Djmaddox Geplaatst: 27 juli 2012 Rapport Geplaatst: 27 juli 2012 329 op 336 blocks momenteel en het streef doel is ±1900 blocks van Noord-Zuid (West-Oost is wat moeilijker te bepalen ) Rarara, welke block is er momenteel het meeste gebruikt... en hoevaak! Bedrock & End stone. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 juli 2012 Rapport Geplaatst: 27 juli 2012 Ik weet waar je op richt en waar je je op inspireert, maar die zijn het niet (ik gebruik 2 andere blocks ipv die 2) Maar die 2 zijn verbazend genoeg niet het meest gebruikt (vond ik eerst zelf ook raar toen ik het in de statistics ging bekijken) Reageren
Djmaddox Geplaatst: 27 juli 2012 Rapport Geplaatst: 27 juli 2012 Ik weet waar je op richt en waar je je op inspireert, maar die zijn het niet (ik gebruik 2 andere blocks ipv die 2) Maar die 2 zijn verbazend genoeg niet het meest gebruikt (vond ik eerst zelf ook raar toen ik het in de statistics ging bekijken) Air & Obsidian. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 juli 2012 Rapport Geplaatst: 27 juli 2012 Air Dat zag ik nu even niet aankomen, epic win... Reageren
Follow Geplaatst: 30 juli 2012 Rapport Geplaatst: 30 juli 2012 We zouden eigenlijk met iedereen die Minecraft heeft op GTAforum afspreken op een dag en Hunger Games in Minecraft doen. Voor de mensen die niet weten wat ik bedoel heb ik een video hieronder gezet. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 30 juli 2012 Rapport Geplaatst: 30 juli 2012 (bewerkt) Zeker geen slecht idee, ik ben voor ^^ Ik weet mijn teammaat nu al Bewerkt: 30 juli 2012 door Phoenyxar Reageren
Follow Geplaatst: 30 juli 2012 Rapport Geplaatst: 30 juli 2012 Zeker geen slecht idee, ik ben voor ^^ Ik weet mijn teammaat nu al Hehe, er is maar 1 winnaar hoor.. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 30 juli 2012 Rapport Geplaatst: 30 juli 2012 Dat weet ik, maar het is leuker als iedereen met een teammaat begint De grote vraag is eerder: wie wilt er een server ter beschikking stellen die zoveel mensen vlot laat spelen en wie wilt de admin spelen... Reageren
Follow Geplaatst: 30 juli 2012 Rapport Geplaatst: 30 juli 2012 Dat weet ik, maar het is leuker als iedereen met een teammaat begint De grote vraag is eerder: wie wilt er een server ter beschikking stellen die zoveel mensen vlot laat spelen en wie wilt de admin spelen... Inderdaad, een level is te downloaden waaronder die in het filmpje maar er moet iemand zijn die rond kijkt en de knop omzet zodat je uit je kooi kan. Denk dat de admin wil onzichtbaar moet zijn en zodra iemand dood is dan is het leuk als die ook rond kan kijken. Reageren
Isic Geplaatst: 30 juli 2012 Rapport Geplaatst: 30 juli 2012 Ik kan alleen server via hamachi doen, maar weet niet of laggt met een hoop spelers. Anders wil ik wel doen. Reageren
Isic Geplaatst: 30 juli 2012 Rapport Geplaatst: 30 juli 2012 (bewerkt) Het is gelukt om te portforwarden, moet alleen plugins nog instellen dan kunnen we potje testen. Oeps, dubbelpost. Bewerkt: 30 juli 2012 door Isic Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 30 juli 2012 Rapport Geplaatst: 30 juli 2012 Dat zou natuurlijk wel leuk zijn, mocht iemand het willen organiseren, I'm in! Reageren
Isic Geplaatst: 30 juli 2012 Rapport Geplaatst: 30 juli 2012 Wie kan even mee testen of er lagg is? Reageren
Megadreams Geplaatst: 30 juli 2012 Rapport Geplaatst: 30 juli 2012 Dat zou natuurlijk wel leuk zijn, mocht iemand het willen organiseren, I'm in! Ik wil er best wel eens naar kijken. Reageren
Follow Geplaatst: 31 juli 2012 Rapport Geplaatst: 31 juli 2012 Ben er zelf dan ook bij hoewel ik denk dat ik snel dood ben. Beste is denk een lijstje maken van wie wil en dan een tijd afspreken of gewoon zeggen van 7 Augustus om 20:00 ofzo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.