Votair Geplaatst: 9 december 2014 Rapport Geplaatst: 9 december 2014 (bewerkt) Type: Signature Stijl: Sergio Aguero Grootte: 500x150 Voorbeeld: - Tekst: Sergio Aguero Rand: Nee Kleuren: Blauw en wit Render (optioneel): - Extra (optioneel): Het liefst deze afbeelding in de signature verwerken: Alvast bedankt! Bewerkt: 9 december 2014 door Votair Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 9 december 2014 Rapport Geplaatst: 9 december 2014 Ik zal eens kijken wat ik kan doen, maar ik kan niets beloven. Ben ook nog maar een beginner. Reageren
Votair Geplaatst: 9 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2014 Bedankt Kai. Ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat! Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 9 december 2014 Rapport Geplaatst: 9 december 2014 Ik zou ook wel een signature voor jou willen maken, maar ik heb het een beetje druk i.v.m huiswerk. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 9 december 2014 Rapport Geplaatst: 9 december 2014 (bewerkt) Mja, ik geef het voorlopig even op. Ik ben al ruim een uur aan het kijken hoe ik die afbeelding 500x150 kan maken, maar ik zie geen oplossing. Ben gewoon nog niet vaardig genoeg. Bewerkt: 9 december 2014 door KaiSkillzz Reageren
Votair Geplaatst: 9 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2014 Mja, ik geef het voorlopig even op. Ik ben al ruim een uur aan het kijken hoe ik die afbeelding 500x150 kan maken, maar ik zie geen oplossing. Ben gewoon nog niet vaardig genoeg. Geen probleem. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 9 december 2014 Rapport Geplaatst: 9 december 2014 Ik heb een beetje gerommeld, en dit is het resultaat: Ik heb een iets andere pixel afmeting gebruikt, omdat het anders niet helemaal klopte. Je kan kiezen, zonder rand, of met blauwe rand. En ik heb het hele plaatje gebruikt. Blauwe rand: Zonder rand: Ik hoop dat het aan je vereisten voldoet Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 9 december 2014 Rapport Geplaatst: 9 december 2014 Ik heb een beetje gerommeld, en dit is het resultaat: Ik heb een iets andere pixel afmeting gebruikt, omdat het anders niet helemaal klopte. Je kan kiezen, zonder rand, of met blauwe rand. En ik heb het hele plaatje gebruikt. Blauwe rand: Zonder rand: Ik hoop dat het aan je vereisten voldoet Het is geen misvormde walrus, je kan proberen om tot 'etihad' eruit te snijden. Dan zal het er beter uit komen te zien. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 9 december 2014 Rapport Geplaatst: 9 december 2014 Ah, oke. Ik zal hem overnieuw proberen te doen. Maar bedankt voor de tip. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 9 december 2014 Rapport Geplaatst: 9 december 2014 Ik hoop dat deze beter is: Ik weet dat de rand niet overal even dik is, maar ik ben ook geen pro in Photoshop Reageren
.Sharingan Geplaatst: 9 december 2014 Rapport Geplaatst: 9 december 2014 Mja, ik geef het voorlopig even op. Ik ben al ruim een uur aan het kijken hoe ik die afbeelding 500x150 kan maken, maar ik zie geen oplossing. Ben gewoon nog niet vaardig genoeg. Gebruik je photoshop? De snelknop om afbeeldingen te verkleinen is CTRL-T (geloof ik :$) Wat ik wel zeker weet is dat wanneer je verkleint/vergroot de shift knop dient in te houden. Dit zorgt dat de dimensies gelijk blijven als je vergroot/verkleint. Reageren
RUBENN Geplaatst: 9 december 2014 Rapport Geplaatst: 9 december 2014 (bewerkt) Ctrl+t klopt inderdaad, is vrije transformatie. Met oa de cut-tool kan je de albeelding bijsnijden. @Votair, ik zal vandaag morgen eens wat maken, maar ik kan ook niets beloven... Bewerkt: 9 december 2014 door im_ruben Reageren
Votair Geplaatst: 10 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2014 Ctrl+t klopt inderdaad, is vrije transformatie. Met oa de cut-tool kan je de albeelding bijsnijden. @Votair, ik zal vandaag morgen eens wat maken, maar ik kan ook niets beloven... Oke, bedankt! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 10 december 2014 Rapport Geplaatst: 10 december 2014 (bewerkt) Ik heb ook even een poging gedaan, maar wel met een andere afbeelding. Hopelijk vind je het niet erg. Bewerkt: 10 december 2014 door ERRWINS Reageren
Votair Geplaatst: 10 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2014 Ziet er mooi uit! Maar zou je Sergio helemaal in kleur kunnen laten en de letters in het blauw of in het wit? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.