Dexist Geplaatst: 25 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2014 Voor de mensen die in de vorige versies altijd Optifine gebruikten, hij is nu uit voor 1.8! Weliswaar nog als een preview versie,nog niet alle features zitten er in maar hij is er! Reageren
thebig Geplaatst: 25 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2014 Aah, ik had gisteren al gezien dat de Ultra versie er was, maar ik wou toch nog even wachten op de standaardversie. Reageren
Votair Geplaatst: 25 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2014 Ik kan geen hekjes maken in 1.8? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 25 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2014 De Crafting Recipe is veranderd sinds 1.8 om meerdere soorten hout toe te laten. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 november 2014 Rapport Geplaatst: 2 november 2014 Laten we nog eens updaten... (enkel een kerkje bijgebouwd) En hier een deel van de toekomstige Ibaran Outer Wall. Best een grote en ingewikkelde muur. Een goede vier vierdiepen, meerdere schotten in de breedte en dan nog torens achter de muur voor de "snipers". Reageren
Together Geplaatst: 2 november 2014 Rapport Geplaatst: 2 november 2014 Weer prachtig zoals altijd. Ik bewonder het nog steeds. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 2 november 2014 Rapport Geplaatst: 2 november 2014 Yay, hij is terug! Het kerkje is weer heel erg in een heel eigen stijl gemaakt, met die fences en dergelijke. Ik vind de toren alleen nog wat armoedig, heb je een bepaalde inspiratiebron gebruikt? En waar staat dit kerkje? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 november 2014 Rapport Geplaatst: 3 november 2014 Wel, het is gelegen in Sandalh NW, naast Dinnegeois (het vergane Testificate dorpje) en ik denk dat een grotere toren niet goed had gestaan op een klein kerkje als dit. Een echte inspiratiebron heb ik nooit, maar je zou wel kunnen zeggen dat ik het wou bouwen naar de "generieke" stedelijke kerkjes zonder echte toren zoals hier: Gelijkaardig concept ook, de kerk is hier gelegen aan een park. Reageren
super_senne Geplaatst: 8 december 2014 Rapport Geplaatst: 8 december 2014 Ik zoek met een vriend een niet al te moeilijke redstone challange maar wel een waar je over moet nadenken Jullie ideeën? Groeten senne >>> Door thebig: Dit lijkt me gewoon in het Minecrafttopic te horen, laat even weten als ik fout zit.<<< Reageren
Visser23 Geplaatst: 8 december 2014 Rapport Geplaatst: 8 december 2014 Wat zijn Redstone challenges? Welke game is het? Reageren
super_senne Geplaatst: 9 december 2014 Rapport Geplaatst: 9 december 2014 Minecraft, redstone die ore waar je veel xp van krijgt. En je gave dingen mee kan doen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 december 2014 Rapport Geplaatst: 9 december 2014 Hij bedoelt wellicht eerder wat de Redstone Challenges zelf exact inhouden? Reageren
super_senne Geplaatst: 9 december 2014 Rapport Geplaatst: 9 december 2014 Oh, nou gewoon iets maken met redstone, maar niet al te moelijke dingen zoals een rekenmachine. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.