Jump to content

[Gerucht] GTA V draait al met 60 FPS op PC


Big Boss

Recommended Posts

Het gerucht gaat dat het team dat verantwoordelijk was voor de PC versie van Max Payne 3 nu ook de PC versie van GTA V zal verzorgen. Dat is goed nieuws, want de PC versie van Max Payne 3 wordt beschouwd als een fenomenale port. Hopelijk zijn de systeemvereisten voor GTA V dus niet al te zwaar.

We weten al dat de PC versie dezelfde grafische upgrades zal krijgen als de PS4 en XBox One versie, maar het is nog niet duidelijk of er ook speciale effecten of textures met een hogere resolutie gebruikt zullen worden. Het gerucht ging ook dat GTA V gebruik zou maken van AMD's Mantle, maar dit is noch bevestigd door Rockstar Games, noch door AMD.

Bron: http://www.overclock3d.net/articles/software/gta_v_already_runs_at_60fps_on_the_pc/1

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een onzin verhaal.

Wellicht erbij vertellen dat de game op 60fps draait op een computer waarvan de specs of grafische instellingen onbekend zijn?

En gezien de huidige hardware wat beschikbaar is, kan dit afwisselen tussen een 2.8ghz duo core of een 4.7ghz octa core, dit als voorbeeld om een grote brug tussen verschillende hardware te laten zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je met een goede PC in ieder recent spel wel 60fps kunt halen op medium settings. In ieder geval lijkt het me wel dat hij ook in 60fps op de PC gaat draaien, aangezien hij dat ook op de PlayStation 4 en Xbox One draait. ;)

Misschien 60fps op de low-end instellingen? Ik denk niet dat vele computers daadwerkelijk de 60fps halen op Ultra :-)

Nou........ :puh: Er zijn computers die het gewoon kunnen halen op ultra denk ik hoor. Volgens mij is GTA5 ook niet z'n heel zwaar spel en als het gerucht klopt dat hetzelfde team van R* die Max Payne op de PC heeft gedaan kunnen de requirements wel meevallen voor ultra. Max Payne 3 was ook geen slechte port!

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je met een goede PC in ieder recent spel wel 60fps kunt halen op medium settings. In ieder geval lijkt het me wel dat hij ook in 60fps op de PC gaat draaien, aangezien hij dat ook op de PlayStation 4 en Xbox One draait. ;)

Volgens mij draait V op een framerate van ongeveer 30 bij PS4 en XBO. In ieder geval volgens youtube.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij draait V op een framerate van ongeveer 30 bij PS4 en XBO. In ieder geval volgens youtube.

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is die 30fps het minimale waar het op draait, ik heb iig geen framedrops meegemaakt.

Dus waarschijnlijk tijdens explosies en andere zware gedeeltes zoals water etc, en bij lichtere stukken zal het meer zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ergens gelezen dat First Person 30 FPS is en Third Person 60. Zal t ff zoeken.

EDIT: Op de site zelf (News wire) staat in een nieuws bericht dat de game op PS4 en XBONE op 30 FPS zal runnen ja.

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm.. 60 FPS zou best wel kunnen voor de PC versie van GTA V, maar dat hangt ook van af wat voor PC je hebt.

En als je een game PC hebt, dan zal "ie" makkelijk 60 FPS aankunnen, als je een normale PC hebt, dan is het een stukke minder als 60 FPS.

Link to comment
Delen op andere websites

Xbone en PS4 hebben een processor met 8 kernen.

Xbone en PS4 hebben bijna dezelfde processors als pc met AMD-processor.

Als je weet dat Intel per kern meer rekenkracht heeft dan AMD!!!

Jullie zijn wel erg negatief over GTA V PC, hebben jullie een laptop met een AMD-processor ofzo?

Bewerkt: door T2own-Gamer
Link to comment
Delen op andere websites

Xbone en PS4 hebben een processor met 8 kernen.

Xbone en PS4 hebben bijna dezelfde processors als pc met AMD-processor.

Als je weet dat Intel per kern meer rekenkracht heeft dan AMD!!!

Jullie zijn wel erg negatief over GTA V PC, hebben jullie een laptop met een AMD-processor ofzo?

Nee, maar ik weet dat mijn laptop GTA V op pc sws op medium kan draaien, met i5 en Geforce 2GB :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Beetje onzin dat de PC versie 60FPS zou draaien, ligt toch een aan je hardware en hoe de game gemaakt is

Sowieso vind ik het erg vreemd dat er nog geen pc specs uit zijn gekomen terwijl de game over iets meer dan een maand uitkomt... :{

Daarnaast is het wel ineens weer stil vanuit R* nu de console versies uit zijn, lijkt alsof ze geen zin meer hebben in de PC versie

Link to comment
Delen op andere websites

Xbone en PS4 hebben een processor met 8 kernen.

Xbone en PS4 hebben bijna dezelfde processors als pc met AMD-processor.

Als je weet dat Intel per kern meer rekenkracht heeft dan AMD!!!

Jullie zijn wel erg negatief over GTA V PC, hebben jullie een laptop met een AMD-processor ofzo?

ik heb een laptop met een amd quad core proseccor en die trekt er de intel i5 en i7 uit. dus niet zo negatief over een amd aub.

Bewerkt: door coolguynl
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...