Visser23 Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 >>> Door Visser23: Opnieuw berichten die offtopic of spam waren, moeten verwijderen. Dit is dan ook de laatste keer. De volgende keer delen wij officiële waarschuwingen uit. <<< Reageren
Dexist Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 De update 1.8 laat nog even op zich wachten, maar er is nog wel een nieuwe snapshot uitgekomen! Je kan nu gekleurde beacons maken! Je hebt nu ook redsandstone, en bijbehorende stairs en slabs! Reageren
Twedeldie Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 1.8 brengt zo te zien grote veranderingen met zich mee. Jammer dat er onderwatertempels komen met Guardian Fishes als bewakers... Reageren
Dexist Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Hoezo jammer, eindelijk eens wat meer "gevaren" in de ocean. Naast dat heb je ook eindelijk iets te doen in de ocean/water dan alleen op jacht naar de inktvissen . Lijkt mij wel een leuke toevoeging, wel een toevoeging die je makkelijk links kan laten liggen als je het niet leuk vindt, het is verder niet nodig voor het spelverloop(zoals The End wel is bijvoorbeeld) Reageren
Twedeldie Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Klopt maar als je in een bootje zit en je wilt een oceaan oversteken en er komt plots een Guardian Fish naar je toe ben je ook wel gedoemd. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Eigenlijk zit ik al tijden te wachten op een vijandige watermob, het verbaast me dat zoiets niet eerder is toegevoegd. Overigens zijn de Guardian Fish 'bewakers' van de Ocean Monuments, dus als ik het goed begrijp zul je ze niet overal rond zien zwemmen. Het lijkt me dus niet eens zo'n gigantisch probleem voor eenieder die de oceanen alsnog in vrede over willen steken, want ik denk niet dat de oceanen vol zullen zitten met tempels. Reageren
Together Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Onderwatertempels zullen de zelfde spawningratio hebben als woestijn en jungle tempels. Tenminste dat denk ik. Ze zullen niet super-rare zijn, je moet alleen goed kijken naar onder . Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Red Sandstone lijkt me echt wel een interessant iets om mee te gaan werken. Denk niet dat het even goed zal samengaan met andere Blocks zoals Sandstone dat doet, maar ik denk dat het toch vrij goed zal mengen. Ow en de Armor Stands gaan lachen zijn. Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Zal binnenkort maar gaan zeuren bij mijn ouders als ik minecraft mag kopen Reageren
Together Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Het is maar 20 euro. Als je het zelf betaal dan mag het toch wel? OT: Die armor stands zat ook al in een mod. Ik hoop wel dat je er een lock op kan zetten . Anders hang je je dia armour op die stand en de volgende dag is het weg.. Reageren
Dexist Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Die nieuwe snapshots brengt ook nieuwe fences met zich mee, je kan nu van elke kleur hout een bijbehorende kleur fence maken http://minecraft.gamepedia.com/Fence#Crafting_in_1.8 En het recept is anders. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Gekleurde fences, woohoow! Daar zit ik echt al meer dan een jaar op te wachten! Eindelijk! :o Reageren
AXIO Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 Hehe, eindelijk gekleurde fences. De normale oak wood fences vind ik echt foei lelijk. Reageren
Together Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 Fences waren al zo duur.. . Maar gekleurde fences zijn geweldig! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.