Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja, ik heb zelfs al plannen liggen voor sommige gebouwen hoe ik het interieur ga doen, maar dat is echt véél werk. Het is eigelijk best wel leuk werk hoor, maar het is vrij "herhalend" werk :puh:

Jouw kleine torentje doet me trouwens sterk denken aan mijn oorspronkelijke basis, toen ik in Survival een volledige stad wou bouwen en ik begon door voor mijzelf een toren bovenop mijn huis te bouwen.

20121010202715.png

Hopelijk zie je de gelijkenissen, je stadje is trouwens best gezellig, het heeft zo een rustige sfeer als ik naar die foto kijk :3

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Moet zelf nog veel bouwen puh2.gif Mijn huis ziet er klein uit, maar het is groter dan je denkt puh2.gif

Heb er een suikerriet farm bijgezet. Een druk op de knop en ik heb suikerriet smile3.gif

EDIT: De Train Mod voor Minecraft is uit voor 1.3.2! Meteen installeren! :D

Bewerkt: door Sammie_GTA
Geplaatst:

Moet zelf nog veel bouwen puh2.gif Mijn huis ziet er klein uit, maar het is groter dan je denkt puh2.gif

Heb er een suikerriet farm bijgezet. Een druk op de knop en ik heb suikerriet smile3.gif

EDIT: De Train Mod voor Minecraft is uit voor 1.3.2! Meteen installeren! icon_mrgreen.gif

Zal ook de moeite zijn dan, want als 1.4 echt een Halloweenupdate wordt, is die waarschijnljik eind deze maand alweer uitgebracht. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Er bestaan nog meerdere van die leuke verwijzingen, jammergenoeg krijg ik momenteel vrij vaak dezelfde :3

Eentje ervan is "Lennart lennart = Lennart():" - best leuk, want zo noem ik nu éénmaal... (en nee, het is niet client-afhankelijk o.O)

Bewerkt: door Phoenyxar
Geplaatst:

Ik denk GTA V. :puh:

Weet iemand wat de bestanden van de spinnen zijn? Want ik wil die verwijderen zoadat ik op easy kan spelen zonder dat ik me eigen doodschrik van een zes potige lelijkerd. :puh:

Maar zou dan het spel crashen?

Geplaatst:

Het zijn gewoon quotes van GTA San Andreas en GTA V trailer, het betekent niets.

Wat zou Mojang moeten weten over GTA V?

ot : hoe zou dit kunnen xDDDD

1dCqv.png

Geplaatst:

ot : hoe zou dit kunnen xDDDD

C:\Users\naam\AppData\Roaming\.minecraft\bin

Minecraft.jar openen met winrar, -> title -> splashes.txt.

Zo dus.

Geplaatst:

Maar zou dan het spel crashen?

Ik ben bijna zeker van wel. Wat je wel zou kunnen doen is de spawnfrequentie van de spiders naar 0 verlagen. Maar dan moet je kunnen java-schrijven.

PS. zover ik weet hebben spinnen 8 poten

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...