Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wat dacht je van deze? :puh: Screenshot komt van dezelfde map als Crypteq's screenshots. (Deze is van buitenaf.)

20120428172158.png

Screenshot is gemaakt door Tauvik. De hele binnenkant van de berg zat volgestouwd met kamers en huizen en de farms, de buitenkant loopt aan de linkerkant nog door naar de achterkant. :puh:

Edit: Dit is de andere kant:

25umtcz.png

Deze screenshot is gemaakt door Isic. Dit is overigens toch nog best wel een flinke map geworden, ondanks dat het de laatste was. Waarom stopten we eigenlijk met deze map? :(

Bewerkt: door Basssss
  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Het probleem is meestal dat we verveeld raken omdat alles al gebouwd is. Eigenlijk moesten we telkens een stuk verhuizen over de map zodat de oude gebouwen nog in dezelfde map blijven ofzo :puh:

Geplaatst:

Het probleem is meestal dat we verveeld raken omdat alles al gebouwd is. Eigenlijk moesten we telkens een stuk verhuizen over de map zodat de oude gebouwen nog in dezelfde map blijven ofzo :puh:

Klopt, maar de laatste map + de server is gestopt omdat ik niet langer de server thuis wou / kon hosten.

Maar met de nieuwe server, wie weet :puh:

Geplaatst:

Dat is vaak het probleem met Survival-servers. Na een tijdje bouwen (als je eigelijk alles hebt of hebt gedaan) dan is het plezier aan het spelen op die server wat weg en dan start je snel een nieuwe. Heb zo ook al 7 verschillende keren Survival opnieuw gestart op een server en na een tijdje is het plezier er wat uit en dan begin je opnieuw etc. :puh:

Die laatste maps waren wat mij betreft toch wel het grootste genot. Wat mis ik mijn Hub en New-Texo :(

Hoop dat er snel weer een server met Gtaforum luitjes komt :)

Bewerkt: door $NeoSyp$

Ik vond de eerste map het beste :(

Klopt, de laatste map was daarna het gezelligst (naar mijn mening :) )

Cryp, is er al meer bekend over de server? Ben survival server waar op zit behoorlijk beu aan raken. XD

Nog niet, er is vandaag een herinnering gestuurd.

Die laatste maps waren wat mij betreft toch wel het grootste genot. Wat mis ik mijn Hub en New-Texo :(

Hoop dat er snel weer een server met Gtaforum luitjes komt :)

Heb nog wel een screen voor van je:

screen%20%289%29.png

Ik zal eens kijken of er in de tussentijd een tijdelijke server opgezet kan worden (waar dan natuurlijk hier op het forum niet over gepraat mag worden ;) )

Totdat we hopelijk toestemming hebben.

Bewerkt: door Crypteq
Geplaatst:

Zou de pentium T4400 in combo met GMA 4500m Minecraft aankunnen? Dat ding is al tergend traag maar zo te zien wordt dat mn enigste optie ...

Geplaatst:

Heb nog wel een screen voor van je:

screen%20%289%29.png

Ik zal eens kijken of er in de tussentijd een tijdelijke server opgezet kan worden (waar dan natuurlijk hier op het forum niet over gepraat mag worden ;) )

Totdat we hopelijk toestemming hebben.

Wat voor mods gebruik jij? Je hebt een apart screenpack en de wereld houdt halverwege op met genereren. :puh:

Geplaatst:

Zou de pentium T4400 in combo met GMA 4500m Minecraft aankunnen? Dat ding is al tergend traag maar zo te zien wordt dat mn enigste optie ...

Zal waarschijnlijk erg langzaam zijn.

Wat voor mods gebruik jij? Je hebt een apart screenpack en de wereld houdt halverwege op met genereren. :puh:

Gewoon standaard met mipmapping, en dat het ophoud met renderen, tja dat ligt gewoon aan MC.

Jullie maken me nostalgisch met die server screens, waar is de tijd. :'( Komt er binnenkort weer een server?

Sterker nog, er is al een aanvraag gedaan voor een topic voor een MC server, zodat we niet als eerst moeten verhuizen :).

Als we toestemming krijgen dan de server zeer snel online staan, server zelf is namelijk al opgebouwd, enkel nog online zetten :).

Geplaatst:

Hoelang zal die toestemming nog in beslag nemen? Is toch al tijdje geleden aangevraagd?

Klopt, maar we hebben geduld. En zoals Crypteq al zei zijn we bezig met een alternatief tot het antwoord. ;)

Eventjes geduld.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...