Jump to content

Kerst 2014 & Jaarswisseling 2014-2015

Recommended Posts

Geplaatst:

Dag forumleden,

Dit is een topic om over Kerst 2014 en de jaarwisseling 2014-2015 te spreken.

Gaan jullie nog wat met kerst en oud- en nieuw doen?

• Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NicolaB

11

• TheDutchWesley

6

• .PhoeniX.

2

• MovieGamer

2

Geplaatst:

Heb altijd heel veel zin in. kerst is altijd heel gezellig: veel eten en cadeautjes krijgen :puh: Kerstvakantie geniet ik altijd heel veel van :)

Geplaatst: (bewerkt)

Kerst: lekker heel de dag naar kerstfilms kijken met mijn ouders en zus en cadeaus uitpakken.

Oud & Nieuw: normaal doe ik nooit iets want ben geen fan van vuurwerk , alleen dit jaar maak ik een uitzondering want ga met mijn zus naar de vuurwerkshow op de Erasmusbrug (De Zwaan)

Bewerkt: door Noretz
Geplaatst:

Tijdens kerst gaan we uiteten, en naar de bioscoop toegaan.

En bij oud-nieuw ga ik om 12:00 vuurwerk afsteken, tot laat in de avond :*D

Geplaatst:

Met Kerst zal het wel voornamelijk eten en drinken worden. Tijdens Oud en Nieuwe lekker de hele dag/nacht vuurwerk afsteken en proosten op 't nieuwe jaar. :bier:

Geplaatst:

Ik ga trouwens zowel kerst als oud-en-nieuw gezellig thuis met familie vieren. Kerst met cadeautjes en gedichten en oud- en nieuw waarschijnlijk met oliebollen en vuurwerk :D

Geplaatst:

Ik heb het niet zo op oud en nieuw... met name omdat ik vuurwerk irritant vind en ik ook niet van het zuipen ben. Vind alleen de gezelligheid wel leuk.

Kerst vind ik wel leuker, maar ook met name vanwege de gezelligheid.

Geplaatst:

Kerst: Lekker standaard gourmetten met de familie.

Oud & Nieuw: Traditiegetrouw zit ik met mijn vrienden het jaar uit. Vers vuurwerk gehaald uit Duitsland, waarmee we knallend en bezopen het nieuwe jaar in gaan! :)

Geplaatst:
Kerst: Lekker standaard gourmetten met de familie. Oud & Nieuw: Traditiegetrouw zit ik met mijn vrienden het jaar uit. Vers vuurwerk gehaald uit Duitsland, waarmee we knallend en bezopen het nieuwe jaar in gaan! :)

Bezopen vuurwerk afsteken... :-(

Geplaatst: (bewerkt)

Vuurwerk afsteken om 10:00! Ergens deze week ga ik nog naar Duitsland :tu:

Let op! Vuurwerk mag dit jaar in Nederland vanaf 18:00 uur pas afgestoken worden!

Mocht je worden betrapt met vuurwerk buiten 31 december 18:00 uur en 1 januari 02:00 uur, kan dat betekenen dat je een boete of HALT-straf krijgt (n.a.v. het nieuwe art. 2.3.6 v.h. Vuurwerkbesluit).

Bewerkt: door NicolaB
Geplaatst:

HALT-straf

Is dat een soort GAS-boete? :7

Ik vind de feestdagen altijd wel een leuke periode, maar ik zie er wel altijd tegenop om cadeaus te kopen omdat ik vaak niet waarmee ik die persoon een plezier kan doen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...