Sammie_GTA Geplaatst: 16 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2012 Heb nu een Train Mod gedownload voor Minecraft. In combinatie met de wereld Greenfield is het echt geweldig! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 16 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2012 Okee, texturepacks en mods.. ben ik zowat de enige die gewoon het gedownload heeft en speelt? Heb teminste wel een eigen skin. Normaal texturepack is echt lelijk en mods zijn veel handiger bij bepaalde manieren van spelen. De enige reden dat ik geen texturepacks gebruik is omdat ik de reguliere gewend ben en ik dan weer al die blocks moet gaan her-leren Maar ik heb ze wel op mijn PC staan. Ik zou eigenlijk Star Wars texturepack moeten gebruiken aangezien mijn skin Boba Fett is Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 16 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2012 Ach ja, ik speel ook meeste van mijn tijd in de Default texture pack, het enige andere dat ik gebruik is het oCd-pack van FVDisco, ziet er toch lekker strak uit :3 Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 16 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2012 Jammer dat het nog niet is ge-update naar 1.3, want ik heb wel zin om die mod te gebruiken tot 1.4 uitkomt Ik test altijd 1 mod uit per update en gebruik die dan ook enkel tijdens die update, zeer interessant als die mods iets aan de world generation doen, want zo kun je echt rond mijn wereld in ringen van chunk errors vliegen met elk een eigen en soms vreemde world generation Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 16 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2012 (bewerkt) Jammer dat het nog niet is ge-update naar 1.3, want ik heb wel zin om die mod te gebruiken tot 1.4 uitkomt Ik test altijd 1 mod uit per update en gebruik die dan ook enkel tijdens die update, zeer interessant als die mods iets aan de world generation doen, want zo kun je echt rond mijn wereld in ringen van chunk errors vliegen met elk een eigen en soms vreemde world generation Ik heb gewoon de 1.3.1 map gekopieerd naar een andere locatie. Toen heb ik de downgrader gebruikt om Minecraft te downgraden. Nu kan ik dus die train mod gebruiken. En als ik MP wil spelen, dan zet ik mijn mapje eventjes terug En ik heb al gevraagd of ie naar 1.3komt Bewerkt: 16 augustus 2012 door Sammie_GTA Reageren
myron.b Geplaatst: 17 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2012 Leuke trein Sammie. Bestaat er iets van een mod of iets anders waardoor je in Superflat mode dieper kan graven? Ik wil graag een gebouw maken met 'Secret Rooms' en dergelijke. Maar je kan maar 3 blokken graven en dan zit je al bij de Bedrock. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 17 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2012 Superflat Plus-mod, kun je de hoogte van de wereld mee bepalen en de blocks waarin de world wordt gespawnd. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 18 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2012 Iemand die mij kan helpen met een functioneel minecart-station? Ik zoek dus een systeem wat er netjes uitziet en ook gewoon een recht vertrek-deel heeft, dus niet dat je schuin moet zitten om te kunnen vertekken. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2012 Dus geen Terminal? Maar een vlak lijnstation waar je aankomt en na op een button te hebben geduwt kunt voorrijden? Ik zal eens gaan ontwerpen... Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 19 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2012 Ja zoiets eigenlijk. Heb al een ontwerp wat ervoor zorgt dat je verschillende kanten op kunt dus dat hoeft niet meer Reageren
myron.b Geplaatst: 19 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2012 Ik heb een telepoort gemaakt want ik wou voor de achtbaan maken dat je dan ergens anders wordt geteleporteert. Maar ipv dat kom ik The Nether. Wat ik nu heb gemaakt ik bij die ene telepoort waar je uit komt heb ik in de buurt van die een andere gemaakt (in The Nether). Maar als ik weer terug ga naar de 'normale' wereld kom ik uit de zelfde telepoort en niet die andere die ik ook gebouwd heb. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2012 Ja natuurlijk niet... want die Portals moeten wel correct staan ten opzicht van mekaar hè (juiste oriëntatie, juiste afstand, etc...) Reageren
myron.b Geplaatst: 19 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2012 Je bedoelt dat ze in The Nether en op de normale wereld precies op de zelfde plek moeten staan? Hoe krijg je dat voor elkaar? :O Reageren
Megadreams Geplaatst: 19 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2012 Blokjes tellen. =) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.