thebig Geplaatst: 16 september 2014 Rapport Geplaatst: 16 september 2014 Ow, het grootste deel zal trouwens weghakken zijn Wel ja, dan zal ik me tenminste niet snel vervelen, zoals op vorige servers. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 26 september 2014 Rapport Geplaatst: 26 september 2014 Die GoT-map lijkt toch op te schieten. En een poort die ik vrij indrukwekkend -doch zwaar overscaled- vind: Reageren
Dexist Geplaatst: 26 september 2014 Rapport Geplaatst: 26 september 2014 En ik was al blij toen ik mijn eerste schuil hutje had gefabriceerd . Damn, wat mooi die poort, hoeveel tijd zal dat wel niet gekost hebben :O. Reageren
Big Boss Geplaatst: 26 september 2014 Rapport Geplaatst: 26 september 2014 Plot twist: aan de achterkant is ie gewoon plat. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 26 september 2014 Rapport Geplaatst: 26 september 2014 Werkelijk waar onvoorstelbaar. Heb je er ook een filmpje of wat meer foto's van? Ik wil het wel eens van een stukje dichterbij bekijken. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 september 2014 Rapport Geplaatst: 27 september 2014 Helaas, die poort is een onderdeel van een reeks modellen die iemand heeft gebouwd om later een muur te bouwen (aan wat het verder gelinkt is weet ik niet) en er is maar 1 screen per stukje muur. Extra screens zitten er wellicht niet in. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 8 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2014 Er is een building team dat het idee heeft gehad om Caïro in de tijd van het Romeinse Rijk (of ergens omstreeks) na te bouwen. Ziet er echt fantastisch uit! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2014 Waar haal je de informatie vandaan dan? Lijkt in feite een random Egyptische hoofdstad van ±1500 vC die ze waarschijnlijk gewoon zelf verzonnen hebben qua opbouw. Ziet er leuk uit, vind vooral hun standbeelden en reliëfwerkjes interessant! :o Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 9 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2014 Waar haal je de informatie vandaan dan? Lijkt in feite een random Egyptische hoofdstad van ±1500 vC die ze waarschijnlijk gewoon zelf verzonnen hebben qua opbouw. Behalve dat ze spreken over een 'ancient egypt' hebben ze nergens een tijdsperiode aangegeven, maar zo vond ik het er zelf wel uit zien. Hier is trouwens de builders pagina: http://www.planetminecraft.com/project/tertiarydreamsinthenilemillenniumsprosperitywillgoontheancientegyptiancity/ Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 25 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2014 Microsoft is van plan om Minecraft 2 te maken, wat met de volgende reacties gebeurt: Reageren
KoningJesper Geplaatst: 25 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2014 (bewerkt) LOL! En wat houdt minecraft 2 in? Bewerkt: 25 oktober 2014 door KoningJesper Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 25 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2014 Ik zou het echt niet weten... Reageren
Votair Geplaatst: 25 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2014 Straks gaat Microsoft een Xbox One in een update toevoegen.. Reageren
3L1077 Geplaatst: 25 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2014 Dan ziet het er fel naar uit dat we die niet op Mac of PS-systemen zullen kunnen spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.