Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo ik heb een server en ik wil graag mensen admin maken en hun ook de rechten geven om de server aan- en uit te zetten. Maar hoe doe ik dat? Ik heb die mensen wel op het bestand ops.txt gezet maar ik weet niet hoe ik hun die rechten moet geven.Moeten hun ook dat Minecraft.server.jar downloaden voordat?

Voor zo ver ik weet moeten zij ook toegang hebben tot die server, maar niet het bestand zelf hebben want dan runt hij van hun computer. Weet niet of je iets van een controlpanel hebt? Dan kan je ze daar toegang ingeven en alleen zeggen dat ze de server aan/uit kunnen zetten.

Waar vind ik dat control panel?

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Waar vind ik dat control panel?

Standaard, nergens.

Als je een Bukkit gebruikt, dan zijn er wel plugins die een web-based control panel aanbieden, of via een IOS of Android app.

Echter hiervoor moet er wel toegang tot je computer zijn wat je kan instellen via port-forwarding.

Heb je totaal geen ervaring met het opzetten van een (bukkit) Minecraft server, dan is het een aardig karwei, en niet zo makkelijk als je denkt.

Geplaatst:

ik heb zo'n hamachi server, kan ik die veranderen in een Bukkit server? Zodat ik wel die save kan gebruiken?

Geplaatst:

Je kan de server prima in een Bukkit server veranderen, maar dan zul je (volgens mij) de server helemaal opnieuw op moeten bouwen, en dus met de bestanden die op de site van Bukkit staan. Als je de server eenmaal hebt gemaakt kun je volgens mij de save van je huidige server dan prima in de Bukkit server stoppen.

Ik ga je niet uitleggen hoe het moet: er zijn genoeg tutorials te vinden op YouTube en Google, en het is mij zelf nog nooit gelukt, vandaar :puh:

Veel succes!

Geplaatst:

ik heb zo'n hamachi server, kan ik die veranderen in een Bukkit server? Zodat ik wel die save kan gebruiken?

Google "How to make bukkit server"

Youtube daarna "Bukkit permissions"

Vind je vast genoeg.

Geplaatst:

Google "How to make bukkit server"

Youtube daarna "Bukkit permissions"

Vind je vast genoeg.

Waarna je door de bomen het bos niet meer ziet, zoveel mogelijkheden :clown:

Heb je geen mogelijkheid om te port-forwarden, want indien dat mogelijk is dan raad ik Hamachi echt af.

Daarnaast als je een "control panel" o.i.d. wilt voor andere spelers dan gaat dat via Hamachi al helemaal lastig.

Als je er niet uitkomt, dan moet je het maar zeggen; heb hier een standaard Bukkit server als "template" staan, die je wel mag gebruiken :) .

Geplaatst:

Nou ja, dan kan ik weer het topic kan vervuilen met mijn random genomen screenshots, vijf deze keer :puh:

20130118232223.png

Altijd met Sky Terrace op de achtergrond.

20130118232307.png

De Beurs.

20130118232317.png

Het zwembad, dat nog een naam en interieur nodig heeft.

20130118232715.png

Heeft een nog Spaans gevoel en hallo schaap!

20130118233004.png

Vind het een goed geslaagde doos :3

Geplaatst:

Verschijnende leden in dit topic vragen zich af wanneer de server online komt.

We zijn momenteel in afwachting op een antwoord voor een topic voor de server.

Omdat de server al klaar is, en online gezet kan worden, willen we jullie niet langer laten wachten.

Omdat er nog geen toestemming is, mag er in dit topic niet over de server gepraat worden!

Voor informatie over de server stuur een PB naar Crypteq of Venzio.

>>> Door Bassieboy35: Inderdaad, tot dat er nog geen toestemming voor is gegeven, kan er nog niet over de server gepraat worden. We doen ons best om tot een besluit te komen.<<<

Geplaatst:

Rinaldootje, Basssss, Kryziek en nog wat jongens. Ik denk dat als je een pagina (of 10) terugbladert je een hoop aan Tekkit-screenshots ziet zelfs :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...