Phoenyxar Geplaatst: 31 juli 2012 Rapport Geplaatst: 31 juli 2012 Ach ja, ik schrijf me in samen met R-fl3x als team (en ja, ik weet dat er maar één kan winnen maar in de MC Hunger Games die ik zag begon men ook in teams) Of is dat geen goed idee...? :3 Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 31 juli 2012 Rapport Geplaatst: 31 juli 2012 Mij lijkt het ook zeker leuk om mee te doen, maar teams van 2 zijn op zich wel leuk al je genoeg spelers hebt. Reageren
Megadreams Geplaatst: 31 juli 2012 Rapport Geplaatst: 31 juli 2012 Ja inderdaad. Ik wil het wel helpen opzetten in ieder geval. "Tower of Gravity", deze hele toren gebouwd in sand en gravel en wordt omhooggehouden door één torch. Wanneer deze torch verwijderd word zal het hele gebouw in elkaar storten. Reageren
Follow Geplaatst: 31 juli 2012 Rapport Geplaatst: 31 juli 2012 (bewerkt) Denk dat ik liever los ga lopen want dan is het eten dat je vind ook voor jezelf en hoef je het niet te delen. Hoef ik het lekker niet te delen. Bewerkt: 31 juli 2012 door Follow Reageren
Isic Geplaatst: 31 juli 2012 Rapport Geplaatst: 31 juli 2012 Ik wil wel de admin/gamestarter zijn. Ben niet zo goed in dit soort spelen. Wordt er dan Hunger Games plugin gebruikt? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 31 juli 2012 Rapport Geplaatst: 31 juli 2012 Zijn er speciale plug-ins voor de Hunger Games? Ik denk niet dat dat nodig is hoor, admin is op en al de rest niet, simpele regels Reageren
Sublime Geplaatst: 31 juli 2012 Rapport Geplaatst: 31 juli 2012 Haha, ik wil ook wel meedoen Reageren
Isic Geplaatst: 31 juli 2012 Rapport Geplaatst: 31 juli 2012 Spawn moet wel iets aan gedaan worden. Dat iedereen boven op dat dak komt. En alleen ops kunnen in bepaalde straal van spawn bloks breken en zo. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 31 juli 2012 Rapport Geplaatst: 31 juli 2012 De spawn is basis boven op het dak en iedereen is gelimiteerd in het breken van blocks, enkel leaves en mushrooms zijn toegestaan, slapen in een bed is verboden. Reageren
Megadreams Geplaatst: 31 juli 2012 Rapport Geplaatst: 31 juli 2012 (bewerkt) Ik zal een server huren waar we zeker zijn van een goede connectie met z'n allen. Daar zal ik dan de boel opzetten als dat goed is voor jullie? We moeten trouwens ook samen specifieke regels opstellen voor dit. EDIT: Ik offer mijn oudere dedicated server op voor een dergelijke Hunger Games server. Bewerkt: 31 juli 2012 door Megadreams Reageren
vice Geplaatst: 1 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2012 Jeb tweette net: "I've uploaded 1.3.1 now, the launcher should detect it! Blog post coming soon" Dus jup, versie 1.3 is nu beschikbaar. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 1 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2012 Dit is een nachtmerrie voor Server Owners. Moeten ze alles updaten. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2012 Ook een nachtmerrie voor iedereen die met mods speelt hoor... xD Reageren
Follow Geplaatst: 1 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2012 Ik zal een server huren waar we zeker zijn van een goede connectie met z'n allen. Daar zal ik dan de boel opzetten als dat goed is voor jullie? We moeten trouwens ook samen specifieke regels opstellen voor dit. EDIT: Ik offer mijn oudere dedicated server op voor een dergelijke Hunger Games server. De map is te downloaden van een website. Die maps zijn ook zo gemaakt dat de admin een switch aanklikt waardoor je uit je glazen hokje komt, iedereen die joint of dood gaat komt in een kamer terecht bij het begin waar je niet uit kan. Er is een bos, stad en jungle, verder denk ik dat je alleen leaves/mushrooms/leaves kapot mag maken net zoals zij in het filmpje deden. Reageren
Megadreams Geplaatst: 1 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2012 Ik heb gisteren een test gedraaid op die map maar dan met een plugin die alles regelt. Die test was overigens op mijn Dedicated Server. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.