Caswessels Geplaatst: 26 februari 2016 Rapport Geplaatst: 26 februari 2016 ik zou ook graag minecraft willen spelen. kan dat ook op een macbook pro 13-inch? met OS X el Capitan versie 10.11.3? Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 5 april 2016 Rapport Geplaatst: 5 april 2016 Ja, Minecraft is zowel voor de Macbook beschikbaar.. En dan maakt het trouwens ook geen reet uit op wat voor systeemversie 'ie draait. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 5 april 2016 Rapport Geplaatst: 5 april 2016 Samenvatting van wat in 1.9 komt Best veel :O http://imgur.com/a/MqAJP Leuk om te zien dat ze het spel nog steeds updaten maar het maakt het voor mij nog complexer. Ik was de draad al lang en breed kwijt voor de atlantis pyramides update, waarschijnlijk zou ik nog steedsd alleen maar bouwen met objecten van 1.5 en eerder. Reageren
Big Boss Geplaatst: 21 mei 2016 Rapport Geplaatst: 21 mei 2016 Ik weet niet wat ik moet denken van die particles onder gravity blocks. Lijkt me meer een workaround dan een fix voor het oorspronkelijke probleem. Reageren
Dexist Geplaatst: 3 juni 2016 Rapport Geplaatst: 3 juni 2016 Valt me op dat er in Europa nagenoeg geen verschil zit tussen de verschillende platformen. Had verwacht dat NA een beetje meer het zelfde zou zijn als EU. Zouden hier ook alle kopieën van de w10 editie tussen zitten die w10 gebruikers gratis kregen? Reageren
Big Boss Geplaatst: 3 juni 2016 Rapport Geplaatst: 3 juni 2016 Alweer een game die helaas totaal vernacheld zal worden door consoles en mobiele platformen. Ik snap niet hoe je dit spel überhaupt met een controller kan spelen. En dan zijn mensen blij als ze kunnen betalen voor een nieuwe skin. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 juni 2016 Rapport Geplaatst: 3 juni 2016 Waar heb je het over? Minecraft is al jaren te koop bij de consoles en mobiel (nooit geweten dat de game zo veel is verkocht daar), maar het heeft weinig invloed gehad op de base-game. Reageren
Dexist Geplaatst: 3 juni 2016 Rapport Geplaatst: 3 juni 2016 Ik denk dat BB bang is dat mojang te veel zal focussen op de Console versie. Al zie ik dit niet zo snel gebeuren. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 juni 2016 Rapport Geplaatst: 3 juni 2016 Dat zie ik, maar de console-versie is er al 4 jaar, dat is dus zeker niets nieuw. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 3 juni 2016 Rapport Geplaatst: 3 juni 2016 Hoe speel je dit spel in godsnaam zonder muis? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 juni 2016 Rapport Geplaatst: 3 juni 2016 Wel, we weten hoe (en ik heb al eens kunnen toekijken op mensen die Minecraft op mobiel speelde), maar echt praktisch kan ik het niet noemen. Vechten met mobs zit er dan alleszins niet in. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 3 juni 2016 Rapport Geplaatst: 3 juni 2016 Nooit geweten dat de pocketversie en de consoleversie zo populair waren ten opzichte van de PC-versie, in sommige gebieden dan. Erg interessant om zo te zien. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 4 juni 2016 Rapport Geplaatst: 4 juni 2016 Alweer een game die helaas totaal vernacheld zal worden door consoles en mobiele platformen. Ik snap niet hoe je dit spel überhaupt met een controller kan spelen. En dan zijn mensen blij als ze kunnen betalen voor een nieuwe skin. Geen sprake van, de consoles hobbelen achter de pc versie aan bij mojang, zowel game als updates. Al jaren, mijn zoon speelt het op de 360. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.