myron.b Geplaatst: 5 februari 2013 Rapport Geplaatst: 5 februari 2013 En wat moet ik dan doen? Reageren
Basssss Geplaatst: 5 februari 2013 Rapport Geplaatst: 5 februari 2013 Weet iemand misschien hoe ik aan mushroom blokjes kom? Als ik een hele grote paddestoel plant met bone meal en een paddestoel krijg ik die blokjes niet. Het gaat om deze blokjes: Ik wil die rood met wit gestipte blokken los in mijn inventaris krijgen. Cheaten is waarschijnlijk de enige manier om ze te krijgen. Met een /give command of een mod. Misschien dat de enchantment "Silktouch I" ook werd, maar dat weet ik niet zeker. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 5 februari 2013 Rapport Geplaatst: 5 februari 2013 Oh bedoel je het zo Myron. Ik dacht dat je zo een paddestoel wou ipv een bruine. Die blokjes krijg je alleen door te cheaten. Silk touch werkt niet. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 februari 2013 Rapport Geplaatst: 5 februari 2013 En wat moet ik dan doen? TooManyItems installeren of CommandBlocks plaatsen met /give xxx x (met xxx het Block ID en x het aantal dat je wilt) Reageren
Big Boss Geplaatst: 5 februari 2013 Rapport Geplaatst: 5 februari 2013 Ik herinner mij toch dat ik mushroom blocks eens verkregen heb met een Silk Touch bijl. Misschien dat het intussen veranderd is, dat weet ik niet. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 februari 2013 Rapport Geplaatst: 5 februari 2013 Hoewel dat de wiki momenteel dit heeft staan omtrent Silk Touch: Items which can be obtained legitimately only through use of Silk Touch: grass block, coal ore, lapis lazuli ore, diamond ore, redstone ore, emerald ore, ice, powered redstone lamps, huge mushroom blocks, mycelium, cobweb. Silk Touch does not work on: cake, carrots, cocoa pod, dead bush, fire, double slabs, farmland, melon and pumpkin stems, monster spawner, nether wart, potatoes, snow, tall grass, wheat, sugar cane. Het proberen waar dus, hoewel dat Silk Touch een niet zo makkelijke enchantment is. Daarbij is het plaatsen van Huge Mushroom Blocks ook een grote miserie. Reageren
myron.b Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Geplaatst: 6 februari 2013 In TMI is dat block bruin, achja dan gebruik ik wel die. Is er trouwens een mogelijkheid om Furnaces eeuwig te laten branden? Reageren
Basssss Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Geplaatst: 6 februari 2013 In TMI is dat block bruin, achja dan gebruik ik wel die. Is er trouwens een mogelijkheid om Furnaces eeuwig te laten branden? Je kunt de eeuwig brandende furnace gebruiken, maar die gaat wel uit zodra je 'm gebruikt. Daarnaast kun je er een lava bucket in stoppen, als je wil dat 'ie gewoon aardig lang brandt. Zie hier. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Geplaatst: 6 februari 2013 In TMI is dat block bruin, achja dan gebruik ik wel die. Bij mij zijn beide type blocks aanwezig, dus dat is best vreemd. Dat van die Furnace is trouwens quasi onmogelijk. Reageren
Sublime Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 Hey ik heb voor de grap maar eens een MC filmpje gemaakt: http://www.youtube.com/watch?v=wBC6E3Y4dCw&feature=youtube_gdata_player Reageren
mekane Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 Als ik nou mijn eerste wereld nog had... Raad eens wie er hier nog altijd op zijn eerste Minecraft-wereld speelt? En bij Mojang hebben ze zeker wel nog genoeg verbeelding hoor, maar ze brengen het niet allemaal uit, momenteel luisteren ze voornamelijk naar wat de community wilt. De volgende update staat in het teken van Redstone (en man wat heb ik daar lang op zitten wachten) Fotootjes Symmetrie... Buildings everywhere! Height Makati Tower Hursdan Hills heb je dat met mods gedaan of gewoon met de spullen van minecraft zelf Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 Je ziet toch dat het default blokken zijn.. Reageren
mekane Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 ja dat weet ik neit ik ben een beginner op het gebied van minecraft Reageren
Sublime Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 N00b, gebruik dan de minecraft wiki of kijk een paar tutorials Reageren
myron.b Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 Hij heeft dat helemaal zelf gemaakt, zijn stad moet wel heel groot zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.