Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Heb ik weinig :D Begin survival server waar ik op zit beu te raken. Wil gewoon alles opnieuw beginnen.

We bouwen de spanning letterlijk op! :D

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Er zijn volgens mij ook heel veel nieuwe mogelijkheden voor het maken van een Adventure Map. Dat hebben we al een keer eerder geprobeerd, maar toen vond niemand het leuk, maar misschien is het met al de nieuwe mogelijkheden wel iets interessanter.

Geplaatst:

Vind survival toch leuker dan bouwen hoor, maar we weten weinig over de server.

Euhmygerd! En met die segway kan ik natuurlijk de gezellige stroom van berichten even opbreken met wat muftige plaatjes. Wil ze toch eerst posten voordat ik ze verwijder :puh:

20130107011554.png

Heb het Dorsdal eens geremodelt, was in feite een vrij massieve blok oorspronkelijk.

20130107011645.png

Heb al eens van op dezelfde plek een foto gemaakt, is niet meer te herkennen :puh:

20130107011721.png

Phannas Dau (Mincehorn) en Rainbow Clash (Pun Intended)

20130107011848.png

Hesara University (mag wel wat afgewerkt worden)

En een extraatje van tijdens het bouwen van het zwembad:

20130114225923.png

Wat klooien met de "Flip" uit MCEdit :puh:

Geplaatst:

Ziet er erg tof uit, het leuke is dat je met ieder gebouw een totaal andere soort materialen gebruikt. Als je dat niet had gedaan had het nogal saai geweest denk ik, de variatie maakt het leuk om naar te kijken.

Geplaatst:

Maar even een screentje gemaakt met wie ik samen speel nu.

2gv2814.png

Zijn samen weg gegaan bij een ander omdat als ie chagerijnig was untruste hij ons op onze claim.

Geplaatst:

Ik denk dat de mods het vergeten zijn...

De mods zijn het niet vergeten, die mogen alleen niet zelf beslissen, en zijn ook van andere afhankelijk (die t misschien wel zijn vergeten :puh: )

Verder heb ik nu weer tijd (stage zut zit dr zo goed als op :sigaar: ), dus van het weekend de server in orde maken, en dan voor de mensen die willen kunnen ze er van het weekend op, echter mag er dan hier (op het forum) niet over gesproken worden :).

Geplaatst:

Ik denk dat de mods het vergeten zijn...

Nee hoor, het duurt gewoon lang voordat er een algemeen akkoord komt over zoiets. Zoiets neemt nu zijn tijd.

Geplaatst:

Maar het gaat toch over een eigen topic, en niet een eigen subforum? Dan kan het toch niet lang duren om een beslissing te nemen? Er worden elke dag nieuwe topics gemaakt, en wat kan er nou allemaal mis gaan?

Geplaatst:

Het ging in essentie toch voornamelijk over een server die aan GATGames gelinkt was? Een bijbehorend topic is dan maar een kleine zaak.

Geplaatst:

Hallo ik heb een server en ik wil graag mensen admin maken en hun ook de rechten geven om de server aan- en uit te zetten. Maar hoe doe ik dat? Ik heb die mensen wel op het bestand ops.txt gezet maar ik weet niet hoe ik hun die rechten moet geven.Moeten hun ook dat Minecraft.server.jar downloaden voordat?

Geplaatst:

Hallo ik heb een server en ik wil graag mensen admin maken en hun ook de rechten geven om de server aan- en uit te zetten. Maar hoe doe ik dat? Ik heb die mensen wel op het bestand ops.txt gezet maar ik weet niet hoe ik hun die rechten moet geven.Moeten hun ook dat Minecraft.server.jar downloaden voordat?

Voor zo ver ik weet moeten zij ook toegang hebben tot die server, maar niet het bestand zelf hebben want dan runt hij van hun computer. Weet niet of je iets van een controlpanel hebt? Dan kan je ze daar toegang ingeven en alleen zeggen dat ze de server aan/uit kunnen zetten.

Geplaatst:

Aangezien je server als een bestand op een bepaalde locatie draait (op een willekeurige PC naar keuze) lijkt het mij onwaarschijnlijk dat anderen die van op afstand zouden kunnen opzetten zonder dat die PC zelf draait. Dus jouw optie zou dan zijn om je PC (en server dus) continu te laten draaien :3

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...