Kaitjee98 Geplaatst: 10 december 2014 Rapport Geplaatst: 10 december 2014 Mja, ik geef het voorlopig even op. Ik ben al ruim een uur aan het kijken hoe ik die afbeelding 500x150 kan maken, maar ik zie geen oplossing. Ben gewoon nog niet vaardig genoeg. Gebruik je photoshop? De snelknop om afbeeldingen te verkleinen is CTRL-T (geloof ik :$) Wat ik wel zeker weet is dat wanneer je verkleint/vergroot de shift knop dient in te houden. Dit zorgt dat de dimensies gelijk blijven als je vergroot/verkleint. Nope, helaas gebruik ik geen FS. 10 euro/maand vind ik wat aan de dure kant. In plaats daarvan gebruik ik liever gratis programma's. :$ Reageren
Votair Geplaatst: 10 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2014 Die is mooi! Bedankt ERRWINS! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 10 december 2014 Rapport Geplaatst: 10 december 2014 Geen dank, veel plezier ermee! Reageren
RUBENN Geplaatst: 10 december 2014 Rapport Geplaatst: 10 december 2014 Mijn excuses dat ik nog niets heb kunnen maken, beetje druk... :$ Maar, m'n complimenten aan Erwin voor de mooie signature! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.