Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik neem aan dat de server wel geüpdatet wordt wanneer 1.8 eindelijk in volle glorie speelbaar is voor het grote publiek, hoewel de server vermoedelijk nog moet wachten op de 1.8-versie van Bukkit. Of de server een nieuwe map krijgt met de update is uiteraard aan de admins, ik hoop van wel. yep.gif Het kan in ieder geval nog wel even duren voordat de update daadwerkelijk uit is, en aangezien de ervaring leert dat men een map wel zat is na een maandje of twee, lijkt me dat er een nieuwe map zal komen. Op die manier wordt ook het maximale gehaald uit de nieuwe features m.b.t. world-generating.

Ik ben blij dat er eindelijk eens wat nieuws komt van Mojang betreffende de update, wat mij betreft heeft het wel lang genoeg geduurd. :puh:

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ze zouden een biome moeten toevoegen die dient als een tropisch eiland met bamboe villages, licht blauw water langs de kust, en palmbomen!

Geplaatst:

Water kun je ook kleuren hoor. Alle biomes hebben hun eigen specifieke kleur aan water, net als de vegetatie. Wordt op eenzelfde manier bepaald als de kleur van de vegetatie.

Watercolor.png

Geplaatst:

Oh damn, ik wist dat dat voor gras bestond, maar wist niet dat het met water ging. Ik kleurde et gras vroeger veel groener, ook eens geprobeerd met water, maar dat werkte niet.

Die lichteffecten kun je wel episch aanpassen.

Geplaatst:

Er zijn eventueel ook texture packs die er voor zorgen dat gras een bepaalde kleur krijgt. Zo heb ik in het verleden op het texture pack van AntVenom gespeeld, wat in feite Faithfull 32x was, met als toevoeging dat al het gras felgroen was, ongeacht de biome. Ik kon zo echter niks actueels vinden over dat texture pack, maar wellicht dat er wat zit tussen het huidige aanbod van texture packs. ;)

Geplaatst:

In principe moet je die foliafe files vinden, die openen met photoshop, en dan pas je de kleur aan. (Saturation, bijvoorbeeld) Daarna gewoon opslaan.

Maar je kunt best wel wat kennis hebben over de werking van de files van minecraft..

Geplaatst:

Hehe, veel mogelijk met Armor Stands (en Command Blocks) als je weet wat en hoe je het moet doen :puh:

Slechte rendering en soms vergeten op F1 te drukken vandaag...

2014-08-20_161133_zps1a7e3791.png

2014-08-20_161042_zps1e8db24c.png

2014-08-20_161230_zps9f175de5.png

2014-08-20_161005_zpsa0563876.png

2014-08-19_002123_zpsa5781c4e.png

2014-08-19_002105_zps99c2aab0.png

Ik gebruik normaal enkel Oak, Acacia en Jungle in mijn parkjes, maar op deze locatie leek Spruce wel een juiste keuze.

Geplaatst:

Heb net even de snapshot gespeeld en kwam er toen achter dat de deuren nog niet te testen zijn. Ligt dat aan mijn versie of zijn die gewoon nog niet in snapshot.

Geplaatst:

Welke snapshot gebruikte je? Je moet 14w32b of later gebruiken voor de nieuwe deuren.

Oh. Ik loop blijkbaar een stukje achter xD. Ik zit nog op 14w20b volgensmij.

Geplaatst:

Hehe, veel mogelijk met Armor Stands (en Command Blocks) als je weet wat en hoe je het moet doen puh2.gif

Slechte rendering en soms vergeten op F1 te drukken vandaag...

2014-08-20_161133_zps1a7e3791.png

2014-08-20_161042_zps1e8db24c.png

2014-08-20_161230_zps9f175de5.png

2014-08-20_161005_zpsa0563876.png

2014-08-19_002123_zpsa5781c4e.png

2014-08-19_002105_zps99c2aab0.png

Ik gebruik normaal enkel Oak, Acacia en Jungle in mijn parkjes, maar op deze locatie leek Spruce wel een juiste keuze.

Zoals ik al eens had gezegd vind ik vooral de daken van die huizenblokken op screen #4 echt heel mooi, leuk hoe je daar weet te variëren met patroontjes en blokken. Enerzijds hebben de designs van de blokken op de voorgrond (materiaalgewijs bijvoorbeeld) wel wat van elkaar; anderzijds blijven ze een uniek stijltje hebben. Erg knap. Het parkje oogt op het eerste gezicht niet eens zo bijzonder, maar een stad die genoeg voorzien is van groen is al een stuk aangenamer om naar te kijken. Het combineert vooral mooi met het gigantische houten bouwwerk op de achtergrond.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...