tjarda1999 Geplaatst: 1 september 2014 Rapport Geplaatst: 1 september 2014 Inleiding Jo ik heb een server pvp/faction maar toen dacht ik van ik ga maar iets nabouwen dit is dus het vliegveld van gta v Wordt het project groter!? Dat weet ik nog niet ! De foto('s) Stukje wat ik in 1 uurtje gemaakt hebt Dit moet het worden Kan ik het live bezichtigen? Dit kan door te connecten met play.soulbrown.nl en dan /warp vliegveld te doen Meer info en mooiere topic komt later Greetz Tjarda >>> Door Visser23: Vooralsnog samengevoegd met het normale Minecraft-topic. Dit kan eerst nog prima hier.<<< Reageren
Together Geplaatst: 1 september 2014 Rapport Geplaatst: 1 september 2014 Ik zal is een kijkje komen nemen. Reageren
thebig Geplaatst: 1 september 2014 Rapport Geplaatst: 1 september 2014 Het wordt al een gigantenwerk op zich om enkel de luchthaven na te bouwen. Toch veel succes, ben benieuwd wat er uit komt. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 september 2014 Rapport Geplaatst: 2 september 2014 Voor hen die er snel bij willen zijn: 1.8 is sinds een uurtje of twee toegankelijk! :3 Reageren
thebig Geplaatst: 2 september 2014 Rapport Geplaatst: 2 september 2014 Voor mij niet echt: ik krijg Minecraft om een of andere duistere reden niet opgestart met 1.8. 1.7.9 gaat vlekkeloos, maar bij 1.8 blokkeert alles op het Mojang-logo. Terwijl ik gewoon eventjes wou kijken of mijn skin (waar ik hier vroeger over gepraat heb) nu geladen wordt zoals ik het wil of ik het nog eens moet heruploaden. Ik kan trouwens niet wachten tot Bukkit 1.8 ook ondersteunt en we op een nieuwe server kunnen spelen. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 2 september 2014 Rapport Geplaatst: 2 september 2014 Wat wel kan: Een tijdelijke standaard server van Monjang zelf, tot Bukkit 1.8 ondersteunt. Helaas geen plug-ins dan, maar welke plug-ins zaten er nu in? Ja, Essentials Reageren
Dexist Geplaatst: 2 september 2014 Rapport Geplaatst: 2 september 2014 En die zijn nou net essentieel Maar ik kan ook niet wachten op een nieuwe frisse server met alle nieuwe dingen . Water dungeon helemaal droog leggen in survival lijkt me ook vet om te doen, om er daarna in te gaan wonen Reageren
thebig Geplaatst: 2 september 2014 Rapport Geplaatst: 2 september 2014 Het duurt misschien een week voordat Bukkit 1.8 ondersteunt, zo lang wachten kan ik nog wel net opbrengen. Mede omdat mijn examens dan eindelijk gedaan zijn. Hehe, ik wou ook een Water Dungeon droog leggen en er iets in bouwen. Voor mijn eigenlijke basis heb ik al een ander idee. Ondertussen kom ik al op het startscherm uit als ik 1.8 opstart, maar ik kan niets aanklikken en het scherm ziet er vervormd uit. Nu nog eens proberen en als het deze avond nog niet zou werken, herinstalleer ik de launcher wel eens. Edit: Hoera, nu kan ik de launcher zelfs helemaal niet meer opstarten en krijg ik fatal error van Java. Echt top! Reageren
Together Geplaatst: 2 september 2014 Rapport Geplaatst: 2 september 2014 Update Java is? Misschien maakt het een verschil. Overigens heb ik zelf al een water dungeon gevonden. Het is niet heel speciaal. Ik zag geen loot of dergelijke. Sponge's werken ook eindelijk. Top! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 september 2014 Rapport Geplaatst: 2 september 2014 De loot zijn de Gold-blocks die je in het midden kunt vinden. En aangezien het een volledig nieuwe manier van dungeon raiden vereist zou ik het toch echt wel speciaal durven noemen. Reageren
AXIO Geplaatst: 2 september 2014 Rapport Geplaatst: 2 september 2014 Ik heb er zin in! Ik wacht wel tot spelen tot de nieuwe server er is Reageren
Dexist Geplaatst: 2 september 2014 Rapport Geplaatst: 2 september 2014 Filmpje waarin alle nieuwe dingen nog even snel bij langs worden gegaan. Reageren
thebig Geplaatst: 2 september 2014 Rapport Geplaatst: 2 september 2014 Update Java is? Misschien maakt het een verschil. Had ik inderdaad gedaan. De launcher werkt weer en ik krijg geen foutmeldingen meer, 1.8 werkende krijgen lukt echter nog altijd niet. Ik krijg altijd het menu, maar in plaats van een mooie uitzicht op de achtergrond, is het helemaal grijs en verhakkeld en kan ik niets selecteren. Ook als ik over de opties in het menu hover, gebeurt er niets of zo. Ik zal vanavond anders een screenshot plaatsen als het nog altijd niet werkt. Reageren
Dexist Geplaatst: 2 september 2014 Rapport Geplaatst: 2 september 2014 (bewerkt) Verwijder minecraft eens van je pc(de .minecraft folder) wel een backup maken als je iets in singleplayer wilt bewaren En download hem dan opnieuw. Bij mij werkt het zonder problemen. Bewerkt: 2 september 2014 door Dexist Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.