Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Heeft misschien nog iemand een server die hij niet gebruikt? Kunnen we misschien weer een nieuwe GTAForum server maken.

Dat iemand nog ergens een server over heeft lijkt me sterk :puh:

Echter mijn ervaring is dat een "home host" niet (fijn) werkt omdat die persoon dan thuis een server 24/7 moet hosten, want een host die alleen maar op bepaalde tijden online is werkt gewoon niet.

Echter indien er genoeg animo voor is, en er zijn leden die hier tijd in willen steken dan is de zeker een overweging.

Indien er genoeg animo voor is dan kan ik wel voor (zekers) een maand een 24/7 host regelen (geen home host), om te proberen of het loopt. :)

Geplaatst:

Nou ja, weer eens op rondtrip geweest om wat fotootjes te maken van wat ik wel geslaagde projecten vind :puh:

20130107010830.png

Het MMECTA, met F'n'D op de achtergrond.

20130107010928.png

De Laybelle Mall

20130107011020.png

Best wel groot vanuit de lucht gezien

20130107011050.png

Nou ja... :3

Geplaatst:

Een completen GTAForum server? Klinkt leuk :puh:

Op de MC server die er voor 2 jaar terug was, kwamen er eigenlijk alleen maar Gtaforum leden. Echter is dit toen deels vervallen omdat we naar een eigen site zijn verhuisd omdat het de groep deels verboden werd om hier in dit topic over de server te praten. Gevolg daardoor was dat er niet veel nieuwe leden van Gtaforum erbij kwamen, en het na een lange tijd saai werd.

Daarnaast kost het ook geld om een server te hosten, en een hoop tijd.

Het was ook heel leuk, maar Crypteq/BC7 is gestopt met hosten, en toen is de hele server uit elkaar gevallen. En daarvoor waren de meeste oude leden toch al weg. We hadden op die server een paar mooie maps.

Klopt, maar er waren al bijna geen actieve leden meer, en mij koste het een hoop tijd om alles draaiende te houden, daarnaast kreeg ik ook steeds minder tijd wat alles niet ten goeie kwam.

Ik wou deze video al een tijdje maken, maar nu is ie dan eindelijk af. Het is geen prachtvideo (vind ikzelf

:puh:), maar het concept was dat het een soort "flashback"video van de Alpha days werd, in de eerste map van de "Gtaforum MC server". Het was geen officiële MC server van Gtaforum, maar omdat er veel Gtaforum leden heengingen, werd het zo wel een beetje beschouwt. Hier is de video:

Mooie video Vice!

Dat waren nog eens mooie tijden, die map was ook het gezelligste van alle mappen, als was de laatste map op de server ook geslaagd :).

Mis nog wel de waterdam in de video, echter weet nog steeds niet wie die ooit gemaakt had :puh:.

Het kanaal? Die heb ik met Megadreams en nog iemand uitgegraven :puh: Weet ik nog, áls je dat bedoeld.

Geplaatst:

Het kanaal? Die heb ik met Megadreams en nog iemand uitgegraven :puh: Weet ik nog, áls je dat bedoeld.

Ik bedoelde eigenlijk deze:

lakecity_small.png

Klik voor groter formaat

Geplaatst:

@Phoenyxar

Echt knap hoe je zoveel diversiteit in gebouwen kan krijgen. Tevens zien ze er allemaal even schitterend uit. Doe al iets met architectuur, of is het gewoon een hobby van je?

Geplaatst:

Echt knap hoe je zoveel diversiteit in gebouwen kan krijgen. Tevens zien ze er allemaal even schitterend uit. Doe al iets met architectuur, of is het gewoon een hobby van je?

Ik zou niet durven zeggen dat het er allemaal schitterend uitziet, maar hetgeen dat ik wil laten uitschieten moet er wel het liefst goed uit zien ja :puh:

Daarbij ben ik wel bezig met architectuur op zich, meer als een hobby, zit ook op SSC en dat helpt natuurlijk als een stimulans daarop.

Vind mijn Mall wel vrij grijsjes van binnen, moet ik eerlijk zeggen. Moet nog wat doen aan dat interieur xD

Geplaatst:

Ter reactie op de poll: Ik ben vóór, lijkt me zeer leuk, en als het kan zou ik graag willen helpen met het opzetten van de server!

Geplaatst:

Reactie op de poll:

Ik zou het ontzettend mooi vinden, maar helaas kan ik er niet bij zijn omdat mijn laptop de supersonische Minecraft van tegenwoordig niet aankan. :( :$

Geplaatst:

Ik betwijfel alleen of er dezelfde sfeer komt, aangezien hij 24/7 is. Ik vraag me af of andere dit ook ervaren, dat de sfeer op "gewone" servers beter was/is?

Geplaatst:

Ter reactie op de poll: Ik ben vóór, lijkt me zeer leuk, en als het kan zou ik graag willen helpen met het opzetten van de server!

Ik betwijfel alleen of er dezelfde sfeer komt, aangezien hij 24/7 is. Ik vraag me af of andere dit ook ervaren, dat de sfeer op "gewone" servers beter was/is?

Alle hulp is welkom als het doorgaat.

Of er een dezelfde sfeer komt als eerder is afwachten. Daarnaast eerder hadden we een server die thuis werd gehost.

Dit is (mijn ervaring) niet te doen, misschien wel in het begin, maar op lange termijn zeker niet.

De server word dus gehost bij een bedrijf, en die staan gewoon 24/7 aan.

Er kan wel een kunstmatige tijd worden ingesteld wanneer leden op de server kunnen, maar dat lijkt me helemaal geen goed idee :puh:.

Reactie op de poll:

Ik zou het ontzettend mooi vinden, maar helaas kan ik er niet bij zijn omdat mijn laptop de supersonische Minecraft van tegenwoordig niet aankan. :( :$

Volgens mij draait de Minecraft van tegenwoordig toch beter dan vroeger.

Of ben je qua laptop achteruit gegaan :puh:.

Er kunnen altijd meetings voor worden georganiseerd, graag wel in overleg. knipoog.gif

We kijken eerst of dit plan wel bestaansrecht heeft, indien hier genoeg animo voor is dan contacteer ik als eerste een van de moderators knipoog.gif.
Geplaatst:

Reactie op de poll:

Volgens mij draait de Minecraft van tegenwoordig toch beter dan vroeger.

Of ben je qua laptop achteruit gegaan :puh:.

Ik moet maar weer eens update geloof ik. :$

Dit zijn mijn specs trouwens:

Rapport van 's computer

Uitgevoerd op 8-1-2013, 15:49:28

[table=border] computer.gifComputer|Fabrikant:|Acer  

|Computermodel:|Aspire 5750G  

|Computernaam:|-PC (in werkgroep WORKGROUP)  

|Systeemtype:|x64 (64-bits) systeem  

empty.gif   

motherboard.gifMoederbord|Fabrikant:|Acer  

|Model:|JE50_HR  

|BIOS Fabrikant:|Acer  

|BIOS Model:|InsydeH2O Version V1.13, versie V1.13  

|Aansluitingen:|J5C1 (Gebruikt), J6C1 (Gebruikt), J6C2 (Gebruikt), J6D2 (Gebruikt), J7C1 (Gebruikt), J7D2 (Gebruikt), J8C2 (Gebruikt)  

|Poorten:|  

empty.gif   

processor.gifProcessor|Model:|Intel® Core i5-2430M CPU @ 2.40GHz (Quad Core)  

|Kloksnelheid:|2376 MHz  

|Socket & Cache(s):|CPU1, 256 KB L2 Cache, 3072 KB L3 Cache  

empty.gif   

memory.gifGeheugen|Grootte:|5996 MB RAM  

|Type(s):|2048 MB RAM (DDR3-1333 PC3-10700 666 MHz, SO-DIMM), 4096 MB RAM (DDR3-1333 PC3-10700 666 MHz, SO-DIMM)  

empty.gif   

harddisk.gifHardeschijf|Bestandstype(s):|NTFS (C:)  

|Grootte:|578,07 GB (578,07 GB (C:) )  

|Vrije ruimte:|340,82 GB (340,82 GB (C:) )  

empty.gif   

drives.gifStations|Type(s):|C: Lokale harde schijf, D: Onbekend, E: Onbekend, F: Onbekend, G: Onbekend  

|Model(len):|C: WDC WD6400BPVT-22HXZT3 IDE, D: Slimtype DVD A DS8A5SH, E: MagicISO Virtual DVD-ROM0000, F: MagicISO Virtual DVD-ROM0002, G: MagicISO Virtual DVD-ROM0001  

empty.gif   

soundcard.gifGeluidskaart|Fabrikant:|Realtek  

|Model:|Realtek High Definition Audio  

empty.gif   

videocard.gifVideokaart|Model:|NVIDIA GeForce GT 520M   

|Beeldprocessor:|GeForce GT 520M (0x0DF7)  

|Geheugengrootte:|1024 MB VRAM  

|Stuurprogramma:|nvd3dumx.dll,nvwgf2umx.dll,nvwgf2umx.dll,nvd3dum,nvwgf2um,nvwgf2um, versie 8.17.12.6800  

empty.gif   

display.gifBeeldscherm|Fabrikant:|Onbekend  

|Model:|Standaardbeeldscherm  

|Schermresolutie:|1366x768 (Breedbeeld 16:9 WXGA)  

|Kleurdiepte:|Onbekend  

|Frequentie:|Onbekend  

empty.gif   

mouse.gifMuis|Fabrikant:|ELAN  

|Model:|ELAN PS/2 Port Smart-Pad  

|Aantal knoppen:|2  

|Aansluiting:|PS/2  

empty.gif   

keyboard.gifToetsenbord|Model:|Standaard-PS/2-toetsenbord  

|Type:|Uitgebreid (101 of 102 toetsen)  

|Functietoetsen:|12  

empty.gif   

networkcard.gifNetwerkkaart|Model(len):|Broadcom NetLink Gigabit Ethernet (Ethernet 802.3), Atheros AR5B97 Wireless Network Adapter (Ethernet 802.3)  

|Adressen:|IP: 192.168.0.100, MAC: D0:DF:9A:E1:FF:EA, DHCP: 192.168.0.1  

empty.gif   

directx.gifDirectX|Versie:|11.0  

empty.gif   

operatingsystem.gifBesturingssysteem|Naam:|Microsoft Windows 7 Home Premium   

|Versie:|6.1.7601  

|Service Pack:|Service Pack 1     [/table]

info.gifGegenereerd door fkinfotl.gifFlitskikker InfoTool (Versie 3.1.0.136)

En mijn minecraft instellingen:

MeinKraft_zpse6f6e08c.png

Heb het net geupdate, ik zal eens kijken of dit soepeler loopt. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...