ERRWINS Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 Ik kwam dit zojuist tegen en dacht: Dat moet gedeeld worden Reageren
Niked Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 kan je de wereld ergens downloaden ? Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 Oh ja, die zag ik ook al! Van zulk soort projecten vallen je mond toch open, prachtig! Laatste tijd ben ik met Phoenyxar ook druk in de weer met het verkennen van een GoT-map, maar ik weet niet of dat dezelfde is van die plaatjes. Mooi spul, in ieder geval. Reageren
Together Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 Dat is mooi! Zo zie je maar weer hoe goed mensen kunnen bouwen. Ongelofelijk. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 Laatste tijd ben ik met Phoenyxar ook druk in de weer met het verkennen van een GoT-map, maar ik weet niet of dat dezelfde is van die plaatjes. Jup, is dezelfde King's Landing. Maar die derde screen bij King's Landing klopt wel niet? :v Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 Excuses, ik bedoel de vierde screen. Dat is King's landing niet. Reageren
ZeroJens Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 Daar ben je toch maanden mee bezig O_o Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 Maar daar zit wel een heel team (WesterosCraft) achter. Vooral de hele map is eens leuk om zien. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 juli 2014 Rapport Geplaatst: 13 juli 2014 Hallo jongens, wij komen hier even een screen dumpen! Doei jongens! Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 13 juli 2014 Rapport Geplaatst: 13 juli 2014 Spellbound Caves, onderdeel van Vechs' Super Hostile-serie. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 13 juli 2014 Rapport Geplaatst: 13 juli 2014 Dat GoT map. Damn hoeveel detail er wel niet in zit. Ben benieuwd met hoeveel man ze het hebben gebouwd, en hoelang! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 juli 2014 Rapport Geplaatst: 13 juli 2014 Wel, er zitten momenteel 37 mensen op de server te bouwen, dus je kunt wel nagaan... Een immens project is het. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 15 juli 2014 Rapport Geplaatst: 15 juli 2014 Hallo jongens, even een screen dumpen van onze meest laggy Minecraft-ervaring ooit! Doei jongens! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.