Big Boss Geplaatst: 13 februari 2013 Rapport Geplaatst: 13 februari 2013 mijn gebied is er uiteraard weer net afgeknipt (rechtsboven). Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 februari 2013 Rapport Geplaatst: 13 februari 2013 Dat is volgens mij gewoon hetzelfde gebied van de centrale map x2 of x3, dus echt bewust je er af knippen zal hier niet de motivatie zijn. Heb trouwens ons eerste Mushroom Island gevonden. Na 6km Ocean-biome aangekomen op een vrij groot eiland. Niks meegenomen aangezien niks echt nuttig is buiten een Mushroom-biome zelf :3 Reageren
TalkingPear Geplaatst: 13 februari 2013 Rapport Geplaatst: 13 februari 2013 Leuke foto's, wil de buitenkant van mijn nog wel even aanpassen, vind hem nu nogal saai maar ik moet nog beslissen wat ik er nou precies mee wil doen. Reageren
myron.b Geplaatst: 13 februari 2013 Rapport Geplaatst: 13 februari 2013 (bewerkt) Is het mogelijk om donkere ruimtes te maken zonder dat er vleermuizen spawnen? Want ik maak een soort parkour en ik wil niet te veel licht gebruiken. En zo ja, hoe dan? Hoe maak je trouwens zulke foto's, Crypteq? Bewerkt: 13 februari 2013 door myron.b Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 februari 2013 Rapport Geplaatst: 13 februari 2013 Bouw je parkour op y=2-7 ; dan heb je de Bedrockblur (zie je enkel wanneer je in Survival bent) die je zicht blokkeert. Dan kun je alles verlichten maar dan valt het niet zo hard meer op. Ook kun je natuurlijk werken met Blindness-potions. Reageren
Crypteq Geplaatst: 13 februari 2013 Rapport Geplaatst: 13 februari 2013 (bewerkt) mijn gebied is er uiteraard weer net afgeknipt (rechtsboven). Speciaal voor jou alleen jou gebied gerenderd : Hoe maak je trouwens zulke foto's, Crypteq? Dat is geen foto maar een 3D render, dat doe ik door een deel van de map te exporteren naar een 3D model, dat doe ik met: mineways.Daarna importeer ik het in een 3D modelleer programma, ik gebruik daarvoor Cinema 4D, daarin voeg ik lichteffecten e.d. toe en render ik het plaatje . Bewerkt: 13 februari 2013 door Crypteq Reageren
.Senne Geplaatst: 13 februari 2013 Rapport Geplaatst: 13 februari 2013 mijn gebied is er uiteraard weer net afgeknipt (rechtsboven). Speciaal voor jou alleen jou gebied gerenderd : Ik zie coal linksonder, snel even gaan minen. Vette screens hoor! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 februari 2013 Rapport Geplaatst: 13 februari 2013 Dat is geen foto maar een 3D render, dat doe ik door een deel van de map te exporteren naar een 3D model, dat doe ik met: mineways. Dit leek me een heel interessant programma, zij het niet dat het elke keer crasht als ik iets probeer te exporten, jammer Reageren
Cabyon Geplaatst: 13 februari 2013 Rapport Geplaatst: 13 februari 2013 Voila, mijn Triple Penotti-toren! Reageren
Crypteq Geplaatst: 13 februari 2013 Rapport Geplaatst: 13 februari 2013 Dat is geen foto maar een 3D render, dat doe ik door een deel van de map te exporteren naar een 3D model, dat doe ik met: mineways. Dit leek me een heel interessant programma, zij het niet dat het elke keer crasht als ik iets probeer te exporten, jammer Als je te grote stukken pakt dan kan dat voorkomen ja, ligt ook aan de instellingen bij het exporteren, gewoon even prutsen met de instellingen Voila, mijn Triple Penotti-toren! Wat heb jij de render distance laag staan Reageren
Big Boss Geplaatst: 13 februari 2013 Rapport Geplaatst: 13 februari 2013 Speciaal voor jou alleen jou gebied gerenderd Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 februari 2013 Rapport Geplaatst: 13 februari 2013 Als je te grote stukken pakt dan kan dat voorkomen ja, ligt ook aan de instellingen bij het exporteren, gewoon even prutsen met de instellingen Wou me hele stad exporten :$ Cabby, speel jij nu op Tiny? Had het gebouw al gezien trouwens, vind het conceptueel wel lekker maar allesbehalve praktisch xD Reageren
Cabyon Geplaatst: 13 februari 2013 Rapport Geplaatst: 13 februari 2013 Het is niet bedoeld om praktisch te zijn, meer als symbool als toegang naar het dorp en bovendien kan ik experimenteren met bouwen. Reageren
Sublime Geplaatst: 14 februari 2013 Rapport Geplaatst: 14 februari 2013 Hmmm mn halve huis staat daar op, misschien moet ik het maar eens afmaken :S Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 14 februari 2013 Rapport Geplaatst: 14 februari 2013 (bewerkt) Beetje laat, maar vette foto's Crypteq Ik kom hopelijk morgen weer eens online, is deze week niet gelukt IVM school. Vanaf morgenmiddag een weekje vakantie Bewerkt: 14 februari 2013 door Foreigner97 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.