LethalMaximus73 Geplaatst: 9 december 2014 Rapport Geplaatst: 9 december 2014 Wat denken jullie van deze trailer. https://www.youtube.com/watch?v=FT5CiqUdE-c Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 december 2014 Rapport Geplaatst: 9 december 2014 Ziek! Haha en dan ook echt Mr. Johnson in een hoofdrol. Geniaal, thanks for sharing. Niet helemaal mijn soort film, maar veergelijkenissen met SA zijn wel geniaal. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 december 2014 Rapport Geplaatst: 9 december 2014 Waar zie je gelijkenissen met SA dan? En verder zeker niet mijn soort film, een beetje een standaard -laten we een natuurfenomeen vergroten- rampenfilm. Daar bestaan er alleszins betere van en een andere setting dan in de VS zou ook eens leuk zijn (hoewel ik hier wel snap dat het deel van het gehele concept van de film is). Eens benieuwd... Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 9 december 2014 Rapport Geplaatst: 9 december 2014 Uiteraard zie je bekende landmarks die in San Andreas ook terugkomen, maar verder zie ik weinig vergelijkingen. Ik moet zeggen, toen ik de topic-titel zag vroeg ik me even af of ze een film hadden gemaakt gebaseerd op GTA San Andreas. Valt dat even tegen... Reageren
ERRWINS Geplaatst: 9 december 2014 Rapport Geplaatst: 9 december 2014 Uiteraard zie je bekende landmarks die in San Andreas ook terugkomen, maar verder zie ik weinig vergelijkingen. Ik moet zeggen, toen ik de topic-titel zag vroeg ik me even af of ze een film hadden gemaakt gebaseerd op GTA San Andreas. Valt dat even tegen... Dit. Verder is het een zéér goede trailer met de nodige grafische effecten. Ik ben alleen wel bang dat er weinig 'spanning' in zal zitten aangezien je al een beetje kunt raden hoe het gaat eindigen. Reageren
3L1077 Geplaatst: 9 december 2014 Rapport Geplaatst: 9 december 2014 (bewerkt) Uiteraard zie je bekende landmarks die in San Andreas ook terugkomen, maar verder zie ik weinig vergelijkingen. Ik moet zeggen, toen ik de topic-titel zag vroeg ik me even af of ze een film hadden gemaakt gebaseerd op GTA San Andreas. Valt dat even tegen... My thoughts exactly. Waarom heet deze film zelfs San Andreas? Bewerkt: 9 december 2014 door 3L1077 Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 december 2014 Rapport Geplaatst: 9 december 2014 Dezelfde reden als hoe GTA:SA zijn naam kreeg. Ze zijn vernoemd naar (en de film rechtstreeks) deze breuk. En dat is ook waarom de film me irriteert, het negeert de werkelijkheid (zoals zo vele Hollywood-films) nogal veel. Reageren
sanderth Geplaatst: 9 december 2014 Rapport Geplaatst: 9 december 2014 (bewerkt) Uiteraard zie je bekende landmarks die in San Andreas ook terugkomen, maar verder zie ik weinig vergelijkingen. Ik moet zeggen, toen ik de topic-titel zag vroeg ik me even af of ze een film hadden gemaakt gebaseerd op GTA San Andreas. Valt dat even tegen... My thoughts exactly. Waarom heet deze film zelfs San Andreas? http://nl.wikipedia....an_Andreasbreuk Edit: Je was me net voor, Phoenyx On-topic: Lijkt mij een 13-in-een-dozijn film te gaan worden.. Misschien leuk om eens te bekijken, maar ik denk niet dat het een bioscoopkaartje waard is. Bewerkt: 9 december 2014 door sanderth Reageren
LethalMaximus73 Geplaatst: 9 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2014 (bewerkt) Ik plaatste deze trailer ook meer als gein. Toen mijn vrouw hem op Youtube zag, dacht ze eerst dat het om GTA ging. Een paar gelijkenissen zag ze wel in het begin van de trailer, daarom dacht ze eerst dat het om GTA ging. Ze zat al bijna blij te klappen op de bank, maar helaas. lol We zien wel hoe die film word. Bewerkt: 9 december 2014 door LethalMaximus73 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.