Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi iedereen, ik probeer geen advertentie gast te zijn ofzo, maar ik weet nergens anders waar ik dit kan posten dus ik zeg het hier maar, Ik ben bezig met een gigantise minecraft open wereld adventure map met mijn eigen gemaakt modpack erin, is er iemand geintreseerd in?

Je kunt je mooie ontwerpen hier posten, wij zijn altijd geïnteresseerd in mooie bouwwerken. :Y

Bewerkt: door Bierbuikje
  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Bijna de gehele Westelijke kant klaar. Het gaat snel zo! :o

Tussen Sarbuckle en Latraya:

En Ocelots zijn irritant in grote hoeveelheden.

Hoeveel blocks bij hoeveel blocks is dat ding nu?

Geplaatst:

Het meet een kleine vierkante kilometer. Afhankelijk van hoe je telt, het is nu ook niet meer een perfecte rechthoek, maar ongeveer 950 x 1050 blocks.

Geplaatst:

Mojang, het bedrijf achter Minecraft is overgenomen door Microsoft voor een bedrag van 2,5 Miljard dollar.

Bron: Mojang, Microsoft

En voor even makkelijk lezen in NL: Tweakers.net

Er wordt benadrukt dat er niets veranderd voor welk platform dan ook:

What about the other editions of Minecraft? Will they stop being developed?

There’s no reason for the development, sales, and support of the PC/Mac, Xbox 360, Xbox One, PS3, PS4, Vita, iOS, and Android versions of Minecraft to stop.

Het zal me benieuwen, misschien/hopelijk stappen ze van java af en gaat de development ook een stuk sneller.

We gaan het zien.

Geplaatst:

Zolang je geen Live nodig hebt zoals bij GTA4 t geval is vind ik alles goed!

En btw, hadden ze niet meteen een miljoentje in m'n schoentje kunnen doen...? :?

Geplaatst:

Het verhaal waarom:

I’m leaving Mojang

September 15th, 2014

I don’t see myself as a real game developer. I make games because it’s fun, and because I love games and I love to program, but I don’t make games with the intention of them becoming huge hits, and I don’t try to change the world. Minecraft certainly became a huge hit, and people are telling me it’s changed games. I never meant for it to do either. It’s certainly flattering, and to gradually get thrust into some kind of public spotlight is interesting.

A relatively long time ago, I decided to step down from Minecraft development. Jens was the perfect person to take over leading it, and I wanted to try to do new things. At first, I failed by trying to make something big again, but since I decided to just stick to small prototypes and interesting challenges, I’ve had so much fun with work. I wasn’t exactly sure how I fit into Mojang where people did actual work, but since people said I was important for the culture, I stayed.

I was at home with a bad cold a couple of weeks ago when the internet exploded with hate against me over some kind of EULA situation that I had nothing to do with. I was confused. I didn’t understand. I tweeted this in frustration. Later on, I watched the

video on YouTube and started to realize I didn’t have the connection to my fans I thought I had. I’ve become a symbol. I don’t want to be a symbol, responsible for something huge that I don’t understand, that I don’t want to work on, that keeps coming back to me. I’m not an entrepreneur. I’m not a CEO. I’m a nerdy computer programmer who likes to have opinions on Twitter.

As soon as this deal is finalized, I will leave Mojang and go back to doing Ludum Dares and small web experiments. If I ever accidentally make something that seems to gain traction, I’ll probably abandon it immediately.

Considering the public image of me already is a bit skewed, I don’t expect to get away from negative comments by doing this, but at least now I won’t feel a responsibility to read them.

I’m aware this goes against a lot of what I’ve said in public. I have no good response to that. I’m also aware a lot of you were using me as a symbol of some perceived struggle. I’m not. I’m a person, and I’m right there struggling with you.

I love you. All of you. Thank you for turning Minecraft into what it has become, but there are too many of you, and I can’t be responsible for something this big. In one sense, it belongs to Microsoft now. In a much bigger sense, it’s belonged to all of you for a long time, and that will never change.

It’s not about the money. It’s about my sanity.

http://notch.net/2014/09/im-leaving-mojang/

Geplaatst:
Mojang, het bedrijf achter Minecraft is overgenomen door Microsoft voor een bedrag van 2,5 Miljard dollar. Bron: Mojang, Microsoft En voor even makkelijk lezen in NL: Tweakers.net Er wordt benadrukt dat er niets veranderd voor welk platform dan ook:
What about the other editions of Minecraft? Will they stop being developed? There’s no reason for the development, sales, and support of the PC/Mac, Xbox 360, Xbox One, PS3, PS4, Vita, iOS, and Android versions of Minecraft to stop.
Het zal me benieuwen, misschien/hopelijk stappen ze van java af en gaat de development ook een stuk sneller. We gaan het zien.

IGN speculeerde eerder over een nieuwe Minecraft (2), exclusief voor Windows/xBox. Uiteraard is dit maar de grootste speculatie die er kan bestaan, en zit er niet persé waarheid in.

Geplaatst:

Om nog maar niet te zeggen dat die in feite al bestaan. De Minecraft voor de consoles kent andere update-golven als die voor de PC of Pocket Editie.

Geplaatst:

Om nog maar niet te zeggen dat die in feite al bestaan. De Minecraft voor de consoles kent andere update-golven als die voor de PC of Pocket Editie.

Dat komt vooral doordat Minecraft voor de PC in java geschreven is, voor de consoles ( en ook de pocketeditie) is in C/C++ geschreven.

Wat er dus op neer komt, dat je niet zomaar de PC versie kan overhevelen naar de andere platformen. Dus als een tweede versie, nee, heeft vooral met onderliggende technische redenen te maken. knipoog.gif

Daarnaast, iedereen kan wel gaan speculeren, maar we weten nog niets. Misschien zal het allemaal wel mee vallen.

Misschien dat het juist beter gaat, want Minecraft kreeg vanuit Mojang niet de aandacht die het eerder kreeg, misschien dat updates en nieuwe features nu wat sneller gaan. smile3.gif<< ja dat is ook speculatie clown.gif

Geplaatst:

Het is nu alleen maar hopen dat Sony nu niet gaat zeggen, we willen geen microsoft produkt op onze Console.

Nu weet ik wel dat Microsoft het niet ontwikkelt heeft, maar aangezien ze het wel gekocht hebben, kan het wel zijn dat Sony dat mischien gaat zeggen.

Geplaatst:

't Zal me benieuwen. Microsoft heeft er een handje van om de fanbase van een game tegen zich te keren. Ja, ik kijk naar jou, Tomb Raider!

Geplaatst:

't Zal me benieuwen. Microsoft heeft er een handje van om de fanbase van een game tegen zich te keren. Ja, ik kijk naar jou, Tomb Raider!

Dat zal wel meevallen denk ik.

Ik neem aan dat je het over die nieuwe Tomb Raider hebt, dat ie eerder uitkomt op de Xbox 360 en the Xbox one?

Er zal vast wel iets exclusiefs voor Minecraft Xbox komen, maar dat heb je wel bij meerdere games die op alle console's uitkomen.

Mensen hebben altijd wel wat te klagen.

Geplaatst:

Hij stond ook al op 9gag. Nice gemaakt, wel :puh:

Net berekend hoeveel blocks ik ga moeten weggraven voor mijn project op de 1.8 server. Kom ik uit op iets minder dan 30.000 :clown:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...