begonnen met een map. Die persoon in die video inspireert me ook wel wat. Ik ben nu van plan om een brug te bouwen en een ondergronds huisje waar ik kan verblijven en zo :puh:.

De alpha is ook wel leuker gewoon omdat je niet meteen alles hebt, het is op die manier dus een echt avontuur.

Lol, ik ben nog niet eens klaar en het begint al nacht te worden... Ben eens benieuwd wat er zal gebeuren.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel ook, ik heb ook de Alpha versie (gedownload, enkel voor single player omdat ik toch niet zou mogen betalen, en ik wou het ook graag eens spelen, maar ik vind het wel leuk. Ik ben net echt begonnen met een map. Die persoon in die video inspireert me ook wel wat. Ik ben nu van plan om een brug te bouwen en een ondergronds huisje waar ik kan verblijven en zo :puh:.

De alpha is ook wel leuker gewoon omdat je niet meteen alles hebt, het is op die manier dus een echt avontuur.

Lol, ik ben nog niet eens klaar en het begint al nacht te worden... Ben eens benieuwd wat er zal gebeuren.

Wahaha je gaat zo dood en dan ben je al je spullen kwijt.

Ik heb nu een ondergrondse bunker gebouwd, ben er nu ongeveer 10 uren mee bezig geweest en die bunker is echt super groot!

Ik ga hem denk ik maar eens posten voor mensen die me bunker willen zien:

http://www.megaupload.com/?d=XZDF5FO4 Mijn bunker, hij is nu nog verder gebouwd maar met deze SAVE file kunnen de meesten zich ook wel vermaken denk ik.

Bewerkt: door j0uk3
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel ook, ik heb ook de Alpha versie (gedownload, enkel voor single player omdat ik toch niet zou mogen betalen, en ik wou het ook graag eens spelen, maar ik vind het wel leuk. Ik ben net echt begonnen met een map. Die persoon in die video inspireert me ook wel wat. Ik ben nu van plan om een brug te bouwen en een ondergronds huisje waar ik kan verblijven en zo :puh:.

De alpha is ook wel leuker gewoon omdat je niet meteen alles hebt, het is op die manier dus een echt avontuur.

Lol, ik ben nog niet eens klaar en het begint al nacht te worden... Ben eens benieuwd wat er zal gebeuren.

Wahaha je gaat zo dood en dan ben je al je spullen kwijt.

Ik heb nu een ondergrondse bunker gebouwd, ben er nu ongeveer 10 uren mee bezig geweest en die bunker is echt super groot!

Ik ga hem denk ik maar eens posten voor mensen die me bunker willen zien.

Ja inderdaad, ik ben vanmiddag een paar keren doodgegaan, dus stopte ik er maar even mee omdat ik de locatie waar ik had gebouwd ook niet meer terugvond (ik heb in die Video van X' (die ik nu ook kijk, want zijn Minecraft verhaal is echt geniaal) gezien dat je wel al je items terug kan oppakken, maar ik kon mijn 'schuilplaats' niet meer vinden). Dus ik ga denk ik morgen of zo op de zelfde locatie als waar die X gebouwd heeft, ook een huis bouwen, zo weet ik ook een beetje waar alles is en zo. Ondergronds bouwen vind ik ook leuk, heb ik verschillende keren in de Classic gedaan, maar daar zat je nogal snel op de 'limiet', dus hopen dat dat in de alpha minder snel voorkomt.

Die ontploffende dingen vind ik ook wel vervelend, als je net wat aan het bouwen bent komt dat ding langs en ontploft het ineens. Dat mocht van mij wel wegblijven xD.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel ook, ik heb ook de Alpha versie (gedownload, enkel voor single player omdat ik toch niet zou mogen betalen, en ik wou het ook graag eens spelen, maar ik vind het wel leuk. Ik ben net echt begonnen met een map. Die persoon in die video inspireert me ook wel wat. Ik ben nu van plan om een brug te bouwen en een ondergronds huisje waar ik kan verblijven en zo :puh:.

De alpha is ook wel leuker gewoon omdat je niet meteen alles hebt, het is op die manier dus een echt avontuur.

Lol, ik ben nog niet eens klaar en het begint al nacht te worden... Ben eens benieuwd wat er zal gebeuren.

Wahaha je gaat zo dood en dan ben je al je spullen kwijt.

Ik heb nu een ondergrondse bunker gebouwd, ben er nu ongeveer 10 uren mee bezig geweest en die bunker is echt super groot!

Ik ga hem denk ik maar eens posten voor mensen die me bunker willen zien.

Ja inderdaad, ik ben vanmiddag een paar keren doodgegaan, dus stopte ik er maar even mee omdat ik de locatie waar ik had gebouwd ook niet meer terugvond (ik heb in die Video van X' (die ik nu ook kijk, want zijn Minecraft verhaal is echt geniaal) gezien dat je wel al je items terug kan oppakken, maar ik kon mijn 'schuilplaats' niet meer vinden). Dus ik ga denk ik morgen of zo op de zelfde locatie als waar die X gebouwd heeft, ook een huis bouwen, zo weet ik ook een beetje waar alles is en zo. Ondergronds bouwen vind ik ook leuk, heb ik verschillende keren in de Classic gedaan, maar daar zat je nogal snel op de 'limiet', dus hopen dat dat in de alpha minder snel voorkomt.

Die ontploffende dingen vind ik ook wel vervelend, als je net wat aan het bouwen bent komt dat ding langs en ontploft het ineens. Dat mocht van mij wel wegblijven xD.

Ik heb gister en vandaag X' hele avontuur uitgekeken, en het is nog niet opgehouden. Ik kan niet wachten op meer video's want zijn avontuur is echt boeiend om te volgen.

Ik ga morgen kijken of ik Alpha ook kan verkrijgen, aangezien van kopen toch niks komt, zeker niet nu de servers eruit liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu de site offline is, is de Alpha gratis beschikbaar. Ga gewoon naar de website, en dan zie je onderaan een download voor Windows, Mac en Linux. Ik heb het voor de gein even gedownload, en warempel, het was inderdaad de Alpha versie. Ik zou het spel het liefst ook gewoon kopen, maar ik beschik niet over een Paypal account.

Bewerkt: door Empire
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zondag ook de gratis alpha gedownload. Ik heb een huisje gemaakt in een soort bergje van steenkool en ijzer. Ik ben nu echt een heel stuk naar beneden aan het graven met ladders, en ik heb een grot gevonden met lava. Die grot ben ik nu helemaal aan het uithollen op zoek naar diamant.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een extra wereld aangemaakt, waarin ik eens ga experimenteren met de mogelijkheden van InvEdit. Hierbij ga ik puur voor het creëren van mooie tunnels, met watervallen en ondergrondse riviersystemen. De moeilijkheidsgraad staat op 'Peaceful', zodat ik in ieder geval geen last heb van alle zombies, spinnen, skeletten en weet ik wat.

InvEdit werkt in ieder geval heel simpel. Zelfs onhandige mensen zoals ik kunnen er mee overweg. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand mij de resource map sturen? :) (Mijpart via PB) Mijn muziek doet het namelijk niet en volgens vele topics moet in de resources-map los downloaden. Echter, alle downloads wijzen uit naar MediaFire, welke site er stom genoeg nu net uit moet liggen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand mij de resource map sturen? :) (Mijpart via PB) Mijn muziek doet het namelijk niet en volgens vele topics moet in de resources-map los downloaden. Echter, alle downloads wijzen uit naar MediaFire, welke site er stom genoeg nu net uit moet liggen. :7

Als je Minecraft download zit die er toch normaal bij? Ik heb nog wel een resource map, maar dat is van een oudere alpha versie.

Ik wil hem je wel doorsturen via PB, je kan het altijd proberen.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...