Dexist Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2014 Paar week terug hadden mijn vader en moeder een wilde eend gekregen die een vriend had geschoten, gisteren de eend schoongemaakt en lekker opgepeuzeld! Vandaag met nog meer familie gezellig kerst vieren, en met oud en nieuw met vrienden vieren! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2014 Gisteravond gegourmet met familie. Vanavond eten bij familie van m'n pa. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2014 Verder ben ik minderjarig dus die paar uurtjes prikken met muziek in me oortjes heb ik er wel over. Met die instelling ga jij het ver schoppen in je leven Verder heb ik kerstavond en 1ste kerstdag met familie gevierd. Zometeen begint de hel wat kerstdiner heet op m'n werk. Met oud op nieuw ga ik met een paar maten naar een techno feestje. Zin in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2014 Heb helemaal niets gedaan met kerst en ik vind het wel goed zo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 26 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 december 2014 Zo gezellig kerst vieren... Moet alleen nog wel wat cadeautjes inpakken, dus laat ik daar aan gaan beginnen Vieren jullie ook allemaal kerst vandaag? Of is er ook iemand die het morgen of niet doet? Wij hebben vandaag de cadeaus uitgepakt en zijn net klaar met eten. Verder worden er dalijk bordspellen gedaan om vervolgens af te sluiten met kerstfilms. Leuk altijd dat soort familiedingen. Wij wilde ook de bordspellen meenemen, maar die waren we uiteindelijk vergeten, omdat we wat laat aankwamen... Het werd alsnog een gezellige kerst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2014 Jaarwisseling moet ik overdag werken, 's avond's ga ik lekker met vrienden en familie vuurwerk afsteken. En we beginnen het nieuwe jaar met een familiedag/avond met de andere kant van de familie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2014 Met oud en nieuw ga ik naar m'n beste vriend om daar gezellig vuurwerk af te steken etcetera. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 29 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2014 Ik ga morgen met een vriend wat vuurwerk kopen. Dat doen we eigenlijk ieder jaar, een soort van ritueel. Vuurwerk kopen en een oliebol eten. De dag erna vier ik het in de avond ook met familie en vrienden, dus ik heb er al zin in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2014 Ik ga morgen met een vriend wat vuurwerk kopen. Dat doen we eigenlijk ieder jaar, een soort van ritueel. Vuurwerk kopen en een oliebol eten. De dag erna vier ik het in de avond ook met familie en vrienden, dus ik heb er al zin in. Bij De Snuffelaar was het erg druk, bij Weco De Kardinaal hebben ze bijna niks, de Partyshop is duur, Makado heeft alleen potten en pijlen en PCS is rustig én redelijk goedkoop. Voor het assortiment moet je zeker naar De Snuffelaar gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 29 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2014 (bewerkt) <p><p> Ik ga morgen met een vriend wat vuurwerk kopen. Dat doen we eigenlijk ieder jaar, een soort van ritueel. Vuurwerk kopen en een oliebol eten. De dag erna vier ik het in de avond ook met familie en vrienden, dus ik heb er al zin in. Bij De Snuffelaar was het erg druk, bij Weco De Kardinaal hebben ze bijna niks, de Partyshop is duur, Makado heeft alleen potten en pijlen en PCS is rustig én redelijk goedkoop. Voor het assortiment moet je zeker naar De Snuffelaar gaan. Ik koop mijn vuurwerk altijd bij de Multimate in Edam. Die hebben vuurwerk van Wolff, dat is best goed spul voor weinig geld. Ook hebben ze daar altijd gratis oliebollen, dat is natuurlijk ook een echte lokker voor mij Bewerkt: 29 december 2014 door NicolaB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2014 <p><p> Ik ga morgen met een vriend wat vuurwerk kopen. Dat doen we eigenlijk ieder jaar, een soort van ritueel. Vuurwerk kopen en een oliebol eten. De dag erna vier ik het in de avond ook met familie en vrienden, dus ik heb er al zin in. Bij De Snuffelaar was het erg druk, bij Weco De Kardinaal hebben ze bijna niks, de Partyshop is duur, Makado heeft alleen potten en pijlen en PCS is rustig én redelijk goedkoop. Voor het assortiment moet je zeker naar De Snuffelaar gaan. Ik koop mijn vuurwerk altijd bij de Multimate in Edam. Die hebben vuurwerk van Wolff, dat is best goed spul voor weinig geld. Ook hebben ze daar altijd gratis oliebollen, dat is natuurlijk ook een echte lokker voor mij Multimate?! Dat is naast mijn oude school! Ik kwam daar altijd in me werkpak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 29 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2014 Het is inderdaad nabij de Triade ja. Dat is wel het voordeel als je een auto ter beschikking hebt, dan hoef je niet alles op je fietsje in je eigen stad te kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2014 Het is inderdaad nabij de Triade ja. Dat is wel het voordeel als je een auto ter beschikking hebt, dan hoef je niet alles op je fietsje in je eigen stad te kopen. Ik vraag me ouders gewoon en in Polen kan je het op de markt kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.