Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
>>> Door Visser23: Opnieuw berichten die offtopic of spam waren, moeten verwijderen. Dit is dan ook de laatste keer. De volgende keer delen wij officiële waarschuwingen uit. <<<
  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

De update 1.8 laat nog even op zich wachten, maar er is nog wel een nieuwe snapshot uitgekomen!

Je kan nu gekleurde beacons maken!

Je hebt nu ook redsandstone, en bijbehorende stairs en slabs!

Geplaatst:

:puh: Hoezo jammer, eindelijk eens wat meer "gevaren" in de ocean.

Naast dat heb je ook eindelijk iets te doen in de ocean/water dan alleen op jacht naar de inktvissen :puh:.

Lijkt mij wel een leuke toevoeging, wel een toevoeging die je makkelijk links kan laten liggen als je het niet leuk vindt, het is verder niet nodig voor het spelverloop(zoals The End wel is bijvoorbeeld)

Geplaatst:

Klopt maar als je in een bootje zit en je wilt een oceaan oversteken en er komt plots een Guardian Fish naar je toe ben je ook wel gedoemd.

Geplaatst:

Eigenlijk zit ik al tijden te wachten op een vijandige watermob, het verbaast me dat zoiets niet eerder is toegevoegd. Overigens zijn de Guardian Fish 'bewakers' van de Ocean Monuments, dus als ik het goed begrijp zul je ze niet overal rond zien zwemmen. Het lijkt me dus niet eens zo'n gigantisch probleem voor eenieder die de oceanen alsnog in vrede over willen steken, want ik denk niet dat de oceanen vol zullen zitten met tempels.

Geplaatst:

Onderwatertempels zullen de zelfde spawningratio hebben als woestijn en jungle tempels. Tenminste dat denk ik. Ze zullen niet super-rare zijn, je moet alleen goed kijken naar onder ;) .

Geplaatst:

Red Sandstone lijkt me echt wel een interessant iets om mee te gaan werken. Denk niet dat het even goed zal samengaan met andere Blocks zoals Sandstone dat doet, maar ik denk dat het toch vrij goed zal mengen. Ow en de Armor Stands gaan lachen zijn.

Geplaatst:

Het is maar 20 euro. Als je het zelf betaal dan mag het toch wel?

OT: Die armor stands zat ook al in een mod. Ik hoop wel dat je er een lock op kan zetten :7 . Anders hang je je dia armour op die stand en de volgende dag is het weg.. :clown:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...