Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Staat op m'n profiel ;)

Tot op Skaipp

Oh wacht, was jij die bro net die me toevoegde :7

Bewerkt: door _Night-Men_
  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
>>> Door Visser23: De postcount staat hier aan, wat betekent dat dit geen chat is. Voor vragen, opmerkingen, prestaties etc. kun je in dit topic terecht. Voor meetings mag je een topic aanmaken. Een chat is hier niet toegestaan. Bedankt.<<<
Geplaatst:

Voor alle Minecraft vlag-fanatici (zoals ik) is er met de laatste snapshot een interessant item bijgekomen...

Banners!

Het gaat een kleurrijke server worden. Daarnaast is ook de lighting en een deel van de rendering aangepast.

Geplaatst:

Dat mag wel. Toen ik mijn troonzaal zat te versieren voor de Minecraft contest (die ik uiteindelijk niet heb ingeleverd) had ik het er al over met Dexist dat zoiets zeer handig zou zijn in de game. Ik wou een map maken met allemaal lava op hetzelfde niveau, zodat ik het kon versieren, maar dat bleek al snel een onbegonnen rotwerk.

Wow, ze hebben er wel veel denkwerk aan gegeven. De mogelijkheden zijn eindeloos.

Geplaatst:

Ja, het vermakkelijkt een heleboel. Ik gebruik vrij veel vlaggen in mijn steden (en ik zal nog steeds de oude manieren gebruiken) en deze banners zijn dan zeer welkom. Ze zijn nog altijd een beetje gelimiteerd, maar ik verwacht dat er in de komende weken nog wat aan zal worden bijgevoegd. Snapshot 14w30c bracht ook al extra patronen, dus wie weet.

Geplaatst:

Die banners zien er inderdaad awesome uit, dat wordt nog gedetailleerder en uitgebreider dan ik in eerste instantie had verwacht. Het is wel zeker dat ze van pas gaan komen, een goede zet van Mojang. :Y 'k Heb erg veel zin in de daadwerkelijke update naar 1.8, die laat inmiddels ook vrij lang op zich wachten. Hij brengt anderzijds een schat aan nieuwe dingen en mogelijkheden met zich mee, dat dan weer wel. :D

Geplaatst:

Inderdaad die banners lijken mij een leuke toevoeging. Je kan hier inderdaad, relatief eenvoudig, een behang mee maken.

En voor zo ver ik verschillende banners heb gezien lijken mij de opties/patronen vrij wel ongelimiteerd.

Geplaatst:

Ja, ik heb er ook al over lopen nadenken of het geschikt kan zijn voor behang of als het moet decoratie langs buiten, maar... de banners bewegen lichtjes en zijn op dat vlak niet geheel geschikt als echte decoratie (op dan detail als vlag na) Dus ik denk dat ik ze enkel ga gebruiken als vlag, hoewel ik misschien wel wat verzin.

Geplaatst:

Wat aantal bouwwerken van mij:

Tankstation

33pdi6p.jpg

Wooden house/ Cannibal House

fvwaol.jpg

Geïnspireerd door de film serie 'Wrong Turn'.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...