Jump to content

trugkomende spelers


Insane_focus

Recommended Posts

hallo iedereen, ik heb iets ontdekt waar ik eigenlijk niet zo blij mee ben. vlak voor ik mijn ps4 kocht speelde ik op mijn broer zijn ps4, en ik heb daar een tranfer aangevraagd van mijn gta3 account. nu kan ik op mijn broer zijn ps4 de dodo seaplane en de imponte duke kopen wat ik ook gedaan heb voor bijna 1 miljoen gta dollar in totaal.

als ik dan op mijn ps4 gta online wil spelen dan heb ik de duke en de seaplane niet beschikbaar. maar ik ben wel mijn geld kwijt waar ik zolang voor gespaard heb..

weet hier iemand een oplossing voor? kan ik misschien ergens een data kopieren na mijn ps4 ofzo zodat ik deze wel heb?

Link to comment
Delen op andere websites

Kies in het menu bij GTA Online de optie Transfer.

Als beide gebruik maken van van PSN en Rockstar Games Social Club kan je alles over kopieeren.

Om de beloningen te krijgen voor terugkerende speler hoef je alleen maar op een PS3 even de eerste twee missies dacht ik te spelen (Je PSN dus even bij iemand anders zetten is dus handig om deze dingen makkelijk te scoren). Als dit is gedetecteerd zou je de beloningen wel moeten krijgen als je GTA5 op je PS4 zet.

Link to comment
Delen op andere websites

Mocht je al een transfer hebben uitgevoerd raad ik je aan het niet opnieuw te doen, maar een Support Ticket bij Rockstar Games aan te maken met daarin een uitleg van wat je mist.

Aangezien ik de transfer functie nog steeds zie staan is het denk mogelijk alles naar meerdere consoles te transferen zo lang ze dezelfde R* Social Club naam gebruiken. Ik neem aan dat je ook weer alles naar de PC binnenkort kan overzetten als je dat wilt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...