Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Weet iemand hoe deze blokjes heten?

Als je die onder een plessure plate plaatst word je geteleporteert of er komt tekst in beeld.

2rdyqm8.jpg

Geplaatst:

En ook enkel aan te passen als je administrator bent binnen je eigen savegame en cheats op "On" hebt staan.

Is trouwens wel geweldig veel mee te doen, je moet de codes gewoon goed kennen :puh:

Geplaatst:

Ik gebruik ze alleen op Singleplayer, ik zit eraan te denken om de Faithful 32 Texture Pack te nemen op Multiplayer.

Bedankt beide! :)

Geplaatst:

Wat me opvalt is dat niemand hier een texture pack gebruikt.. Vanwaar?

Ik gebruik af en toe een texture pack, maar ben te lui om die te vervangen na elke update. Bijgevolg speel ik gewoon Vanilla en hoewel dat de meningen erover verschillen ziet dat er nog altijd het beste uit ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Zo werken command blocks:

Ikzelf gebruik geen texturepack. Ik vind vanilla Minecraft herkenbaar en leuk genoeg. :puh: Echter zoiets als dit wil ik misschien nog wel eens een keer installeren.

Bewerkt: door Basssss
Geplaatst:

Als er ergens een server online is waar jullie zusammen spelen, dan hoor ik 't graag (via een PB'tje ofzo). Multiplayer blijft leuk, singleplayer word ik vrij snel beu. :puh:

Geplaatst:

Ik heb al een tijdje geen MC meer gespeeld, maar ik heb veel Faithfull gebruikt als texture pack. Persoonlijk heb ik altijd een hekel gehad aan texture packs die de textures compleet veranderen. Iets als Faithfull zorgt ervoor dat de originele textures gespaard blijven, maar dat het er net iets beter uitziet.

Geplaatst:

Paar plaatjes van een of andere random server :roll:.

Bierbuikje en Kryziek hard aan het werk voor een bilbiotheek:

21eunmq.png

Isic en Danny zijn gewoon schooiers:

4u8j02.png

De bilbiotheek [under Construction]:

2r2n8fn.png

Overzicht van een deel van het dorp:

sqqc2a.png

Bassie's huis:

2m7sqdi.png

Er zijn nog veel meer screenshots, maar die kan ik hier niet allemaal posten.

Geplaatst:

Die commands blocks zijn best handige dingen, ik heb nu iets gemaakt dat ik het dag licht kan veranderen in nachtlicht, en andersom.

Heb ook een teleport gemaakt en iets met tekst, dat als je op een plessure plate komt dat er tekst komt te staan in beeld.

Ik zou morgen hier wel even screens plaatsen van de server.

Geplaatst:

Nou eindelijk mijn eerste diamonds via een quarry binnen. :3

2qnno9c.png

Overigens, iemand die weet waar Tungsten Ore voor gebruikt kan worden? Naar mijn weten is het alleen veel EMC waard..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...