Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ow, het grootste deel zal trouwens weghakken zijn emo.gif Wel ja, dan zal ik me tenminste niet snel vervelen, zoals op vorige servers.

• 2 weken later...
  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

En ik was al blij toen ik mijn eerste schuil hutje had gefabriceerd :puh:. Damn, wat mooi die poort, hoeveel tijd zal dat wel niet gekost hebben :O.

Geplaatst:

Werkelijk waar onvoorstelbaar. Heb je er ook een filmpje of wat meer foto's van? Ik wil het wel eens van een stukje dichterbij bekijken.

Geplaatst:

Helaas, die poort is een onderdeel van een reeks modellen die iemand heeft gebouwd om later een muur te bouwen (aan wat het verder gelinkt is weet ik niet) en er is maar 1 screen per stukje muur. Extra screens zitten er wellicht niet in.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Er is een building team dat het idee heeft gehad om Caïro in de tijd van het Romeinse Rijk (of ergens omstreeks) na te bouwen. Ziet er echt fantastisch uit!

6830eaabgw1ekvxa016rrj21kw0w04qq8204363.jpg

Geplaatst:

Waar haal je de informatie vandaan dan? Lijkt in feite een random Egyptische hoofdstad van ±1500 vC die ze waarschijnlijk gewoon zelf verzonnen hebben qua opbouw.

Ziet er leuk uit, vind vooral hun standbeelden en reliëfwerkjes interessant! :o

Geplaatst:

Waar haal je de informatie vandaan dan? Lijkt in feite een random Egyptische hoofdstad van ±1500 vC die ze waarschijnlijk gewoon zelf verzonnen hebben qua opbouw.

Behalve dat ze spreken over een 'ancient egypt' hebben ze nergens een tijdsperiode aangegeven, maar zo vond ik het er zelf wel uit zien. Hier is trouwens de builders pagina: http://www.planetminecraft.com/project/tertiarydreamsinthenilemillenniumsprosperitywillgoontheancientegyptiancity/
  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...