Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Heel mooi, Phoeny! Hoelang deed je erover?

Héhé, dit is mijn 500e post.

Bewerkt: door Twedeldie
Geplaatst:

Bedankt! Wel, het is lastig om zeggen, want het is wat verspreid over 3-4 dagen... Ergens tussen de 8 en 10 uur in moet het zitten.

Geplaatst:

Wow Phoeny, dat ziet er weer mooi en zeer complex uit. Lijkt me niet een makkelijke routine klus! :puh:

Ik heb voor singleplayer een semi-automatische farm gemaakt (zelf op het knopje drukken). 1 volle oogst is goed voor 7 stacks + 21 bread + 1 wheat. Het was bedoeld om een normale farm te worden, maar naarmate ik vorderde in het bouwen begon het meer en meer op een werkkamp van een dictatoriaal regime te lijken. :puh:

23icihh.png

23h37eg.png

r8gpdh.png

Geplaatst:

Jullie moeten echt heel lang bezig zijn geweest met al dit bouwen, en het ziet er echt prachtig uit. :tu: Misschien ga ik na da vakantie een minecraft account kopen en dan de server maar eens bezoeken.

Geplaatst:

Wow Phoeny, dat ziet er weer mooi en zeer complex uit. Lijkt me niet een makkelijke routine klus! :puh:

Ik heb voor singleplayer een semi-automatische farm gemaakt (zelf op het knopje drukken). 1 volle oogst is goed voor 7 stacks + 21 bread + 1 wheat. Het was bedoeld om een normale farm te worden, maar naarmate ik vorderde in het bouwen begon het meer en meer op een werkkamp van een dictatoriaal regime te lijken. :puh:

23icihh.png

23h37eg.png

r8gpdh.png

Alleen het bordje arbeid machs frei ontbreekt :7

Geplaatst:

Jullie moeten echt heel lang bezig zijn geweest met al dit bouwen, en het ziet er echt prachtig uit. :tu: Misschien ga ik na da vakantie een minecraft account kopen en dan de server maar eens bezoeken.

Ja, ja ja ja ja ja ja ja ja. Ja.

Ik sta soms echt versteld van die bouwkunsten van jullie!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...