vice Geplaatst: 19 december 2012 Rapport Geplaatst: 19 december 2012 Ik speel Minecraft minder omdat de 'nieuwigheid' eraf is, en dat maakt het natuurlijk een beetje saaier om te spelen, omdat het meer een freeroam spel is, dan een spel met een bepaald doel. Uiteraard heb je wel mods etc., maar ik ben daar geen fan van, dus ook dat kan mij niet echt bekoren (nee, ook geen Tekkit). Ik speel nu af en toe nog wel op een privé multiplayer wereld, en ik volg ook het updatenieuws goed op, maar voor de rest speel ik het niet vaak meer. Deze donderdag komt trouwens de "New Year's Update" uit voor de geïnteresseerden. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 22 december 2012 Rapport Geplaatst: 22 december 2012 Als je jezelf bindt aan een groot project dan ben je aan jezelf verplicht om te blijven spelen en dan maak je je geen zorgen over "nieuwigheid" Laatste deel van mijn vrij kort tochtje. La Galetta - Blue Horizon - Hemptny Blue Line - Disigma Karma - Boxtreigh Plaza - Cattlebrun's Breach Hier is goed te zien dat de stad ook "stopt" Silkline Stratos - Testra - Cattlebrun's Breach - Karma Santora's Edge Silkline Stratos op straatniveau Reageren
MisterDM Geplaatst: 22 december 2012 Rapport Geplaatst: 22 december 2012 Ik speel Minecraft zelf nu ook, maar dan met vrienden op een server. Dat vind ik zelf ook het leukst, alles alleen doen is zo saai.. Op die servers speel ik dus ook Survival als Creative, leuke combinatie en het blijft me motiveren om door te gaan Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 22 december 2012 Rapport Geplaatst: 22 december 2012 (bewerkt) Als het saai wordt, is het misschien leuk om een custom map of world generator te spelen. Er zijn talloze puzzel en adventure maps te vinden op het wereldwijde web, maar als ik een paar suggesties mag doen: Ik weet niet zeker of ik links mag plaatsen naar de maps, dus: Google is je beste vriend =) Super Hostile Een serie van ongeveer 20 maps gemaakt door Vechs. Elke map is een adventuremap ingericht om jou te vermoorden, zoals mobs en traps. Je moet je door de uitgebreide wereld banen en zien te overleven, op welke manier dan ook. Het doel is om bepaalde blocks te vinden en te plaatsen in het Victory Monument. De meeste maps zijn erg groot, dus je bent er even zoet mee. Skyblock Een eigenlijk heel simpele map: je spawnt op een klein eilandje in de lucht. Er is één boom, en een kist met materialen om een cobblestone generator te maken. Verderop is nog een eilandje waar nog een kist staat met wat supplies. Met die supplies moet je bepaalde objectives halen. Screentje: Skygrid: Een map gemaakt door Sethbling. met allemaal verschillende blocks die in de lucht zweven, die hulpmiddelen zijn om te overleven. Ook zijn er chests, met extra goodies, zoals spawn eggs en tools. Screentje (je moet misschien een aantal keer kijken ;P): t3c: Een erg grote parkourmap gemaakt door Tetrix1993. Deze map bevat een stuk of 25 challenges in allemaal verschillende thema's, welke weer verdeeld zijn in een aantal stages. De moeilijkheidsgraad varieert van heel makkelijk tot überextreme, dus bereid je voor op een aantal rage-quits Planetoids: Een leuke world-generator voor bijvoorbeeld een server. Er worden overal planeten gegenereerd, variërend van grootte, materiaal en kern. Screentje: Dit is slechts een zeer kleine greep uit alle verschillende maps en generators die te vinden zijn op het internet, dus er is veel en veel meer te vinden. Veel plezier ;P Bewerkt: 22 december 2012 door Foreigner97 Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 22 december 2012 Rapport Geplaatst: 22 december 2012 Heb zelf al enkele Super Hostiles gespeelt en het zijn echte ragemaps( ) Ik vind vooral Spellbound Caves geweldig, daar is het ook vrij duidelijk waar je heen moet altijd, die is vrij lineair. Bij de andere geraak je heel snel je weg kwijt en weet je niet meer waar je heen moet voor je volgende stukje Wool :3 Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 22 december 2012 Rapport Geplaatst: 22 december 2012 (bewerkt) Klopt. Ik houd het zelf nooit zo lang vol, omdat ik te vaak doodga en dan er geen zin meer in heb (=ragequit) BTW: je stad ziet er nog steeds fancy uit Bewerkt: 22 december 2012 door Foreigner97 Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 24 december 2012 Rapport Geplaatst: 24 december 2012 Nou, 1.4.5 (en 1.4.6) hebben voor mij een verrassing ingehad. Als je deze afbeeldingen bekijkt moet je iets opvallen: Mijn favoriete Building Block: "Full Smooth Stone" bestaat niet meer. Hoe komt dat? Nou, eigelijk heeft die block nooit bestaan, ze was een neveneffect van de Slabs die je ondersteboven kon plaatsen. De ondersteboven Smooth Stone Slab was 44-6 en bestond eigelijk niet als een aparte block maar kon je wel met Too Many Items bemachtigen. In tegenstelling tot de gewone Smooth Stone vormde deze bij opstapeling een volledige Smooth Stone-block (zoals te zien op de foto's) en die was later ook te bamchtigen met Too Many Items. Nu ziet die block er zo lekker goed uit dat ik die voor bijna alles heb gebruikt. Met 1.4.6 kwam de Nether Slab uit (waar ik al lang op wacht) Maar wat is het ID van die Slab? 44-6 Oftewel zijn al mijn Full Smooth Stone-blocks in héél mijn stad nu vervangen door Full Netherbrick Slabs. Op de foto hier ziet het er eigelijk nog best wel goed uit, ik ga het denk ik ook wel zo laten, maar op sommige plaatsen is dat gewoon afgrijselijk lelijk. Ik ben dus al een hele middag bezig met het vervangen van blocks en het herbouwen van -belachelijk- hoge torens. Ach ja, het had dus ook beter gekunt... Reageren
Forumrunner Geplaatst: 26 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2012 Zijn er hier nog mensen die op BC7's server hebben gezeten? Zou wel leuk zijn om weer een keer samen op een server te gaan. Op die Tweakcraft server zit eigenlijk niemand meer die op de oude server heeft gezeten. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 26 december 2012 Rapport Geplaatst: 26 december 2012 Een completen GTAForum server? Klinkt leuk Reageren
Isic Geplaatst: 26 december 2012 Rapport Geplaatst: 26 december 2012 Zijn er hier nog mensen die op BC7's server hebben gezeten? Zou wel leuk zijn om weer een keer samen op een server te gaan. Op die Tweakcraft server zit eigenlijk niemand meer die op de oude server heeft gezeten. Ik zit nu op Nedercraft zit ook niemand van de oude, maar heb al genoeg nieuwe vrienden gevonden. Reageren
Woody268 Geplaatst: 26 december 2012 Rapport Geplaatst: 26 december 2012 Iemand die de Minecraft film al gekocht of gedownload heeft en gezien (duh)? Reageren
Forumrunner Geplaatst: 26 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2012 Een completen GTAForum server? Klinkt leuk Het was ook heel leuk, maar Crypteq/BC7 is gestopt met hosten, en toen is de hele server uit elkaar gevallen. En daarvoor waren de meeste oude leden toch al weg. We hadden op die server een paar mooie maps. Zijn er hier nog mensen die op BC7's server hebben gezeten? Zou wel leuk zijn om weer een keer samen op een server te gaan. Op die Tweakcraft server zit eigenlijk niemand meer die op de oude server heeft gezeten. Ik zit nu op Nedercraft zit ook niemand van de oude, maar heb al genoeg nieuwe vrienden gevonden. Misschien proberen Pizza en ik dit wel een keer. En dan kan ik ook altijd proberen om wat van de andere oude leden over te halen om daar heen te gaan. Reageren
vice Geplaatst: 26 december 2012 Rapport Geplaatst: 26 december 2012 (bewerkt) Een completen GTAForum server? Klinkt leuk Het was ook heel leuk, maar Crypteq/BC7 is gestopt met hosten, en toen is de hele server uit elkaar gevallen. En daarvoor waren de meeste oude leden toch al weg. We hadden op die server een paar mooie maps. De maps zijn hier nog te downloaden trouwens. De links van de servers die je daar ziet zijn eigenlijk gewoon 2 externe servers, waarvan één een server is waar Crypteq en Wanted destijds naar zijn 'overgeschakelt'. Een paar 'vaste' spelers spelen nu soms nog wel op een server samen (waaronder ik, Kryziek, Bas, Dark_Snipe en Megadreams), maar deze is eerder privé geworden, is niet vaak aan, en is nu eigenlijk een Tekkit server. Wanted en Crypteq zijn er niet meer opgeweest tot zover ik weet btw. Misschien kan ik wel eens vragen of de server weer een beetje opengesteld kan worden naar nieuwe Gtaforum leden, al is dat geen belofte ofc. Bewerkt: 26 december 2012 door vice Reageren
Megadreams Geplaatst: 26 december 2012 Rapport Geplaatst: 26 december 2012 Zijn er hier nog mensen die op BC7's server hebben gezeten? Zou wel leuk zijn om weer een keer samen op een server te gaan. Op die Tweakcraft server zit eigenlijk niemand meer die op de oude server heeft gezeten. Ik zat op die allereerst toen minecraft nog in alpha was. Wat een gezellige tijd was dat! Herinnert iemand zich nog onze vestiging in het water aan de spawn welke we "Seapoint" genoemd hadden? Reageren
vice Geplaatst: 26 december 2012 Rapport Geplaatst: 26 december 2012 Ik herinner me die maps nog heel goed. Die eerste alpha map was waarschijnlijk de beste map/tijd die we ooit gehad hadden. Dat waren echt gezellige tijden, gewoon met z'n allen de nieuwe updates ontdekken en dingen bouwen/uitproberen. Op de link die ik in mijn vorige post plaatste kan je er ook nog wat screens van terugkijken (en zelfs downloaden). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.