Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Tungsten is alleen EMC waard voor derest niks.

Tungsten is nog nergens bruikbaar voor. De maker van RedPower had de ore toegevoegd, zodat mocht ze ooit nog eens een extra ore nodig hebben, dan zat die al in de savegames van de RedPower gebruikers. Zodat ze geen nieuwe map aan hoefden te maken, als ze met de nieuwere versies van de mod wouden spelen. Echter, Tungsten is er al vrij lang, en je kunt het nog steeds nergens voor gebruiken. :puh:

Geplaatst:

Zo te zien zijn jullie het illegale pad opgegaan en al met die server bezig geweest en IP's uit zijn gaan delen, foei foei.

Maar ik heb goed nieuws voor jullie, het heeft misschien wat lang geduurd, maar zoiets heeft tijd nodig. Bij deze zijn wij het erover eens dat er een server mag komen, maar er zijn wel wat maar's. We houden deze server binnen de perken van dit topic, dus geen andere topics. We vinden het goed als er een IP wordt gepost, zo lang het niet uitloopt tot reclame maken, én het natuurlijk bij één server blijft. In dit geval dus deze van Crypteq en Venzio als ik dat zo goed zeg?

Over het eventueel stelen van eigendommen binnen de server zijn wij uiteraard niet voor aansprakelijk, daar moet je bij de hoster(s) zijn. blij.gif

En als laatste houd het gezellig en veel plezier. :)

Geplaatst:

Oh, was een beetje moeilijk te bepalen dmv plain text. Met emoties en houding is het meestal makkelijker te bepalen :puh:

Geplaatst:

Het was een serieuze grap, alleen als die bestaan? :puh:

Maar goed we gaan weer even ontopic, heeft iemand het IP dan kan ik ook een bezoekje nemen :).

Geplaatst:

46.249.59.247:25697 ^_^

Dat dus. Maar graag even laten weten of je komt spelen en je naam laten weten, we posten later wat meer informatie.

Geplaatst:

In dit geval dus deze van Crypteq en Venzio als ik dat zo goed zeg?

Over het eventueel stelen van eigendommen binnen de server zijn wij uiteraard niet voor aansprakelijk, daar moet je bij de hoster(s) zijn. blij.gif

En als laatste houd het gezellig en veel plezier. smile3.gif

Dat is goed nieuws, het ging ook enkel erom dat er over "gepraat" mag worden, zei het via dit topic of een ander topic. :),
Geplaatst:

46.249.59.247:25697 ^_^

Dat dus. Maar graag even laten weten of je komt spelen en je naam laten weten, we posten later wat meer informatie.

Ik ben er ook bij, Minecraft naam is het zelfde als forum naam. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Moet je jezelf aanmelden via dit topic of via een PB'tje?

In het eerste geval: mijn MC naam is foreigner97.

@Hieronder: Oh, got it :)

Bewerkt: door Foreigner97
Geplaatst:

Het is gewoon de bedoeling dat je je aanmeld zodra je de server binnenkomt, het is dus niet nodig om ieders accountnaam te gaan posten. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Weet iemand misschien hoe ik aan mushroom blokjes kom?

Als ik een hele grote paddestoel plant met bone meal en een paddestoel krijg ik die blokjes niet.

Het gaat om deze blokjes:

180px-Huge_Red_Mushroom.png

Ik wil die rood met wit gestipte blokken los in mijn inventaris krijgen. :)

Bewerkt: door myron.b

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...