.PhoeniX. Geplaatst: 2 september 2014 Rapport Geplaatst: 2 september 2014 Yeey vandaag is minecraft 1.8 uit, ik zal zometeen een kijkje nemen. Reageren
thebig Geplaatst: 2 september 2014 Rapport Geplaatst: 2 september 2014 (bewerkt) MC geherinstalleerd, Java ook (ondanks dat ik vandaag pas geüpdatet had) en het werkt nog altijd niet. Tot en met 14w29b kan ik perfect op Minecraft en kan ik hoveren over single- en multiplayer en ze selecteren. In later versies bevriest het hele scherm of krijg ik iets als dit: Die witte contour is een ander programma dat ik even heb aangeklikt, normaal krijg ik gewoon het hele menu met een grijze achtergrond of krijg ik wel iets van de landschappen te zien die er normaal staan, maar staan er allemaal grijze vierkantjes door. Ik moest dat andere programma aanklikken, omdat ik zelfs geen screenshot kon maken als MC in de voorgrond stond. Ik begrijp er echt geen snars van. Even kijken wat er precies veranderd is in 14w30c ten opzichte van 14w29b, al betwijfel ik of ik iets zal vinden. Als er in die snapshot iets geïntroduceerd werd dat mijn computer niet aan kan, dan zou ik toch pas problemen ondervinden als ik een save game opstart, en niet als ik in het menu zit? Edit: Ik heb op het Minecraft-forum een topic gevonden waar twee mensen zeggen hetzelfde probleem te hebben. Ik heb dus eventjes gezegd met hetzelfde probleem te zitten en wat uitleg gegeven. Vooralsnog is er niemand op de proppen gekomen met een mogelijke oplossing, ik houd het topic dus in de gaten. Bewerkt: 2 september 2014 door thebig Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 september 2014 Rapport Geplaatst: 2 september 2014 Ik heb er lang op mogen wachten, maar hier is dan de Grand Basilica of Tayl the Sacred: Omgeving wel allesbehalve klaar (ben er pas een dag aan bezig) 1.8 werkende krijgen lukt echter nog altijd niet. Het loopt hier trouwens ook echt niet prachtig hoor. Ja, naar boven kijken speelt wel zeer vlot (dat is eigen aan de update) maar als ik gewoon rondloop durven zich wel eens immense laggspikes voordoen (in SP...) Reageren
KoningJesper Geplaatst: 2 september 2014 Rapport Geplaatst: 2 september 2014 Ik heb er lang op mogen wachten, maar hier is dan de Grand Basilica of Tayl the Sacred: *foto's* Omgeving wel allesbehalve klaar (ben er pas een dag aan bezig) HOLY FUCK! Paar jaar geleden heel fanatiek bezig met MC, nu weer opgepakt, lijkt me leuk ook update ziet er goed uit >>> Door thebig: Onnodig lange quote wat aangepast.<<< Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 2 september 2014 Rapport Geplaatst: 2 september 2014 Dat filmpje ga ik vanavond nog eens kijken... Al die toevoegingen van afgelopen maanden heb ik nou niet bepaald bijgehouden, dus het overzicht over deze gigantische update ontbreekt nogal. Tof dat-ie eindelijk uit is in ieder geval, dit gaat me zeker vele uurtjes aan speelplezier opleveren (hoewel ik het eigenlijk alleen nog maar speel op de forumserver). En Phoenyxar, kudo's voor je hoogstaande creatie, zoals altijd. Glas in lood, leuke toevoeging. Leuk detail overigens, die kerkklokken. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 september 2014 Rapport Geplaatst: 5 september 2014 Korte update. Alles tussen Du Monde en Sarbuckle: Ook steunberen aan de Basiliek toegevoegd, maar daar maak ik pas nog eens foto's van als het volledig af is. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Geplaatst: 7 september 2014 Bijna de gehele Westelijke kant klaar. Het gaat snel zo! :o Tussen Sarbuckle en Latraya: En Ocelots zijn irritant in grote hoeveelheden. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Geplaatst: 7 september 2014 We mogen hem wel een keer bewonderen toch? :O Halleloejah... Reageren
Big Boss Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Geplaatst: 7 september 2014 Ik kwam dit tegen; bij plaatje nummer 5 moest ik meteen aan Phoenyxar denken. http://img-9gag-lol.9cache.com/photo/aqZ5yyM_700b.jpg Reageren
3L1077 Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Geplaatst: 7 september 2014 Ik kwam dit tegen; bij plaatje nummer 5 moest ik meteen aan Phoenyxar denken. http://img-9gag-lol.9cache.com/photo/aqZ5yyM_700b.jpg Haha, die ben ik ook tegengekomen en ik dacht juist hetzelfde! Reageren
KRAKELINGCATcarnage Geplaatst: 8 september 2014 Rapport Geplaatst: 8 september 2014 Hoi iedereen, ik probeer geen advertentie gast te zijn ofzo, maar ik weet nergens anders waar ik dit kan posten dus ik zeg het hier maar, Ik ben bezig met een gigantise minecraft open wereld adventure map met mijn eigen gemaakt modpack erin, is er iemand geintreseerd in? Reageren
Niked Geplaatst: 8 september 2014 Rapport Geplaatst: 8 september 2014 (bewerkt) Wat bedoel je met 'gigantisch' ? Een arena of echt een wereld ? Bewerkt: 8 september 2014 door skullz-000 Reageren
KRAKELINGCATcarnage Geplaatst: 9 september 2014 Rapport Geplaatst: 9 september 2014 Wat bedoel je met 'gigantisch' ? Een arena of echt een wereld ? Een gigantise wereld map zoals skyrim Reageren
Big Boss Geplaatst: 9 september 2014 Rapport Geplaatst: 9 september 2014 Oh man, die banners zijn lijp! Echt fantastisch hoeveel combinaties ermee mogelijk zijn. Reageren
3L1077 Geplaatst: 9 september 2014 Rapport Geplaatst: 9 september 2014 Tsja, hiermee heb je in ieder geval geen "Don't f*ck the Dutch!"-gedoe mee... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.