Big Boss Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 Laag na laag dezelfde verdieping bouwen wordt op den duur toch ook wel eens saai ... Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 Snipe aan het badderen met een professor. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 heb je dat met mods gedaan of gewoon met de spullen van minecraft zelf Hmm, Minecraft zelf + MCEdit. Ik zie dat deze screens zijn genomen in een Optifine-loze periode! :o Laag na laag dezelfde verdieping bouwen wordt op den duur toch ook wel eens saai ... Bij herhaling is het gewoon slimmer om MCEdit te gebruiken inderdaad. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 7 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 Weer wat verse screenshots uit de server: Senne op zijn huis: Een veldje met het huis van Basss op de achtergrond: Het dorp bij zonlicht: De wolkenkrabbers van Phoeny: De hoofdstraad [Featuring Bierbuikje]: Bierbuikje staat vol trots voor zijn huis: Het dorp bij maanlicht: Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 Misschien wat langzaampjes, maar het dorp gaat er zeker op vooruit! Trouwens een goede naam voor het weggetje aan de spawn, Hoofdstraad Heb daarstraks uit 1 Lapis Ore block 32 Lapis Lazuli gekregen (Pickaxe had Fortune III), dat is hetzelfde als 8 Diamonds krijgen uit 1 block o.O Reageren
Basssss Geplaatst: 8 februari 2013 Rapport Geplaatst: 8 februari 2013 Jeetje Phoeny, snelle Jelle dat je bent. Weer wat verse screenshots uit de server: Mooi uitzicht vanaf mijn huis he. Misschien wat langzaampjes, maar het dorp gaat er zeker op vooruit! Trouwens een goede naam voor het weggetje aan de spawn, Hoofdstraad Heb daarstraks uit 1 Lapis Ore block 32 Lapis Lazuli gekregen (Pickaxe had Fortune III), dat is hetzelfde als 8 Diamonds krijgen uit 1 block o.O Jeetje, Phoeny, niet zo snel joh. Ik ben ook eventjes twee dagen niet in de server en iedereen is al rijk. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 8 februari 2013 Rapport Geplaatst: 8 februari 2013 Heb ook maar even een account gemaakt in de server, heb er zin in! Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 8 februari 2013 Rapport Geplaatst: 8 februari 2013 Vanaf heden in de bieb! Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 8 februari 2013 Rapport Geplaatst: 8 februari 2013 (bewerkt) Klein detail: het is foreigner97, i.p.v. foreigner93 Bewerkt: 8 februari 2013 door Foreigner97 Reageren
TalkingPear Geplaatst: 8 februari 2013 Rapport Geplaatst: 8 februari 2013 Ben bezig met mijn huis, gaat langer duren dan ik had gedacht... Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 8 februari 2013 Rapport Geplaatst: 8 februari 2013 Is de server er al? Wat is 't adres? Zou graag een kijkje willen nemen Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 8 februari 2013 Rapport Geplaatst: 8 februari 2013 Server is er al, adres: 46.249.59.247:25697 Reageren
Venzio Geplaatst: 8 februari 2013 Rapport Geplaatst: 8 februari 2013 Mijn villa en mijn nieuwe wolkenkrabber (het WTC en nog lang niet af): Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 8 februari 2013 Rapport Geplaatst: 8 februari 2013 'k Blijf 'm vet vinden Concurrentie voor Phoeny Reageren
TalkingPear Geplaatst: 8 februari 2013 Rapport Geplaatst: 8 februari 2013 Ben nu eindelijk klaar met de ingang van m'n huis, was aardig veel werk om al dat zand voor die Smooth Sandstone te krijgen. Hopelijk kan ik morgen een begin maken aan het ondergrondse deel van mijn huis. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.