Phoenyxar Geplaatst: 15 januari 2013 Rapport Geplaatst: 15 januari 2013 *dubbelpost* :$ Ik werk al een half jaar met MCEdit en ik ben vandaag achter één van de functies gekomen die ik nog nooit eerder had ontdekt. Het is dus mogelijk om gehele chunks te dupliceren en dergelijke maar het is de alternatieve interface die ik geweldig vind... Zeker de view op Avra Dhun, heeft wat weg van een oude TDV GTA, niet? Op de laatste afbeelding na is alles 1 op 1, elke pixel is 1 block. Mapisca Valifluma, Ningonium en Fulghur Gong di Lahn Avra Dhun De voor mij relevante "wereld" op een 1 pixel = 8 blocks Reageren
Sublime Geplaatst: 16 januari 2013 Rapport Geplaatst: 16 januari 2013 Ooit er eens aan gedacht om je map te releasen, of een YT filmpje te maken ofzo? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 16 januari 2013 Rapport Geplaatst: 16 januari 2013 Uiteraard, maar het is zo veel werk en ik kan niet echt goed editten :$ Daarbij wacht ik liever tot de stad wat voller en groter is... Heb natuurlijk ook wel meer te tonen dan enkel Avra Dhun, maar toch, het is een beetje een paradepaardje :3 Reageren
Davedavy Geplaatst: 16 januari 2013 Rapport Geplaatst: 16 januari 2013 Hoe staat het met de server? Reageren
Venzio Geplaatst: 16 januari 2013 Rapport Geplaatst: 16 januari 2013 Hoe staat het met de server? We zijn nog steeds aan het wachten op bericht van gtaforum dus verder kunnen we niet veel zeggen. Reageren
Davedavy Geplaatst: 16 januari 2013 Rapport Geplaatst: 16 januari 2013 Er is toch alleen maar een simpele "Ja" nodig? :/ Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 16 januari 2013 Rapport Geplaatst: 16 januari 2013 Of een overwogen "Nee"? Maar vooraleer men een uitspraak kan doen moet je daar toch over discussiëren. Daarbij weethoudt niks jullie om die server al op te starten hoor, maar dan moet die onder een andere naam draaien en moet contact via PB gaan :3 Reageren
vice Geplaatst: 16 januari 2013 Rapport Geplaatst: 16 januari 2013 Een gang opstarten zou ook nog altijd een oplossing kunnen zijn lijkt me. Al weet ik niet of iedereen daar blij mee zou zijn. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 16 januari 2013 Rapport Geplaatst: 16 januari 2013 Zodra er meer over de server bekend is, wordt dat medegedeeld. Maken jullie je geen zorgen. Reageren
Venzio Geplaatst: 16 januari 2013 Rapport Geplaatst: 16 januari 2013 Het kanaal? Die heb ik met Megadreams en nog iemand uitgegraven Weet ik nog, áls je dat bedoeld. Ik bedoelde eigenlijk deze: Klik voor groter formaat Ohja, las even het bericht terug en die heb ik, samen met mijn broer (Heatlock), mijn neef en stiefbroer gemaakt. Wouden het gebouw nog veel groter maken, meer alleen met de ingang waren we al 2 dagen bezig, en alles was legit uiteraard. Maar toen verloren we een beetje de motivatie om het bij te houden. Reageren
myron.b Geplaatst: 16 januari 2013 Rapport Geplaatst: 16 januari 2013 Phoenyxar bedankt voor dat programma. Ik wil graag een server maken alleen ik kreeg deze fout; Failed to login: java.net.SocketExecption: Addres Family not supported by protocool family: Connect Hoe fix ik dit? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 16 januari 2013 Rapport Geplaatst: 16 januari 2013 Gewoon door de error te lezen zou ik zeggen dat één of ander slot op je PC dat verhelpt (of op je router...) Iemand met meer IT-verstand zal je daar in ieder geval beter de weg in kunnen wijzen, maar ik denk in ieder geval niet dat je dit zelf gaat kunnen oplossen. Reageren
Crypteq Geplaatst: 16 januari 2013 Rapport Geplaatst: 16 januari 2013 Een aantal screens gevonden van de laatste map van m'n oude server, overigs allemaal legit Klik voor groter formaat. Een grote lege ruimte uitgehakt: Met achterin als eindresultaat: en voorin: Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 16 januari 2013 Rapport Geplaatst: 16 januari 2013 (bewerkt) Vroegâh. (Gegenereerde foto van Crypteq) Alleen deze map zou ik nog wel eens willen spelen naast de alleroudste map: (Foto van Vince) En om af te sluiten nog mijn eeuwige trots! Bewerkt: 17 januari 2013 door Bierbuikje Reageren
Sublime Geplaatst: 17 januari 2013 Rapport Geplaatst: 17 januari 2013 (Foto van Vince) Mijn huis staat ook op die foto (rechter van de twee vliegende huizen). Had daar echt een extreem grote farm op gebouwd Volgens mij joinde ik op het moment dat die enorme Minecraft meneer in de server stond. Ik zat daar echt zo van wtf Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.