Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zou niet weten waarom een aantal oud-leden van de oude server niet op de Tekkit server mogen waar we zo nu en dan nog op spelen? :puh:

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ze mogen het wel, maar je zegt het zelf al.. "Oud leden", vroeger mocht iedereen erop en nu wordt er toch meer gekeken naar wie we toestaan en wie niet. :puh:

Geplaatst:

Die saves van die oude maps ga ik morgen denk ik ook even downloaden. Dan hebben Pizza en ik weer wat te doen in de saaie dagen tussen kerst en oudjaarsdag.

Geplaatst: (bewerkt)

Heb mij vandaag eens laten gaan bij de bouw van de Stock Exchange (of te wel Beurs)

20121227165328.png

Toegegeven, het is wat grijsjes, het oogt ook nog eens zeer grijsjes, maar zelf vind ik het toch wel vrij geslaagd :3

tempmj.png

Nu een goede 33ha, linksonder is het begin van de ringweg te zien :D

Bewerkt: door Phoenyxar
Geplaatst:

Veel plezier, de meeste sporen liggen ondergronds, enkel de Quadra-lijnen en die naar Sandalh zien het daglicht (en dan nog niet eens continu) :D

Als je echt wilt verkennen zal het te voet moeten. Of per Pig uiteraard.

Geplaatst:

Ze mogen het wel, maar je zegt het zelf al.. "Oud leden", vroeger mocht iedereen erop en nu wordt er toch meer gekeken naar wie we toestaan en wie niet. :puh:

Heb je misschien een link daar de site van die server of het ip-adres of iets dergelijk? Want op die Nedercraft server zitten echt veel te veel mensen. En om in een goeie survival te komen moet je daar betalen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ah ja, de map met Al Texo, mijn prachtige eiland en nog meer. Memories...

Beta Village Nearby Lake _O_ _O_ Mijn eerste map online, die was erg tof.

Bewerkt: door Gtaboy107
Geplaatst:

Veel plezier, de meeste sporen liggen ondergronds, enkel de Quadra-lijnen en die naar Sandalh zien het daglicht (en dan nog niet eens continu) :D

Als je echt wilt verkennen zal het te voet moeten. Of per Pig uiteraard.

Ik heb niet alles van dit topic gevolgd maar wauw wauw wauw, dat ziet er zeer cool uit!

Wat ga je er mee doen als je echt klaar bent?

Geplaatst:

Nou als Avra Dhun af is (geef me nog maar een jaartje daarvoor, zit nu op 12% van voltooiing) dan zal ik de savegame dupliceren. Op eentje zal ik dan beginnen aan Ibaran en Karzadanhu (en het toevoegen van vele interieurs) en de tweede zal worden omgebouwt tot een Adventure Map, waar nu ook al sporen van zijn te vinden ;)

Maar de scenery neemt meer tijd in dan het opstellen van het verhaal zelf eigelijk, dat in principe al af is :3

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...