_Night-Men_ Geplaatst: 26 juli 2014 Rapport Geplaatst: 26 juli 2014 (bewerkt) Staat op m'n profiel Tot op Skaipp Oh wacht, was jij die bro net die me toevoegde Bewerkt: 26 juli 2014 door _Night-Men_ Reageren
AXIO Geplaatst: 26 juli 2014 Rapport Geplaatst: 26 juli 2014 Staat op m'n profiel Tot op Skaipp Oh wacht, was jij die bro net die me toevoegde Ja hahah Reageren
Visser23 Geplaatst: 26 juli 2014 Rapport Geplaatst: 26 juli 2014 >>> Door Visser23: De postcount staat hier aan, wat betekent dat dit geen chat is. Voor vragen, opmerkingen, prestaties etc. kun je in dit topic terecht. Voor meetings mag je een topic aanmaken. Een chat is hier niet toegestaan. Bedankt.<<< Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 juli 2014 Rapport Geplaatst: 27 juli 2014 Voor alle Minecraft vlag-fanatici (zoals ik) is er met de laatste snapshot een interessant item bijgekomen... Banners! Het gaat een kleurrijke server worden. Daarnaast is ook de lighting en een deel van de rendering aangepast. Reageren
thebig Geplaatst: 27 juli 2014 Rapport Geplaatst: 27 juli 2014 Dat mag wel. Toen ik mijn troonzaal zat te versieren voor de Minecraft contest (die ik uiteindelijk niet heb ingeleverd) had ik het er al over met Dexist dat zoiets zeer handig zou zijn in de game. Ik wou een map maken met allemaal lava op hetzelfde niveau, zodat ik het kon versieren, maar dat bleek al snel een onbegonnen rotwerk. Wow, ze hebben er wel veel denkwerk aan gegeven. De mogelijkheden zijn eindeloos. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 juli 2014 Rapport Geplaatst: 27 juli 2014 Ja, het vermakkelijkt een heleboel. Ik gebruik vrij veel vlaggen in mijn steden (en ik zal nog steeds de oude manieren gebruiken) en deze banners zijn dan zeer welkom. Ze zijn nog altijd een beetje gelimiteerd, maar ik verwacht dat er in de komende weken nog wat aan zal worden bijgevoegd. Snapshot 14w30c bracht ook al extra patronen, dus wie weet. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 27 juli 2014 Rapport Geplaatst: 27 juli 2014 Die banners zien er inderdaad awesome uit, dat wordt nog gedetailleerder en uitgebreider dan ik in eerste instantie had verwacht. Het is wel zeker dat ze van pas gaan komen, een goede zet van Mojang. 'k Heb erg veel zin in de daadwerkelijke update naar 1.8, die laat inmiddels ook vrij lang op zich wachten. Hij brengt anderzijds een schat aan nieuwe dingen en mogelijkheden met zich mee, dat dan weer wel. Reageren
Dexist Geplaatst: 27 juli 2014 Rapport Geplaatst: 27 juli 2014 Inderdaad die banners lijken mij een leuke toevoeging. Je kan hier inderdaad, relatief eenvoudig, een behang mee maken. En voor zo ver ik verschillende banners heb gezien lijken mij de opties/patronen vrij wel ongelimiteerd. Reageren
Together Geplaatst: 27 juli 2014 Rapport Geplaatst: 27 juli 2014 Ik heb nu al zin in 1.8! Er komen allemaal leuke dingen aan! Reageren
myron.b Geplaatst: 27 juli 2014 Rapport Geplaatst: 27 juli 2014 Die banners spreken mij wel aan voor decoratie! Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 27 juli 2014 Rapport Geplaatst: 27 juli 2014 Zal goed staan bij de poorten van mijn muur en de rest van het kasteel. Hoop dat het nu snel uit gaat komen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 juli 2014 Rapport Geplaatst: 27 juli 2014 Ja, ik heb er ook al over lopen nadenken of het geschikt kan zijn voor behang of als het moet decoratie langs buiten, maar... de banners bewegen lichtjes en zijn op dat vlak niet geheel geschikt als echte decoratie (op dan detail als vlag na) Dus ik denk dat ik ze enkel ga gebruiken als vlag, hoewel ik misschien wel wat verzin. Reageren
myron.b Geplaatst: 27 juli 2014 Rapport Geplaatst: 27 juli 2014 Wat aantal bouwwerken van mij: Tankstation Wooden house/ Cannibal House Geïnspireerd door de film serie 'Wrong Turn'. Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 27 juli 2014 Rapport Geplaatst: 27 juli 2014 Nice gemaaktben in SP benzig met een grot huis Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 27 juli 2014 Rapport Geplaatst: 27 juli 2014 Onze wandeling naar eeuwige roem en glorie vordert gestaag, dit was nummertje vier. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.