Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Wow, 1.3.1 is echt wel vet, jammer van Bukkit maar die komt overmorgen uiterlijk wel denk ik. Maar de inventaris van Creative is wel echt mooi geworden, en dat je nu enkele commands hebt in SP (die je kunt inschakelen bij het maken van een nieuwe wereld) en dan kun je dus wisselen van gamemode, echt wel super cool!!

Geplaatst: (bewerkt)

Vandaag nieuwe wereld gestart in 1.3 (hopelijk voor een tijdje mijn vaste survival wereld). Ik kan in ieder geval niet zeggen dat ik geen goede start gemaakt heb lol.

Ik heb geen seed ingevoert, wel Bonus Chest en had meteen items die handig zijn om te beginnen (een axe, wat appels en brood en wat hout).

Verder leef ik nu ook in een Hills Biome (zodat ik hopelijk wat emeralds kan vinden), en er zijn echt veel mooie dingen gegenereert vind ik.

Verder heb ik ook al 2 spawners gevonden (1 bovengronds en 1 redelijk open) met TONNEN iron erin lol. Het lijkt wel of MC makkelijker is geworden sinds versie 1.3.1 xD.

Ik heb nu al 18 iron en ik heb mijn wereld misschien een uur geleden gestart, zonder ook maar 1 grot in te gaan.

Als je een nieuwe wereld wilt maken: nu is echt wel een goed moment ervoor.

Als ik geen fout heb getypt (kan altijd ;p) dan ZOU dit mijn wereld moeten zijn (seed): -6452437692398901425

Bewerkt: door vice
Geplaatst:

Ik zie veel verandering met de 1.3.1 update. Bij creative zijn de items gesorteerd, en je kunt nu ook kleding aandoen in Creative :D

Geplaatst:

Vandaag nieuwe wereld gestart in 1.3 (hopelijk voor een tijdje mijn vaste survival wereld). Ik kan in ieder geval niet zeggen dat ik geen goede start gemaakt heb lol.

Ik heb geen seed ingevoert, wel Bonus Chest en had meteen items die handig zijn om te beginnen (een axe, wat appels en brood en wat hout).

Verder leef ik nu ook in een Hills Biome (zodat ik hopelijk wat emeralds kan vinden), en er zijn echt veel mooie dingen gegenereert vind ik.

Verder heb ik ook al 2 spawners gevonden (1 bovengronds en 1 redelijk open) met TONNEN iron erin lol. Het lijkt wel of MC makkelijker is geworden sinds versie 1.3.1 xD.

Ik heb nu al 18 iron en ik heb mijn wereld misschien een uur geleden gestart, zonder ook maar 1 grot in te gaan.

Als je een nieuwe wereld wilt maken: nu is echt wel een goed moment ervoor.

Als ik geen fout heb getypt (kan altijd ;p) dan ZOU dit mijn wereld moeten zijn (seed): -6452437692398901425

Dat soort dingen kan altijd wel eens. Een wereld word randomly gegenereerd en creëert dan een seed. Of je gebruikt een bestaande seed om een wereld te genereren. Iets in die richting was het. Soms heb je geluk en gelijk alles wat je wilt en soms krijg je niks en ben je al zes weken eer je eindelijk coal hebt gevonden :cab:
Geplaatst:

Ik hoop dat je op een Extreme Hills-biome doelt, want Emeralds spawnen nu éénmaal nergens anders :puh:

Stad is momenteel al 404x374 :D

Geplaatst: (bewerkt)

Ik hoop dat je op een Extreme Hills-biome doelt, want Emeralds spawnen nu éénmaal nergens anders :puh:

Stad is momenteel al 404x374 :D

Ah ik wist niet dat er ook een 'gewone' Hills Biomes waren, naja ik denk wel dat het Extreme is want anders wil ik niet weten hoe Extreme Hill Biomes eruit zien xD.

EDIT: Het is idd een 'Extreme Hill Biome'.

Bewerkt: door vice
Geplaatst:

Kun je biomes kiezen dan bij het starten van Worlds?

Nee, maar ik spawnde vlaknaast zo'n Extreme Hill Biome. Je kunt wel "Huge Biomes" kiezen, dan krijg je veel grotere biomes dan normaal. Misschien is er wel een mod waarin je dat kunt kiezen.

Geplaatst:

Ik wil er wel aan toevoegen dat die server nog in ontwikkeling is en dat het een Hunger Games server is. Doen jullie trouwens ook veel Hunger Games tegenwoordig?

Geplaatst:

Zogoed als geen, ik ken de map (ja, DE map) ondertussen vrij goed, maar ik ga niet claimen dat ik er geweldig goed in ben.

Jij wel dan? ;P

Geplaatst:

Nouja, in onze server (Dreaming Craft dus) wisselt de world per game, dus geen vaste map waar een ervaren iemand steeds alle vindplaatsen kent :) Alles is random op elke map :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...