Phoenyxar Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 NOG duurdere fences? Ze zijn maar een stick duurder als voorheen? Wood is toch een unlimited resource, dus veel maakt het niet uit :v Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 Ben wel blij met deze update, kan je de hokken van dieren gelijk een stuk mooier maken en huizen mooiere accenten geven. Reageren
Twedeldie Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 Er komt ook een enorm 3D recource pack! De video waarin enkele blokken in 3D worden getoond. Reageren
Together Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 Dat is goed nieuws! Ziet er fantastisch uit! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 Zijnoot: Het is al eventjes mogelijk om 3D-resource packs te gebruiken en ook die hierboven is optioneel. Denk niet dat ik hem ga gebruiken, het feit dat alle Quartz blocks hetzelfde model delen is een van de redenen, maar daarnaast weet ik niet hoe leuk ik het vind om sommige blocks 3D te hebben en andere niet. Reageren
Dexist Geplaatst: 9 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2014 Ook zijn er straks in 1.8 nieuwe deuren te vinden! Hieronder een plaatje met alle houtsoorten. Bron:reddit Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 9 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2014 De Spruce en Dark Oak deuren zien er gaaf uit zeg, die komen zeker in me huizen die ik op het forum server gaat bouwen. De Acacia en Jungle deuren ziet er ook wel leuk uit, maar de Birch deur ziet er niet uit. Reageren
Together Geplaatst: 9 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2014 Ik dacht precies hetzelfde! Spruce ziet er uit als een deur voor een hutje. Dark oak meer voor een villa . Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 9 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2014 Dat ziet er goed uit, nu kun je veel meer in stijlen bouwen en bijvoorbeeld die Spruce door leent zich perfect voor een barbarendorp. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 9 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2014 Wow, suoer vet al die dingen. Ben benieuwd wanneer die komt. Reageren
Crypteq Geplaatst: 9 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2014 Dit wordt een inmense update. Ze blijven er steeds meer in stoppen, maar wanneer komen ze nou gewoon eens met 1.8. Update stond in de planning voor mei, op dit tempo komt het pas volgens jaar uit. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2014 Interessant. Acacia en Birch lenen zich meer uit naar Oosterse bouwstijlen, is echt mooi zo. Nu wordt het binnenkort nog lastig om kiezen welke deur ik wil! :o Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 9 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2014 Een keuze uit houten deuren en fences, dat wordt wennen. Ik gebruik altijd onbewust een soort hout bij het craften van zulk soort dingen, maar daar gaat dus verandering in komen. 't Gaat in ieder geval duidelijk meer variatie opleveren in bouwsels, da's in ieder geval leuk. Reageren
Twedeldie Geplaatst: 10 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2014 Dat ziet er echt een enorme update uit! Leuk dat er nu eindelijk variatie is aan de deuren, helaas is zijn de birch, acacia en jungle deuren niet echt naar mijn smaak. Maar dat is mijn mening. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 10 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2014 Ik vind de Spruce deur wel gaaf! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.