Phoenyxar Geplaatst: 26 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2012 Dan daag ik je uit om eens wat moois te tonen dat de vierkante vorm overstijgt Reageren
ASPHALT Geplaatst: 27 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2012 Hoewel Minecraft altijd blocky zal zijn, daar valt verder weinig aan te veranderen, zijn er opzich redelijke dingen te maken die zelf niet geheel kubus-vormig zijn.. http://i.imgur.com/fqOqz.jpg Als je mond eenmaal weer dich is, kun je hem nu weer laten vallen: http://www.planetminecraft.com/project/monumental-imperial-city/ Niet om je build af te kraken, maar je klinkt alsof er niets beters is dan rechte torens. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 27 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2012 (bewerkt) Dan daag ik je uit om eens wat moois te tonen dat de vierkante vorm overstijgt En later nog een toren ernaast(zonder fancy shader mods): Dit is een van mijn kleine builds, gemaakt op een Hardcore factions server, waar je gebanned bent voor 3 dagen als je dood gaat. Graag nodig ik je ook uit op een andere server waar ik nu al zo een 2 jaar speel, maar waarbij je niet dood kan gaan maar wel je blocks zelf moet minen. Ook toont ASPHALT al mooie voorbeelden van gebouwen die niet gewoon een groot rechthoek zijn. EDIT: Hier het Hannover Rathaus waar ik mee bezig ben: Links ervan staat een solid coalcube van 20x20x20, en daarbovenop een lapisblockcube van 20x20x20 die helaas niet solid is. Voor het gebouw staat een klein gebouwtje van een bouwspel dat we op de server spelen. Bewerkt: 27 augustus 2012 door Djmaddox Reageren
Basssss Geplaatst: 27 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2012 Wat dacht je van dit? Het vinden van een vierkant gebouw is een aardige uitdaging op die map. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2012 (bewerkt) Ik wist gewoon dat het merendeel van de mensen nog niet een half ging door hebben wat ik bedoelde... Toon eens een degelijk modern gebouw waar je geen rechthoeken gebruikt Want ja, ik kende Imperial City al dus het is niet dat ik doodzweer aan vierkanten, ik bouw ook niet alles met rechthoeken, maar een moderne stad houdt toch vaker vast aan de vertrouwde rechthoek dan aan een andere willekeurige vorm. Maddox, ik neem aan dat je naar Tweakcraft verwijst? Ik speel minecraft liever puur uit het aspect om te bouwen en een manier om creatief te zijn, meer dan de survival (hoewel ik die ook speel) ASPHALT: eerste screen doet me denken aan Palais de Justice met een aangepaste fronton ;d Bewerkt: 27 augustus 2012 door Phoenyxar Reageren
Basssss Geplaatst: 27 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2012 Dit is een moderne stad: Ondanks de custom texture pack. is het winkelcentrum van dichtbij. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2012 Nou, het is een stereotype lelijke Amerikaanse nieuwbouwstad (maar dan wel met mooie gebouwen) Wel leuk, is één van de weinige Minecraft-steden die ik nog niet helemaal had gezien (ook al dat ik wel soms naar de VOxelBox kijk...) Reageren
Djmaddox Geplaatst: 27 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2012 Nou, het is een stereotype lelijke Amerikaanse nieuwbouwstad (maar dan wel met mooie gebouwen) Wel leuk, is één van de weinige Minecraft-steden die ik nog niet helemaal had gezien (ook al dat ik wel soms naar de VOxelBox kijk...) Ah, voxelbox. Daar heb ik ook nog wat moderne-niet vierkante gebouwen staan. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 28 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2012 Ach ja, maakt ook niet veel uit. Het grote verschil met alle voorbeelden is dat Avra Dhun een realistische stad wordt en moet voorstellen, geen verzameling van mooie mastrodonten van gebouwen die verder totaal niet bij mekaar passen. Imperial City is daar het perfecte voorbeeld van: een verzameling van 18-19e Eeuwse eclectische gebouwen, allemaal (zéér) prachtig op zich maar de stad als een verzameling is niet om aan te zien. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 28 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2012 (bewerkt) Paar mensen van de server waar ik speel waren op bezoek bij Mojang: Edit: groter formaat https://twitter.com/jnkboy/status/240502439965491200/photo/1/large Bewerkt: 28 augustus 2012 door Djmaddox Reageren
Forumrunner Geplaatst: 30 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2012 Weet iemand het IP of de naam van de server waarmee onze oude GTAForum server is samengevoegd? Want Pizzaman en ik zoeken een nieuwe server om op te spelen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 september 2012 Rapport Geplaatst: 14 september 2012 Hehe, ik heb besloten om eens Spellbound Caves van Vechs' Super Hostile-reeks te spelen en dat is echt gewoon... vermoeiend, ik kan het niet anders noemen, je kunt je eigelijk niet veel misstappen veroorloven, maar het is zooooo leuk en het geeft toch zo'n voldoening om die Victory Monument stilletjes aan te zien groeien, na zo'n 3 en half uur heb ik al 6 Blocks Wool (de eerste). Het helpt natuurlijk wel dat ik de map hiervoor al eens eerder heb uitgespeelt (mits het benodigde cheaten) en ik kijk echt niet uit naar de Red en Black Wool, Cytadel of the Black Heart is een beetje het moeilijkste wat er in MC bestaat xD Reageren
myron.b Geplaatst: 15 september 2012 Rapport Geplaatst: 15 september 2012 Bestaat er nog iets anders om snel naar boven te komen ipv een lift? Heb nu al zoveel modellen gebouwd maar niets werkt met die rot pistons. Dit hierboven was de laatste die ik maakte maar ik kom gwn niet bij de top. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 15 september 2012 Rapport Geplaatst: 15 september 2012 Je hebt natuurlijk ook nog een Minecart-elevator, niet het meest realistische, werkt via een glitch. Maar bij mij werkt de Piston-elevator perfect, dus ik zou echt niet weten wat je er niet goed aan vindt. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 15 september 2012 Rapport Geplaatst: 15 september 2012 (bewerkt) Bestaat er nog iets anders om snel naar boven te komen ipv een lift? Heb nu al zoveel modellen gebouwd maar niets werkt met die rot pistons. Dit hierboven was de laatste die ik maakte maar ik kom gwn niet bij de top. Edit: Nvm. Bewerkt: 15 september 2012 door BiglifeRPG Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.