Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ach ja, ik schrijf me in samen met R-fl3x als team (en ja, ik weet dat er maar één kan winnen maar in de MC Hunger Games die ik zag begon men ook in teams) 0_0

Of is dat geen goed idee...? :3

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Mij lijkt het ook zeker leuk om mee te doen, maar teams van 2 zijn op zich wel leuk al je genoeg spelers hebt.

Geplaatst:

Ja inderdaad. :) Ik wil het wel helpen opzetten in ieder geval.

gravity.png

"Tower of Gravity", deze hele toren gebouwd in sand en gravel en wordt omhooggehouden door één torch. Wanneer deze torch verwijderd word zal het hele gebouw in elkaar storten.

Geplaatst: (bewerkt)

Denk dat ik liever los ga lopen want dan is het eten dat je vind ook voor jezelf en hoef je het niet te delen. :eten: Hoef ik het lekker niet te delen. :puh:

Bewerkt: door Follow
Geplaatst:

Ik wil wel de admin/gamestarter zijn. Ben niet zo goed in dit soort spelen.

Wordt er dan Hunger Games plugin gebruikt?

Geplaatst:

Zijn er speciale plug-ins voor de Hunger Games? Ik denk niet dat dat nodig is hoor, admin is op en al de rest niet, simpele regels :7

Geplaatst:

Spawn moet wel iets aan gedaan worden. Dat iedereen boven op dat dak komt. En alleen ops kunnen in bepaalde straal van spawn bloks breken en zo.

Geplaatst:

De spawn is basis boven op het dak en iedereen is gelimiteerd in het breken van blocks, enkel leaves en mushrooms zijn toegestaan, slapen in een bed is verboden.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zal een server huren waar we zeker zijn van een goede connectie met z'n allen. Daar zal ik dan de boel opzetten als dat goed is voor jullie? We moeten trouwens ook samen specifieke regels opstellen voor dit.

EDIT: Ik offer mijn oudere dedicated server op voor een dergelijke Hunger Games server.

Bewerkt: door Megadreams
Geplaatst:

Jeb tweette net: "I've uploaded 1.3.1 now, the launcher should detect it! Blog post coming soon"

Dus jup, versie 1.3 is nu beschikbaar.

Geplaatst:

Ik zal een server huren waar we zeker zijn van een goede connectie met z'n allen. Daar zal ik dan de boel opzetten als dat goed is voor jullie? We moeten trouwens ook samen specifieke regels opstellen voor dit.

EDIT: Ik offer mijn oudere dedicated server op voor een dergelijke Hunger Games server.

De map is te downloaden van een website. Die maps zijn ook zo gemaakt dat de admin een switch aanklikt waardoor je uit je glazen hokje komt, iedereen die joint of dood gaat komt in een kamer terecht bij het begin waar je niet uit kan. Er is een bos, stad en jungle, verder denk ik dat je alleen leaves/mushrooms/leaves kapot mag maken net zoals zij in het filmpje deden. :puh:

Geplaatst:

Ik heb gisteren een test gedraaid op die map maar dan met een plugin die alles regelt. :) Die test was overigens op mijn Dedicated Server.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...