Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Heb het net geupdate, ik zal eens kijken of dit soepeler loopt. :puh:

Je kunt natuurlijk ook altijd OptiFine installeren, daarmee dan alle instellingen minimaliseren en wat van je renderafstand afsmijten. Ik heb zelf lange tijd op Short +32 rondgelopen. Nu wel al terug op Normal, maar heb wat andere instellingen daar voor opgegeven :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zet performance wel altijd op balanced (70~90fps) omdat anders mn laptop nogal warm wordt.

Maarja, PVP lijkt me best wel leuk. Het is dan ook wel handig dat je bepaalde gebieden hebt waar het geen PVP is. Ik heb het liefste wel maar één wereld.

Bewerkt: door Sublime
Geplaatst:

Ik zet performance wel altijd op balanced (70~90fps) omdat anders mn laptop nogal warm wordt.

Maarja, PVP lijkt me best wel leuk. Het is dan ook wel handig dat je bepaalde gebieden hebt waar het geen PVP is. Ik heb het liefste wel maar één wereld.

Factions plugin der'op knallen, eventueel wat aanpassen, en gaan.

Geplaatst:

We hoeven niet zozeer te wachten op toestemming van de naam, maar op toestemming om dit topic daarvoor te gebruiken als ik me niet vergis.

Geplaatst:

We hoeven niet zozeer te wachten op toestemming van de naam, maar op toestemming om dit topic daarvoor te gebruiken als ik me niet vergis.

Ja dat bedoel ik ook, het "reclame" gedeelte :)

Geplaatst:

Dit topic zal daarvoor niet gebruikt worden, maar indien het doorgaat dan komt er een topic speciaal voor de server.
Geplaatst:

Een dispenser met seeds(deployer, te veel Tekkit gezien) aangesloten op hetzelfde circuit? Sugar Canes hebben dat probleem natuurlijk wel niet :puh:

Ik kijk uit naar de toevoeging van de Redstone Block en de Nether Quartz Blocks. Extra Building Blocks, wiihoow!

Geplaatst:

Eindelijk een blok die items kan opvangen en ze daarna in een kist kan doen: de hopper.

Momenteel in de wekelijkse preview, en zal in de aanstaande "redstone update" verschijnen.

Nu kunnen farms volledig geautomatiseerd worden :).

Is er al een manier om seeds automatisch te laten planten dan?

Nja, semiautomatisch dan, Misschien een request voor de volgende update :puh:.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...