Djmaddox Geplaatst: 8 januari 2013 Rapport Geplaatst: 8 januari 2013 Ik kom alleen als PvP aanstaat. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 januari 2013 Rapport Geplaatst: 8 januari 2013 Heb het net geupdate, ik zal eens kijken of dit soepeler loopt. Je kunt natuurlijk ook altijd OptiFine installeren, daarmee dan alle instellingen minimaliseren en wat van je renderafstand afsmijten. Ik heb zelf lange tijd op Short +32 rondgelopen. Nu wel al terug op Normal, maar heb wat andere instellingen daar voor opgegeven Reageren
Sublime Geplaatst: 8 januari 2013 Rapport Geplaatst: 8 januari 2013 (bewerkt) Ik zet performance wel altijd op balanced (70~90fps) omdat anders mn laptop nogal warm wordt. Maarja, PVP lijkt me best wel leuk. Het is dan ook wel handig dat je bepaalde gebieden hebt waar het geen PVP is. Ik heb het liefste wel maar één wereld. Bewerkt: 8 januari 2013 door Sublime Reageren
Djmaddox Geplaatst: 8 januari 2013 Rapport Geplaatst: 8 januari 2013 Ik zet performance wel altijd op balanced (70~90fps) omdat anders mn laptop nogal warm wordt. Maarja, PVP lijkt me best wel leuk. Het is dan ook wel handig dat je bepaalde gebieden hebt waar het geen PVP is. Ik heb het liefste wel maar één wereld. Factions plugin der'op knallen, eventueel wat aanpassen, en gaan. Reageren
Crypteq Geplaatst: 9 januari 2013 Rapport Geplaatst: 9 januari 2013 (bewerkt) Volgende update wordt een redstone en performance update Met de dingen als een: daylight sensor, redstone block, Weighted Pressure Plates en meer. Zoals het er nu naar uitziet is er genoeg animo voor een server. Het is nu enkel wachten op toestemming. Bewerkt: 9 januari 2013 door Crypteq Reageren
Davedavy Geplaatst: 9 januari 2013 Rapport Geplaatst: 9 januari 2013 Het is nu enkel wachten op toestemming. In principe kan het ook zonder, gewoon de naam veranderen Reageren
Forumrunner Geplaatst: 9 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2013 We hoeven niet zozeer te wachten op toestemming van de naam, maar op toestemming om dit topic daarvoor te gebruiken als ik me niet vergis. Reageren
Davedavy Geplaatst: 9 januari 2013 Rapport Geplaatst: 9 januari 2013 We hoeven niet zozeer te wachten op toestemming van de naam, maar op toestemming om dit topic daarvoor te gebruiken als ik me niet vergis. Ja dat bedoel ik ook, het "reclame" gedeelte Reageren
Crypteq Geplaatst: 9 januari 2013 Rapport Geplaatst: 9 januari 2013 We hoeven niet zozeer te wachten op toestemming van de naam, maar op toestemming om dit topic daarvoor te gebruiken als ik me niet vergis. Dit topic zal daarvoor niet gebruikt worden, maar indien het doorgaat dan komt er een topic speciaal voor de server. Reageren
Crypteq Geplaatst: 10 januari 2013 Rapport Geplaatst: 10 januari 2013 Eindelijk een blok die items kan opvangen en ze daarna in een kist kan doen: de hopper. Momenteel in de wekelijkse preview, en zal in de aanstaande "redstone update" verschijnen. Nu kunnen farms volledig geautomatiseerd worden . Reageren
Davedavy Geplaatst: 10 januari 2013 Rapport Geplaatst: 10 januari 2013 De update's kunnen op een of andere manier veel sneller dan 2 jaar geleden. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 10 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2013 Eindelijk een blok die items kan opvangen en ze daarna in een kist kan doen: de hopper. Momenteel in de wekelijkse preview, en zal in de aanstaande "redstone update" verschijnen. Nu kunnen farms volledig geautomatiseerd worden . Is er al een manier om seeds automatisch te laten planten dan? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 januari 2013 Rapport Geplaatst: 10 januari 2013 Een dispenser met seeds(deployer, te veel Tekkit gezien) aangesloten op hetzelfde circuit? Sugar Canes hebben dat probleem natuurlijk wel niet Ik kijk uit naar de toevoeging van de Redstone Block en de Nether Quartz Blocks. Extra Building Blocks, wiihoow! Reageren
Crypteq Geplaatst: 10 januari 2013 Rapport Geplaatst: 10 januari 2013 Eindelijk een blok die items kan opvangen en ze daarna in een kist kan doen: de hopper. Momenteel in de wekelijkse preview, en zal in de aanstaande "redstone update" verschijnen. Nu kunnen farms volledig geautomatiseerd worden . Is er al een manier om seeds automatisch te laten planten dan? Nja, semiautomatisch dan, Misschien een request voor de volgende update . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.