Bierbuikje Geplaatst: 18 december 2012 Rapport Geplaatst: 18 december 2012 World generation vind er niet beter op geworden. Vind het nogal eenzijdig, gezien de biomes. Vroeger was het veel meer gevarieerd en meer random. Nu is het desert, jungle, plains, forest, swamp, mountain, etc. Het is allemaal zo gescheiden. Vroeger meer gevarieerd? Je had grasland en dat was het, meer was er niet. Ik heb zo'n vermoeden dat het niet de features zijn die jullie missen, maar simpelweg de herinneringen. Sorry, maar herinneringen zul je zelf moeten terug brengen, daar kan Notch of Jeb niks aan doen. Ik wed dat als Minecraft zo was gebleven als Beta, dat er genoeg mensen hadden gezeikt over waar updates bleven. Trouwens, Minecraft is nu wel veel stabieler. Ik herinner me nog wel dat ik samen met een flink aantal andere GTAForum leden op een server zat in Alpha. Gezellig was het zeker, maar multiplayer bugte nog enorm. Nether portals werkten niet, monsters en dieren werkten niet (ze deden niks als ze spawnden), hierdoor was het niet mogelijk om string/bones/wol/vlees te krijgen, furnaces bewaarden hun inhoud niet na restart, armor dat je droeg werd niet bewaard, vuur laggde de server altijd, tools kon je altijd dupliceren (kun je als een positieve bug zien), maps werden al snel meerdere GB's groot als je ging verkennen, minecrafts bugten en laggden de server enorm, redstone repeaters bestonden nog niet, zelfde geld voor booster- en dectectorrails... Daarnaast had je ook geen mooie dingen als Smooth lighting. Toen dieren en mobs in multiplayer nog niet bestonden, paintings weer verdwenen na een tijdje en glass nog gewoon 1 vol block was. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 18 december 2012 Rapport Geplaatst: 18 december 2012 Ik wil daar een Nuke inplaatsen... Ga naar CoD met je nuke In Minecraft hebben we TNT/Dynamiet Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 18 december 2012 Rapport Geplaatst: 18 december 2012 Er zijn wel nukes in Minecraft hoor, moet je eerst wat mods of modpacks zoals FTB of tekkit installeren. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 18 december 2012 Rapport Geplaatst: 18 december 2012 Tja, daar zeg je het al, mods... Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 18 december 2012 Rapport Geplaatst: 18 december 2012 Tja, daar zeg je het al, mods... Gewoon een gebiedje van 50x50 vol met tnt en op het moment dat minecraft vastloopt weet je dat het nuke effect bereikt is. Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 18 december 2012 Rapport Geplaatst: 18 december 2012 Tja, daar zeg je het al, mods... Als je de normale Minecraft zat bent is het best leuk hoor, zo'n modpack. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 18 december 2012 Rapport Geplaatst: 18 december 2012 (bewerkt) Tja, daar zeg je het al, mods... 't Kan best leuk zijn om met mods te spelen, hoor. Als je de vanilla MC zat bent (wat nu minder snel gebeurt, aangezien er nu een shitload aan stuff is toegevoegd waar je wel even zoet mee bent) is het inderdaad leuk om online of offline Tekkit of FTB te gaan spelen. Vooral die Explosives+ mod is geweldig. Bewerkt: 18 december 2012 door Foreigner97 Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 18 december 2012 Rapport Geplaatst: 18 december 2012 Overigens bedankt, Phoenyxar, ik heb inderdaad wat dieper gegraven en heb goud- en ijzererts gevonden Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 december 2012 Rapport Geplaatst: 18 december 2012 Gewoon een gebiedje van 50x50 vol met tnt en op het moment dat minecraft vastloopt weet je dat het nuke effect bereikt is. Heb ooit eens -in the early days of Industrialcraft- 70 Nukes tegelijkertijd afgestoken met 1 TNT. Nou die savefile was dus goed voor de vuilbak Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 18 december 2012 Rapport Geplaatst: 18 december 2012 Gewoon een gebiedje van 50x50 vol met tnt en op het moment dat minecraft vastloopt weet je dat het nuke effect bereikt is. Heb ooit eens -in the early days of Industrialcraft- 70 Nukes tegelijkertijd afgestoken met 1 TNT. Nou die savefile was dus goed voor de vuilbak Wel effectief bij het minen op diepte. Reageren
Basssss Geplaatst: 18 december 2012 Rapport Geplaatst: 18 december 2012 Gewoon een gebiedje van 50x50 vol met tnt en op het moment dat minecraft vastloopt weet je dat het nuke effect bereikt is. Heb ooit eens -in the early days of Industrialcraft- 70 Nukes tegelijkertijd afgestoken met 1 TNT. Nou die savefile was dus goed voor de vuilbak Wel effectief bij het minen op diepte. Alle ores worden volgens mij vernietigd. De meeste in ieder geval. Reageren
myron.b Geplaatst: 19 december 2012 Rapport Geplaatst: 19 december 2012 Bestaat er een mod of dergelijke zodat je in Superflat dieper kan graven? Ik heb trouwens de illegale versie van Minecraft. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 december 2012 Rapport Geplaatst: 19 december 2012 Kan de basic Minecraft dat ook gewoon niet? Maak een game aan: Worldtype: Superflat (nu ga ik zelf eens even kijken in mijn Minecraft) => Customize => Presets Nu kun je boven intikken wat je wil (volgens de gekende Minecraft-regels uiteraard) Bij mij is de preset automatisch: "2;7,2x3,2;1;village" - Het is die 7,2x3,2 die je Superflat-wereld bepalen. Als jij dus een wereld wil aanmaken waar meer te graven valt moet je die 2 van de 2x3 vervangen door een groter getal Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 19 december 2012 Rapport Geplaatst: 19 december 2012 Gewoon een gebiedje van 50x50 vol met tnt en op het moment dat minecraft vastloopt weet je dat het nuke effect bereikt is. Heb ooit eens -in the early days of Industrialcraft- 70 Nukes tegelijkertijd afgestoken met 1 TNT. Nou die savefile was dus goed voor de vuilbak Wel effectief bij het minen op diepte. Alle ores worden volgens mij vernietigd. De meeste in ieder geval. Ja, maar je hoeft er dan niet meer heen te graven bedoel ik. Je zit meteen op de juiste diepte. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 19 december 2012 Rapport Geplaatst: 19 december 2012 Ben al een tijd gestopt met het spelen van Minecraft, speelde het al toen alpha net uit kwam maar de laatste tijd kan ik er gewoon niet meer in komen. Vind ook dat het té ingewikkeld is geworden met al die potions, dus die gebruik ik ook niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.