Crazy-Ghost Geplaatst: 10 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2014 Ik hoop stiekem dat er ook nog een glazen deur komt. Reageren
3L1077 Geplaatst: 10 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2014 Hmm, die deuren waren echt een stap te ver. In de plaats van gewoon de kleur aan te passen... Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2014 Meh, gewoon de kleur aanpassen zou lame zijn, nu creëren ze er gelijk veel meer kansen mee. Ben echt blij met deze toevoeging! :o Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 10 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2014 Ze zouden t moeten maken dat als je een kleur/houtsoort doet, met een blaze rod, dat je verf krijgt, en daarmee (Bijna) alles kan veranderen naar die kleur. En de verf raakt natuurlijk ook op. Reageren
myron.b Geplaatst: 10 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2014 Die nieuwe deuren zien er geweldig uit! Eindelijk eens wat meer keus tussen het maken ervan! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 11 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2014 Geen idee hoe lang het al geleden is (lang denk ik), dus hier eventjes wat foto's van het gebied tussen Angara en Habdash. Habdash Chapel, beperkte ruimte, maar nog best geslaagd denk ik. 909 - Artimia Habdash Park. Zit maar 200-300m tussen Habdash en Angara Intersection. Anglia. Angara Intersection. Vooral veel ondergronds gebeurd. Sandalh Station ondergaat een renovatie, maar die zal pas af zijn dankzij 1.8 - Dus daar nog niets van. Reageren
Together Geplaatst: 11 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2014 Ziet er weer geweldig uit! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 12 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2014 Een dag later en we zitten al anderhalve afslag verder. Het gebied tussen Habdash en Hesara Intersection: Habdash Chapel. Wat water aan Conan Terrace. Hesara Intersection. Kijk eens aan, render op 12 chunks, ik zie dingen! :o En hiermee is de omgeving rond de universiteit ook eindelijk af. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 15 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2014 Ondertussen tussen Hesara en Garnet. Ooh, Garnet Prospect... Reageren
Basssss Geplaatst: 15 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2014 Ik kwam toevallig deze video tegen: https://www.youtube.com/watch?v=xn54sy03MIo Best grappig. Iemand probeert een GTAV heist na te doen in Minecraft. Reageren
myron.b Geplaatst: 15 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2014 Haha, "woohoooow..You died!" Reageren
thebig Geplaatst: 15 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2014 Best leuke video. Vooral die stad is ongelooflijk, zou ik ook wel in willen rondlopen. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 15 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2014 (bewerkt) Best leuke video. Vooral die stad is ongelooflijk, zou ik ook wel in willen rondlopen. http://www.planetminecraft.com/project/greenfield---new-life-size-city-project/ Veel plezier! Staat in de descriptie van de video zelf op YouTube. En deze shaders zijn gebruikt, wil je die ook gebruiken. http://www.minecraftforum.net/forums/mapping-and-modding/mapping-and-modding-tutorials/1571485-1-7-10-glsl-shaders-for-minecraft-1-7-10 De links voor de overige mods staan, zoals al gezegd, in de descriptie van de video zelf. Bewerkt: 15 augustus 2014 door Ezra24rct3 Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2014 "1.8 is an upcoming update with no known release date, but may have a pre-release coming before the 23rd of August." Het komt nu officieel steeds dichterbij. Het is misschien niet de update waar we veel bij voorstellen, maar met exact 50 snapshots is het een van de meest omvattende updates ooit. Vier (5) nieuwe mobs, meer dan 10 nieuwe blocks, meer dan 10 extra items en pagina's, werkelijk pagina's aan command en game changes. En zoals bij elk beetje "nieuw" in Minecraft... kijk ik er naar uit. Reageren
3L1077 Geplaatst: 19 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2014 Betekent dit een nieuwe server? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.