Basssss Geplaatst: 10 februari 2013 Rapport Geplaatst: 10 februari 2013 Pff.. Ik moet ook maar eens weer op de server komen, er is alweer veel veranderd. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 11 februari 2013 Rapport Geplaatst: 11 februari 2013 Ik was een weekend weg en ik herkende sommige dingen aan de spawn al niet meer, het gaat goed vooruit vind ik. En dan nog eens een reeksje van 1 gebouw : Gamella 520 - Garuda (ik vind het zelf prachtig :3) En dan nog Gamella 509 - Whitespoon Reageren
Basssss Geplaatst: 12 februari 2013 Rapport Geplaatst: 12 februari 2013 Hee Senne. :3 Gister gevonden in een Dungeon, een Fortune II boek. Reageren
Cabyon Geplaatst: 12 februari 2013 Rapport Geplaatst: 12 februari 2013 Erg gave server, zit er nu ook op. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 12 februari 2013 Rapport Geplaatst: 12 februari 2013 Word steeds drukker, ben nu onderhand een eindje op weg met de mijn waar ik vandaag aan begonnen ben. Daarna ga ik denk ik beginnen aan een slaapkamer of aan een 2e mijn. Reageren
myron.b Geplaatst: 12 februari 2013 Rapport Geplaatst: 12 februari 2013 Bestaat Misa's Texture Pack 32x ? Want ik kom alleen maar 64x tegen. Reageren
Crypteq Geplaatst: 12 februari 2013 Rapport Geplaatst: 12 februari 2013 Bestaat Misa's Texture Pack 32x ? Want ik kom alleen maar 64x tegen. Waarschijnlijk niet, maar wat is het voor moeite om een HD texture pack patch te installeren, of nog beter optifine waar het bij in zit Reageren
.Senne Geplaatst: 12 februari 2013 Rapport Geplaatst: 12 februari 2013 Hee Senne. :3 Gister gevonden in een Dungeon, een Fortune II boek. Heb op 't laatste gister eindelijk een Fortune II gekregen op een pickaxe, nu enkel dat nog zien te upgraden naar III. Ben nu boeken aan 't enchanten, dan kan ik m'n wapens zelf kiezen. Reageren
.Senne Geplaatst: 12 februari 2013 Rapport Geplaatst: 12 februari 2013 (bewerkt) Was een toren van redstone aan 't maken om daarna met Fortune II pickaxe weer neer te halen en meer ore te krijgen, en gaf een mooi overview van de spawn. Hier wat screentjes (eerste is een woestijndorpje dat ik tegenkwam): Bewerkt: 12 februari 2013 door .Senne Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 12 februari 2013 Rapport Geplaatst: 12 februari 2013 Hoe maak jij zulke redstone blokken? Reageren
.Senne Geplaatst: 12 februari 2013 Rapport Geplaatst: 12 februari 2013 Een tool die je jezelf elke blok laat geven die er is, en in de gewenste hoeveelheid. Nee, met Silk Touch op een diamond pickaxe. Dan hak je de blok weg zoals ie is, en wordt het geen redstone dust (of diamond ore, enzovoort). Ik doe dit omdat ik met Silk Touch kan mijnen, en dan eenmaal thuis de blokken kan plaatsen en met m'n fortune pickaxe hun drops kan verdubbelen. Ik wil namelijk niet gaan minen met fortune II omdat dan a) je inventory direct vol zit en b) je het risico loopt van die axe kwijt te raken bij death en fortune is best zeldzaam. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 12 februari 2013 Rapport Geplaatst: 12 februari 2013 Hij heeft SIlk Touch. Dat is trouwens het woestijndorpje (van Neo) dat ik en Basss hebben uitgebuit voor Emeralds Heb ook 2 screens: Zoek het varken. Ik denk dat ik de "Grote Berg" heb gevonden van Neo Reageren
Crypteq Geplaatst: 13 februari 2013 Rapport Geplaatst: 13 februari 2013 Beetje aan het prutsen met een map naar 3d model omzetten Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 13 februari 2013 Rapport Geplaatst: 13 februari 2013 Vet! Dan zie je maar hoe ingame vertekent en dat alles eigenlijk heel dichtbij is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.