Basssss Geplaatst: 26 december 2012 Rapport Geplaatst: 26 december 2012 Ik zou niet weten waarom een aantal oud-leden van de oude server niet op de Tekkit server mogen waar we zo nu en dan nog op spelen? Reageren
vice Geplaatst: 26 december 2012 Rapport Geplaatst: 26 december 2012 Ze mogen het wel, maar je zegt het zelf al.. "Oud leden", vroeger mocht iedereen erop en nu wordt er toch meer gekeken naar wie we toestaan en wie niet. Reageren
Megadreams Geplaatst: 26 december 2012 Rapport Geplaatst: 26 december 2012 Ja ben net mijn allereerste huisje gaan bezoeken. Prachtige tijden! Reageren
Forumrunner Geplaatst: 26 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2012 Die saves van die oude maps ga ik morgen denk ik ook even downloaden. Dan hebben Pizza en ik weer wat te doen in de saaie dagen tussen kerst en oudjaarsdag. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 december 2012 Rapport Geplaatst: 27 december 2012 (bewerkt) Heb mij vandaag eens laten gaan bij de bouw van de Stock Exchange (of te wel Beurs) Toegegeven, het is wat grijsjes, het oogt ook nog eens zeer grijsjes, maar zelf vind ik het toch wel vrij geslaagd :3 Nu een goede 33ha, linksonder is het begin van de ringweg te zien Bewerkt: 27 december 2012 door Phoenyxar Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 27 december 2012 Rapport Geplaatst: 27 december 2012 Haha, het lijkt mij gaaf om de TrainMod te gebruiken in jouw stad! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 december 2012 Rapport Geplaatst: 27 december 2012 Veel plezier, de meeste sporen liggen ondergronds, enkel de Quadra-lijnen en die naar Sandalh zien het daglicht (en dan nog niet eens continu) Als je echt wilt verkennen zal het te voet moeten. Of per Pig uiteraard. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 27 december 2012 Rapport Geplaatst: 27 december 2012 Ik bedoel voor realisme Reageren
Djmaddox Geplaatst: 27 december 2012 Rapport Geplaatst: 27 december 2012 Op die Tweakcraft server zit eigenlijk niemand meer die op de oude server heeft gezeten. Daar hoppel ik nog rond als admin. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 28 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2012 Ze mogen het wel, maar je zegt het zelf al.. "Oud leden", vroeger mocht iedereen erop en nu wordt er toch meer gekeken naar wie we toestaan en wie niet. Heb je misschien een link daar de site van die server of het ip-adres of iets dergelijk? Want op die Nedercraft server zitten echt veel te veel mensen. En om in een goeie survival te komen moet je daar betalen. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 (bewerkt) Ah ja, de map met Al Texo, mijn prachtige eiland en nog meer. Memories... Beta Village Nearby Lake _O_ Mijn eerste map online, die was erg tof. Bewerkt: 28 december 2012 door Gtaboy107 Reageren
Megadreams Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 De mijne was Alpha 2010. Ben ook de rüines van BierBuikje's huis op onze nederzetting in het water gaan bezoeken. Reageren
Venzio Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 Veel plezier, de meeste sporen liggen ondergronds, enkel de Quadra-lijnen en die naar Sandalh zien het daglicht (en dan nog niet eens continu) Als je echt wilt verkennen zal het te voet moeten. Of per Pig uiteraard. Ik heb niet alles van dit topic gevolgd maar wauw wauw wauw, dat ziet er zeer cool uit! Wat ga je er mee doen als je echt klaar bent? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 Nou als Avra Dhun af is (geef me nog maar een jaartje daarvoor, zit nu op 12% van voltooiing) dan zal ik de savegame dupliceren. Op eentje zal ik dan beginnen aan Ibaran en Karzadanhu (en het toevoegen van vele interieurs) en de tweede zal worden omgebouwt tot een Adventure Map, waar nu ook al sporen van zijn te vinden Maar de scenery neemt meer tijd in dan het opstellen van het verhaal zelf eigelijk, dat in principe al af is :3 Reageren
Djmaddox Geplaatst: 31 december 2012 Rapport Geplaatst: 31 december 2012 Gebruik je WorldEdit oid? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.