Venzio Geplaatst: 8 februari 2013 Rapport Geplaatst: 8 februari 2013 'k Blijf 'm vet vinden Concurrentie voor Phoeny 'k Blijf 'm vet vinden Concurrentie voor Phoeny Pff, mijn gebouw kijkt straks gewoon neer op de ''wolkenkrabbers'' van Phoeny als je ze zo wilt noemen. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 8 februari 2013 Rapport Geplaatst: 8 februari 2013 Zo, beginnershutje is klaar. Tuintje erbij en nu op naar het echte huis Reageren
TalkingPear Geplaatst: 9 februari 2013 Rapport Geplaatst: 9 februari 2013 (bewerkt) Ben nu ongeveer op de helft met mijn farm, vandaag krijg ik hem denk ik wel af. Hij is af en ik verbouw er nu wortels op, ben nu ook al best wel ver met het ondergrondse gedeelte van mijn huis, ben nu bezig met een chestroom. Bewerkt: 9 februari 2013 door TalkingPear Reageren
Big Boss Geplaatst: 9 februari 2013 Rapport Geplaatst: 9 februari 2013 Begonnen met mijn domein te ommuren. Al ettelijke stacken logs opgebruikt. Ik heb nu ongeveer 30 meter muur. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 9 februari 2013 Rapport Geplaatst: 9 februari 2013 (bewerkt) Was gezellig in de server Zonet nog bezoek gehad van een spider jockey, resultaat van de irritante spinnen die telkens je dak op klimmen ;P Huis ook net afgemaakt (exterieur dan), screentjes zullen ASAP volgen. Hier een voorproefje, met een spider jockey op het balkon, met Venzio's WTC + mansion op de achtergrond. Bewerkt: 9 februari 2013 door Foreigner97 Reageren
TalkingPear Geplaatst: 10 februari 2013 Rapport Geplaatst: 10 februari 2013 Ik ben nu klaar met mijn chestroom, ben nu ook bijna klaar met een gang die je naar de keuken en mogelijk nog meerdere kamers lijd. Komen er trouwens nog mensen? Het is zo rustig met z'n drieën. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 10 februari 2013 Rapport Geplaatst: 10 februari 2013 In samenwerking met Crypteq presenteer ik u!: Reageren
Isic Geplaatst: 10 februari 2013 Rapport Geplaatst: 10 februari 2013 Leuke maps, maar zou graag meer kunnen inzoomen op me huis. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 10 februari 2013 Rapport Geplaatst: 10 februari 2013 De technologie reikt helaas niet zo ver. De gedetailleerde map is 2 gb. Reageren
Isic Geplaatst: 10 februari 2013 Rapport Geplaatst: 10 februari 2013 Wil je die naar me sturen? Wil wel eens bekijken XD Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 10 februari 2013 Rapport Geplaatst: 10 februari 2013 (bewerkt) Die heb ik weer verwijderd, want mijn computer werd er niet blij van. Ik houd het hier nog even bij, het gaat tenslotte om een overzicht te krijgen van alles. De volgende keer eventueel maak ik de plaatjes groter zodat er meer van de omgeving op past. Bewerkt: 10 februari 2013 door Bierbuikje Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 februari 2013 Rapport Geplaatst: 10 februari 2013 Ven's "WTC" ziet er zonder interieur uit als een grote grijze kooi. Hij is zo ver als ik kan zien al 1/5-6e van de limiet dus het gaat er in de toekomst wel indrukwekkend, maar massief, uitzien. Vind BigBoss' windmolen wel leuk Reageren
Big Boss Geplaatst: 10 februari 2013 Rapport Geplaatst: 10 februari 2013 Die laatste, ja. Ik bouwde een portal in de Nether bij het Nether Fortress en kwam in open zee uit. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 10 februari 2013 Rapport Geplaatst: 10 februari 2013 Leuke map, je kan mijn huis best wel duidelijk zien. (Sandstone valt best wel op) Heb trouwens mijn keuken afgemaakt en ga hierna beginnen aan een mijn. Reageren
Crypteq Geplaatst: 10 februari 2013 Rapport Geplaatst: 10 februari 2013 (bewerkt) Drukte bij de spawn: Mooi overzicht van de gebouwen bij de spawn + de nieuwe "water-weg": Bewerkt: 10 februari 2013 door Crypteq Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.