Phoenyxar Geplaatst: 10 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2012 Ja, ik heb zelfs al plannen liggen voor sommige gebouwen hoe ik het interieur ga doen, maar dat is echt véél werk. Het is eigelijk best wel leuk werk hoor, maar het is vrij "herhalend" werk Jouw kleine torentje doet me trouwens sterk denken aan mijn oorspronkelijke basis, toen ik in Survival een volledige stad wou bouwen en ik begon door voor mijzelf een toren bovenop mijn huis te bouwen. Hopelijk zie je de gelijkenissen, je stadje is trouwens best gezellig, het heeft zo een rustige sfeer als ik naar die foto kijk :3 Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 10 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2012 (bewerkt) Moet zelf nog veel bouwen Mijn huis ziet er klein uit, maar het is groter dan je denkt Heb er een suikerriet farm bijgezet. Een druk op de knop en ik heb suikerriet EDIT: De Train Mod voor Minecraft is uit voor 1.3.2! Meteen installeren! Bewerkt: 10 oktober 2012 door Sammie_GTA Reageren
vice Geplaatst: 10 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2012 Moet zelf nog veel bouwen Mijn huis ziet er klein uit, maar het is groter dan je denkt Heb er een suikerriet farm bijgezet. Een druk op de knop en ik heb suikerriet EDIT: De Train Mod voor Minecraft is uit voor 1.3.2! Meteen installeren! Zal ook de moeite zijn dan, want als 1.4 echt een Halloweenupdate wordt, is die waarschijnljik eind deze maand alweer uitgebracht. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2012 "The Pretty Scary Update" 1.4 gaat ook op 31 Oktober uitkomen, dat is al wel enkele maanden gekend Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2012 (bewerkt) Er bestaan nog meerdere van die leuke verwijzingen, jammergenoeg krijg ik momenteel vrij vaak dezelfde :3 Eentje ervan is "Lennart lennart = Lennart():" - best leuk, want zo noem ik nu éénmaal... (en nee, het is niet client-afhankelijk o.O) Bewerkt: 10 oktober 2012 door Phoenyxar Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 10 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2012 Hmmm, waar zal dit toch naar verwijzen? Reageren
myron.b Geplaatst: 11 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2012 Ik denk GTA V. Weet iemand wat de bestanden van de spinnen zijn? Want ik wil die verwijderen zoadat ik op easy kan spelen zonder dat ik me eigen doodschrik van een zes potige lelijkerd. Maar zou dan het spel crashen? Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 11 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2012 Het zijn gewoon quotes van GTA San Andreas en GTA V trailer, het betekent niets. Wat zou Mojang moeten weten over GTA V? ot : hoe zou dit kunnen xDDDD Reageren
Djmaddox Geplaatst: 11 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2012 ot : hoe zou dit kunnen xDDDD C:\Users\naam\AppData\Roaming\.minecraft\bin Minecraft.jar openen met winrar, -> title -> splashes.txt. Zo dus. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 11 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2012 Maar zou dan het spel crashen? Ik ben bijna zeker van wel. Wat je wel zou kunnen doen is de spawnfrequentie van de spiders naar 0 verlagen. Maar dan moet je kunnen java-schrijven. PS. zover ik weet hebben spinnen 8 poten Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 13 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2012 Hmmm, waar zal dit toch naar verwijzen? Dat heb je zelf geëdit. ;P Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 17 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2012 Ik ben aan iets nieuws begonnen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.