Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zet soms een server aan voor vrienden van die nieuwe server, maar is niet echt survival of bouwen. Meer adventuremaps.

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik zet soms een server aan voor vrienden van die nieuwe server, maar is niet echt survival of bouwen. Meer adventuremaps.

ok

Geplaatst:

Gebruik je WorldEdit oid?

Geen WorldEdit, wel MCEdit, net als SethBling :puh:

Alhoewel dat WorldEdit in theorie wel handig zou kunnen zijn op sommige momenten prefereer ik MCEdit, het heeft zo zijn eigen voordelen.

Geplaatst: (bewerkt)

Is WorldEdit niet een plug-in? Zo ja, dan is dat volgens mij alleen te gebruiken op een server.

Handig programma, ook makkelijk te gebruiken/misbruiken :puh:

Bewerkt: door Foreigner97
Geplaatst:

Lijkt me ook wel weer eens leuk om op een puur economische server te spelen.

Bv een steden met percelen waar je dan huizen kan kopen/ buinesses kan starten enzo. Ik heb dat ooit op BuxVille gedaan maar daarop ben ik verbannen omdat ik mijn mening niet mocht uitten over dat een moderator mijn perceel aan het verneuken was :ch:

Geplaatst:

Kan best interessant zijn, moet je natuurlijk eerste een basisplan aanleggen etc.

Maar zoiets gaat in praktijk wel vaak eens mis :puh:

Geplaatst:

Zo'n economische server lijkt mij ook best leuk, alleen jammer dat je op sommige servers (echt) moet betalen voor zo'n perceel, en dat heb ik er nou weer net niet voor over.

Als mijn Bukkit server nou eens zou werken zou het me wel leuk lijken om een redelijk openbare server te creëren met zo'n systeem.

Geplaatst:

Ik wou deze video al een tijdje maken, maar nu is ie dan eindelijk af. Het is geen prachtvideo (vind ikzelf

:puh:), maar het concept was dat het een soort "flashback"video van de Alpha days werd, in de eerste map van de "Gtaforum MC server". Het was geen officiële MC server van Gtaforum, maar omdat er veel Gtaforum leden heengingen, werd het zo wel een beetje beschouwt. Hier is de video:

Geplaatst:

Die video zit echt vol nostalgie. Seapoint, de piramides waarvan eentje van binnenuit nog verder uitgegraven moest worden etc. Het waren echt gezellige tijden!

Geplaatst: (bewerkt)

Een completen GTAForum server? Klinkt leuk :puh:

Op de MC server die er voor 2 jaar terug was, kwamen er eigenlijk alleen maar Gtaforum leden. Echter is dit toen deels vervallen omdat we naar een eigen site zijn verhuisd omdat het de groep deels verboden werd om hier in dit topic over de server te praten. Gevolg daardoor was dat er niet veel nieuwe leden van Gtaforum erbij kwamen, en het na een lange tijd saai werd.

Daarnaast kost het ook geld om een server te hosten, en een hoop tijd.

Het was ook heel leuk, maar Crypteq/BC7 is gestopt met hosten, en toen is de hele server uit elkaar gevallen. En daarvoor waren de meeste oude leden toch al weg. We hadden op die server een paar mooie maps.

Klopt, maar er waren al bijna geen actieve leden meer, en mij koste het een hoop tijd om alles draaiende te houden, daarnaast kreeg ik ook steeds minder tijd wat alles niet ten goeie kwam.

Ik wou deze video al een tijdje maken, maar nu is ie dan eindelijk af. Het is geen prachtvideo (vind ikzelf

:puh:), maar het concept was dat het een soort "flashback"video van de Alpha days werd, in de eerste map van de "Gtaforum MC server". Het was geen officiële MC server van Gtaforum, maar omdat er veel Gtaforum leden heengingen, werd het zo wel een beetje beschouwt. Hier is de video:

Mooie video Vice!

Dat waren nog eens mooie tijden, die map was ook het gezelligste van alle mappen, als was de laatste map op de server ook geslaagd :).

Mis nog wel de waterdam in de video, echter weet nog steeds niet wie die ooit gemaakt had :puh:.

Bewerkt: door Crypteq
Geplaatst:

Geweldige tijden en een geweldige video Vice :)

Jammer dat inderdaad veel mensen inactief werden (onder andere ik).

Geplaatst:

Heeft misschien nog iemand een server die hij niet gebruikt? Kunnen we misschien weer een nieuwe GTAForum server maken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...