Phoenyxar Geplaatst: 19 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2012 Ermee rekening houdend dat 1 block in The Nether gelijk staat aan 8 blocks in The Overworld natuurlijk Reageren
Follow Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2012 Vraagje.. Kan het kloppen dat Minecraft een enorm zwaar spel kan zijn want toen ik het gister dus even speelde ging mijn laptop als een gek blazen. En als een gek bedoel ik dan harder dan wanneer ik Skyrim speel ofzo.. Reageren
vice Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2012 (bewerkt) Vraagje.. Kan het kloppen dat Minecraft een enorm zwaar spel kan zijn want toen ik het gister dus even speelde ging mijn laptop als een gek blazen. En als een gek bedoel ik dan harder dan wanneer ik Skyrim speel ofzo.. Minecraft heeft vooral veel geheugen nodig, maar het spel is in theorie echt niet zwaarder dan Skyrim. Volgens game-debate.com kan je Minecraft al op max. spelen met een pentium 4, Geforce 8600, 1GB ram en 1GB hard drive space (de game zelf is denk ik 60-70MB, maar die werelden kunnen wel eens oplopen). Het kan wel dat als je veel loopt te verkennen dat je pc misschien wat harder moet werken omdat de wereld altijd willekeurig wordt gerendert. En dat in combinatie met dit warme weer kan het wel. Bewerkt: 22 augustus 2012 door vice Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2012 (bewerkt) Minecraft overschrijdt bij mij zogoed als nooit de 600MB, dus echt zwaar is het op zich niet ;p Nu dat A-D stilaan de 0,2km² benadert vond ik het wel een geschikt moment voor een klein update-je ;D Ik ben momenteel de heuvels aan het strippen van alle vegetatie zodat het mijn kleine "Beverly Hills" kunnen worden ;d Net een Chrysler-look a like Building gemaakt, wou het toch even delen xD Bewerkt: 22 augustus 2012 door Phoenyxar Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2012 The fuck... Jij hebt echt tijd te veel of niet? Echt geweldig mooi man!! Hoe groot is het? 5400 chunks? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2012 Ik had ooit berekent hoeveel chunks de uiteindelijke stad zou bevatten (iets tussen de 9000 en 11000) Momenteel zit het op (maar) 730 chunks - maar dat is enkel het volledig bebouwde vierkant zonder de blokken van vandaag, dus... ±750 En ik bouw hieraan wanneer ik verder niets te doen heb... (en vooral 's ochtends/'s avonds wanneer je sowieso niks te doen hebt xD) Natuurlijk zouden echte screens meer kunnen zeggen, maar dan ben ik verplicht om straatblok per straatblok te screenen Reageren
Basssss Geplaatst: 23 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2012 Geen vogelvlucht screenshot met Optifine geïnstalleerd en render distance op Extreme? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 23 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2012 (bewerkt) Ik ga liever niet over de "Far"-setting, maar ik kan het misschien wel is proberen Oh god... 8 MC-crashes later, het zijn maar 10 screens geworden, want Far+80 was het hoogste dat ik kon :3 Kleine rondleiding in Avra Dhun: De enige screen met Far+80, al de andere zijn op Normal+96 genomen ;d 1. Sandura Plaza 2. Hursdan Square 3. 601 Sky Terrace 4. Sandalh Gate & Sandalh Station 5. Stadscentrum 6. Dhun Park Towers 7. Skyline! 8. Skijlijn! 9. Filtan Center & Inzadan Tower 10. Final Bewerkt: 23 augustus 2012 door Phoenyxar Reageren
Sublime Geplaatst: 23 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2012 Dat ziet er zeker nice uit! Reageren
Djmaddox Geplaatst: 23 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2012 Kan het niet heel mooi noemen, zoveel hetzelfde uitziende gebouwen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 23 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2012 Het merendeel is inderdaad volgens eenzelfde principe opgebouwt (zo'n kleine ~80%) maar ze zijn toch allemaal uniek, ik denk niet dat het je 2 identieke gebouwen zult vinden (en nee, zelfs de tweelingtorens zijn verschillend) Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 23 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2012 Ben nu met een stad bezig Reageren
Djmaddox Geplaatst: 24 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2012 Het merendeel is inderdaad volgens eenzelfde principe opgebouwt (zo'n kleine ~80%) maar ze zijn toch allemaal uniek, ik denk niet dat het je 2 identieke gebouwen zult vinden (en nee, zelfs de tweelingtorens zijn verschillend) Ik zie inderdaad dat ze allemaal verschillend zijn(gelukkig maar ), maar ik houdt niet van vierkante gebouwen in Minecraft. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 24 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2012 Nou, probeer maar eens anders te bouwen in Minecraft, dat gaat er meestal scheef en vreemd uitzien. Daarbij moet dit een moderne stad voorstellen, dus gewone vierkante dozen zijn sowieso sterk vertegenwoordigt Reageren
Djmaddox Geplaatst: 24 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2012 Nou, probeer maar eens anders te bouwen in Minecraft, dat gaat er meestal scheef en vreemd uitzien. Valt heel erg mee, als je weet hoe je wat moet doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.