Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand het IP of de naam van de server waarmee onze oude GTAForum server is samengevoegd? Want Pizzaman en ik zoeken een nieuwe server om op te spelen.

Denk dat jij of Pizzaman mij nog wel kan herrineren, in het begin op Wanted zijn server heette ik Zombiespeed en later Digginzombie.

Zelf speel ik alleen nog maar Minecraft af en toe met wat vrienden via Hamachi survival games maar volgens mij zijn er ook een paar van de oude server naar Tweakcraft gegaan, de server van Tweakers.

Heb er zelf ook een korte tijd in gezeten en dat is ook wel een leuke en gezellige server.

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik raad jullie allemaal aan om eens Tekkit te proberen. Beste Mod Pack ooit. ;)

Allang gedaan, helemaal plat gespeeld. Echt leuk om enorme fabrieken te bouwen. :)

Geplaatst:

Ik raad jullie allemaal aan om eens Tekkit te proberen. Beste Mod Pack ooit. ;)

Ik twijfel er inderdaad al heel lang over om eens Tekkit te spelen, maar ik twijfel nog steeds. Ik heb vroegah ooit nog eens de originele Industrialcraft gespeelt (toen bestond Technic Pack/Tekkit zelfs nog niet ;O) Gebruikte de mod vooral om kernexplosies te veroorzaken, ik heb zo eens een kernreactor door een berg heen geschoten. Echt een gat door de berg :7

Dus ja, ik heb er wel zin in, maar dan moet ik mij ooit eens engageren om dat te downloaden... lazy me.

Geplaatst:

Nou, maar dan op belachelijke kleine schaal... als je echt een programmeertaaltje wilt dan moet je Tekkit hebben en een Redstone Computer in mekaar hitsen.

Ja, naar Duncan's filmpjes kijken is perfect als je héél Tekkit wilt leren kennen.

Geplaatst:

Omdat het kan, eens zien wat jullie preferen...: ^^

Looking Down...?

51767341.png

Or Looking Up...?

63080613.png

Geïnspireerd door een willekeurige daily-question op SSC :puh:

Geplaatst:

Phoenyxar, ik zie hier regelmatig jouw screens voorbij komen en het valt me dat er zoveel 'wolkenkrabbers' zijn. Ik neem aan dat je die niet allemaal met de hand bouwt? (Mocht dat wel zo zijn: Wow!) Wat is dan de lol van Minecraft? Het gaat er toch juist om dat je blokje voor blokje graaft en bouwt?

Geplaatst:

Wat is dan de lol van Minecraft? Het gaat er toch juist om dat je blokje voor blokje graaft en bouwt?

Je hebt Creative en Survival. Creative heb je alle ongelimiteerde aantallen van alle blokken en kan je niet dood. Bij Survival moet je echter blocks zelf minen maar ook jezelf verdedigen etc. Zelf vind ik een combinatie van beide het leukst, namelijk zelf blocks verzamelen maar waar je niet dood kan. Zelf speel ik dan ook op zo een server. Echter zijn er ook nog PvP-Based-servers, waar het voornamelijk gaat om mensen ombrengen met je zwaardje en niet zo zeer om bouwen.

Geplaatst: (bewerkt)

Phoenyxar, ik zie hier regelmatig jouw screens voorbij komen en het valt me dat er zoveel 'wolkenkrabbers' zijn. Ik neem aan dat je die niet allemaal met de hand bouwt? (Mocht dat wel zo zijn: Wow!) Wat is dan de lol van Minecraft? Het gaat er toch juist om dat je blokje voor blokje graaft en bouwt?

Nou dat is maar hoe je speelt, daar heb ik dan ook verschillende saves voor. Daarom ook dat Minecraft zoveel succes heeft, iedereen kan het op zijn manier benaderen en spelen.

Zelf heb ik het meer voor het bouwen, het creëren van gigantische steden (of andere bouwwerken) is gewoon leuk, plannen, voorbereiden en het zien groeien is gewoon "satisfying" :puh:

Maar natuurlijk heeft iedereen zijn manier van spelen, Maddox houdt bijvoorbeeld meer van Survival-based bouwen, een vriend van mij speelt liever Adventure Maps etc.

PS. het klopt ook dat ik niet alles zelf bouw, zeker opvullertjes niet, maar ik bouw liefst zo veel mogelijk zelf (dat geeft nu éénmaal ook méér voldoening. Bij de start van de bouw voor Avra Dhun besloot ik direct om de gehele bouwfase van de Vazra Dhun vast te leggen (wat leidde tot ±30 screenshots), een gebouw dat me 3 volle dagen heeft geduurt om te bouwen (interieur niet incluis)

Ik heb hem achteraf wel enkele keren verbouwt en aangepast, maar het punt blijft wel dat als je gebouw (wat dan ook) nu éénmaal af is, dat je gewoon blij bent ^^ (en dan plan je je volgende project)

avradhun04.png

avradhun13.png

21847148.png

Edit: ik heb trouwens mijn aantal "wolkenkrabbers" zwaar gelimiteerd, ik heb vrij veel hoogtegrenzen ingesteld in verschillende ringen rond het centrum. Principieel heb ik 4 centrale uitstekende giganten (die plakken momenteel tegen het plafond van de wereld) en dan een uitgerekte druppel hoogbouw rond die 4 richting de luchthaven. Daarnaast heb ik ook nog een 2e ring aan gebouwen die de ±20-24 verdiepingen-regel mogen overschrijden, zorgt voor wat dynamiek en maakt dus dergelijke effecten mogelijk:

80181963.png

Bewerkt: door Phoenyxar
Geplaatst:

Excuses voor de dubbelpost, maar ik vind deze screen het posten waard, op zich niet zo speciaal, maar ik vind hem wel prachtig =3

97848576.png

En het effect van perspectief, ik heb de gewoonte om altijd langs dezelfde richting te renderen, dan verrassen andere richtingen me vaak toch wel.

De normale richting...

95679357.png

Compleet de andere kant...

71788362.png

Houdt het topic ook wat levend. Naar wat kijken jullie uit in de volgende update? Ik vind de auto-arranged stairs en bats toch al echt geweldig :puh:

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...