Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Gewoon wat voor cheats er zijn wat kun je ermee doen? Oneindig leven, veel goud of diamant ofzo? Een voorbeeld?

Geplaatst:

Er zijn commands... Of te wel: alles is mogelijk :7

Je kunt alles inspawnen wat je wilt, je teleporten naar wherever, vliegen, dag en nacht veranderen, dieren inspawnen en ga zo maar een paar uren door.

Geplaatst:

Gewoon wat voor cheats er zijn wat kun je ermee doen? Oneindig leven, veel goud of diamant ofzo? Een voorbeeld?

Is er al, genaamd Creative mode? :clown:

Geplaatst:

Ik heb ModLoader voor 1.3.1 geïnstalleerd. En ik heb er een mod ingezet, maar als ik Minecraft start en de mod wil testen, is de mod er niet, kortom: Ik heb het idee dat ie hem niet pakt.

Weet iemand hoe dat komt?

Geplaatst:

Ey

Ik heb Optifine geïnstalleerd maar nu gebeurt er niks in MC. Ook werken de Texture Packs niet 100%.

Ik heb een map META nog wat verwijderd en heb de bestanden van Optifine in de Mincraft.jar gezet.

Moet ik nu nog wat doen?

Geplaatst:

Ey

Ik heb Optifine geïnstalleerd maar nu gebeurt er niks in MC. Ook werken de Texture Packs niet 100%.

Ik heb een map META nog wat verwijderd en heb de bestanden van Optifine in de Mincraft.jar gezet.

Moet ik nu nog wat doen?

Wat verwacht je dan dat er gaat gebeuren? Enige wat je krijgt zijn meer opties voor grafische instellingen. En heb je wel de nieuwste versie van het texture pack dat je gebruikt?

Geplaatst: (bewerkt)

Ey

Moet ik nu nog wat doen?

Wat verwacht je dan dat er gaat gebeuren? Enige wat je krijgt zijn meer opties voor grafische instellingen. En heb je wel de nieuwste versie van het texture pack dat je gebruikt?

*ugh dubbelpost

Bewerkt: door Djmaddox
Geplaatst: (bewerkt)

Ey

Moet ik nu nog wat doen?

Ja ik heb de nieuwste versie van de Texture Pack. Ik gebruik Faithful 32.

Ik heb al Optifine geïnstalleerd en de patch werkte niet omdat dat zei dat je MC al is gemod.

Zo zien de 'rare' blokken eruit:

bzy0w.jpg

Op deze foto ben ik het vuur vergeten wat je maakt met Flint And Steel.En dat is gewoon een rood blok.

Ik dacht dat het met die Optifine weg zou zijn.

Edit: Volgens mij zie ik het probleem al. Heb denk ik Optifine niet goed geïnstalleerd.

Het werkt nu. :D

Ik had die spullen van Optifine in de map "Com" moeten zetten. :)

Bewerkt: door myron.b
Geplaatst:

Okee, texturepacks en mods.. ben ik zowat de enige die gewoon het gedownload heeft en speelt? :puh:

Heb teminste wel een eigen skin. :D

Geplaatst:

Okee, texturepacks en mods.. ben ik zowat de enige die gewoon het gedownload heeft en speelt? :puh:

Normaal texturepack is echt lelijk en mods zijn veel handiger bij bepaalde manieren van spelen.

Geplaatst:

Normaal texturepack is echt lelijk en mods zijn veel handiger bij bepaalde manieren van spelen.

Heb wel eens gekeken maar nog nooit een mod of texturepack gevonden die ik echt mooi vond. :\

Ben open voor suggesties hoor. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...